BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Hej tjejer!
Tempdipp idag på äl+8. Någon som har erfarenhet?
Testade tidigt (fast jag inte skulle), eftersom jag igår mådde illa av och till. Men inbillar jag mig ett streck? ÄL+10
Testade tidigt (fast jag inte skulle), eftersom jag igår mådde illa av och till. Men inbillar jag mig ett streck? ÄL+10
Hjälp mig att tolka och håll tummarna för mig!!
Vita krämiga flytningar, TUNGA bröst, små blixtrar (ilningar) i tjejmagen och nedåt till och från samt värk i ländryggen. Har grinat två dagar i rad helt hysteriskt utan någon anledning och tycker att prickarna på vårtgårdarna är mycket tydligare än vanligt. Bim 6-8 Juni. VAD TROR NI? :D
Jag ser vad du menar, tror dock att det är färgrester som visar var strecket ska vara om man är gravid! Jag har fått så och blivit så besviken :/ ta igen om några dagar och kolla ifall det syns igen! :)
Hej tjejer!
Tempdipp idag på äl+8. Någon som har erfarenhet?
Tack för ditt svar! Jag vågar såklart inte dra några slutsatser från det svaga. Men samma typ av test igår visade ingen tendens alls till svagt streck. Men det är som du säger, det är bara till å vänta!
Svårt att säga, jag har fått alla möjliga symtom men ändå inte varit gravid! Kroppen är ett stooort mysterium! Jag har både spytt och gråtit men ändå inte varit gravid, hoppas verkligen det inte är så för dig
Förstår det! Vi kör äl-tester men det blir ju dels mkt pengar och en stress. Men ska också försöka ha en skön sommar ändå, dricka vin och försöka att inte hetsa :)
Ja hopp det blir ingen ägglossning denna cykel så går över till juli tråden istället :(