• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • bluegrass
    Milian03 skrev 2018-05-28 20:12:46 följande:
    Tack :D åh vad härligt! Grattis :) vilken dag är du på? :)
    BIM -1 eller -2, lite osäker. Du?
  • Milian03
    bluegrass skrev 2018-05-28 20:34:48 följande:

BIM -1 eller -2, lite osäker. Du?

Äl+8 så är förvånad att det redan syns. :) kanske väntar man tvillingar haha
  • Issari

Av ren nyfikenhet undrar jag hur tidigt ni som plussat någon gång har fått plusset? Jag har bara stickor med 25 ul/l känslighet hemma, så jag vet inte om det är någon mening att testa innan BIM. Kan det synas något på typ ÄL10-12 tro?

• johannastroberg
    Issari skrev 2018-05-28 21:58:03 följande:

Av ren nyfikenhet undrar jag hur tidigt ni som plussat någon gång har fått plusset? Jag har bara stickor med 25 ul/l känslighet hemma, så jag vet inte om det är någon mening att testa innan BIM. Kan det synas något på typ ÄL10-12 tro?

Jag plussade med första barnet på lördagen med cb digital & hade bim tisdagen direkt därefter.
  • AllaGodaTingÄrTre

Jag plussade på BIM-5 (ÄL+12) med båda mina barn. Svaaaagt, men det syntes! :)
  • zion

Äl+10 med båda mina graviditeter :) men det har varit med 10 ul/l test sen äl+11 med tester med 25 ul/l
  • Milian03

Äl+10 med sonen och äl+8 denna graviditet :)

Plussade äl+10 den gången jag fick missfall sen...
  • maria1992

Hej tjejer!

Vad har ni för symtom?

Det känns själv som mina bröst väger dubbelt så mycket haha. Plus molnvärk i magen. Igårkväll hade jag riktiga hugg i äggstockarna, aldrig känt förr. Hmm..

äl+6/7!

• elenoresara
    maria1992 skrev 2018-05-29 09:39:23 följande:

Hej tjejer!

Vad har ni för symtom?

Det känns själv som mina bröst väger dubbelt så mycket haha. Plus molnvärk i magen. Igårkväll hade jag riktiga hugg i äggstockarna, aldrig känt förr. Hmm..

äl+6/7!

Motvärk, smärta i äggstockarna, lite illamående, vita sega flytningar.. känner mig gravid, men detta är endast vårt andra försök så de känns som de inte kan gå så fort!!! ..
Svar på tråden BIM juni 2018