BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Så, nu finns det två testatidigt-test, två clearblue o ett digitalt hemma...bara hoppas på att man får använda dom någon gång :/
Åh jisses! Som jag har väntat! Jag har långa oregelbundna cykler och äntligen på dag 20 får jag positivt på äl-testet! Har testat varje dag sedan CD 8. Roligt å spännande! Får se om jag har ägglossning en dag eller två framöver :) jag tempar också, så jag ser fram emot min stegring :) är det någon annan här som har ägglossning i dagarna?
Har förut haft oregelbunden men rätt lång, kring 35 dagar, men sedan jag tog ut hormonspiral är den 28-29 dagar, hittills i alla fall, så det är skönt! Du?
Idag mår jag illa utan att veta riktigt varför, så jag kollade lite bakåt i Flo och såg att jag mådde illa vid förra ÄL. Så nu undrar jag om det är flera som också brukar må mer eller mindre illa vid ÄL? För man mår ju bättre om man vet att man inte är ensam i sina symtom.
Hur mår ni andra?
Åh jisses! Som jag har väntat! Jag har långa oregelbundna cykler och äntligen på dag 20 får jag positivt på äl-testet! Har testat varje dag sedan CD 8. Roligt å spännande! Får se om jag har ägglossning en dag eller två framöver :) jag tempar också, så jag ser fram emot min stegring :) är det någon annan här som har ägglossning i dagarna?
Det förstår jag. Min har i alla år varit på 28 dagar. Men efter att min hoemonrubbning började å sen när mensen började komma tillbaka så har den varit på 32-38 dagar. Någon månad på 42 dagar. Väldigt oregelbunden och i ofas med ägglossningen. Men hoppas det blir bättre nu efter behandlingen.
Känner igen det där :) jag funderade på att testa några dagar innan men kommer nog inte testa förrän bim eller några dagar efter :) Och det är 1 v kvar :( seg väntan!
Samma här, ÄL+5 idag.. helt otroligt vad lååååångsamt det går..! Plussade på BIM-4 med sonen så väntar nog tills dess med att testa även den här gången, dvs hela FEM dagar kvar tills dess!
Exakt så hade jag förut, sjukt jobbigt! Hoppas det blir bättre för dig nu, en superägglossning som resulterar i bebis ;)