• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • JoWiAn
    SL185 skrev 2018-07-02 17:12:33 följande:

Fick tid hos gyn imorgon.. mina symtom är mycket värre idag..har så jävla ont i ryggen, kan inte ens stå :( o blödningarna har ökat o blivit mer rött. Nästan säker på att det är missfall men domen kommen imorgon. Försöker tänka positivt, att det är något fel på fostret så det är bättre för den att inte överleva. Men det hjälper inte :( man dör inombords

Tråkigt att höra :( Ingen tröst just nu, men när du har din bebis så bleknar allt detta bort....Håller tummarna att allt snart kommer gå bra <3
  • Iväntanpåtrean

Fick tid hos gyn imorgon.. mina symtom är mycket värre idag..har så jävla ont i ryggen, kan inte ens stå :( o blödningarna har ökat o blivit mer rött. Nästan säker på att det är missfall men domen kommen imorgon. Försöker tänka positivt, att det är något fel på fostret så det är bättre för den att inte överleva. Men det hjälper inte :( man dör inombords

Stor kram!
  • Frallanz

Men nej, vad jobbigt med den oron :( vet hur det känns och jaf håller mina tummar på att allt är bra! Vet att man endast tänker missfall, men blödningarna kan ju bero på sköra slemhinnor, eller annat ofarligt såklart.. men ja, den där värken i samband med blödning är ju inget man vill ha. Ingen blödning alls är väl rolig iofs :( vilken tid imorgon ska du dit? Finns här oavsett vad det visas imorgon. <3
  • Emsaflisaan

Kan detta va positivt? Tycker mig ana en liten skugga där. Togs igår på eftermiddagen. Gjorde ett annat idag med från babyplan men det såg blankt ut.

• Meej
    Emsaflisaan skrev 2018-07-02 19:43:28 följande:

Kan detta va positivt? Tycker mig ana en liten skugga där. Togs igår på eftermiddagen. Gjorde ett annat idag med från babyplan men det såg blankt ut.

Jag kan kanske ana en skugga av ett streck där, men det är ju jättesvårt med de här bilderna.. Jag kan inte annat än rekommendera dig att fortsätta testa med morgonurin de kommande dagarna. Håller tummarna!
  • Frallanz
    Emsaflisaan skrev 2018-07-02 19:43:28 följande:

Anar en svag skugga där jag med, har du bim snart eller? :)

Hoppas nästa test visar starkare o att du plussar :)
  • Emsaflisaan
    Meej skrev 2018-07-02 19:49:24 följande:

Jag kan kanske ana en skugga av ett streck där, men det är ju jättesvårt med de här bilderna.. Jag kan inte annat än rekommendera dig att fortsätta testa med morgonurin de kommande dagarna. Håller tummarna!

Tack för din titt :) ah jag får fortsätta testa!
  • Emsaflisaan
    Frallanz skrev 2018-07-02 20:16:14 följande:

Anar en svag skugga där jag med, har du bim snart eller? :)

Hoppas nästa test visar starkare o att du plussar :)

Jag har bim imorgon eller på onsdag :)

Tack, jag får vänta en dag eller två o sen testa igen :)
  • Frallanz
    Emsaflisaan skrev 2018-07-02 23:58:31 följande:

Jag har bim imorgon eller på onsdag :)

Tack, jag får vänta en dag eller två o sen testa igen :)

Okej, uppdatera gärna hur det går :) håller tummarna!
  • SL185
    FrökenUtter skrev 2018-07-02 17:28:30 följande:

Åhnej :( gick precis in för att kolla hur det gick. Låter otroligt tungt för dig! Man vill ju bara att det ska gå bra :( Hoppas att det finns något därinne trots att det ser mörkt ut! <3

Jag hoppas med :( orkar inte gå igenom detta igen, trodde att det skulle gå bra denna gång ju. Tack för ditt stöd <3
Svar på tråden BIM juni 2018