• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Jagerika
    Jojocool skrev 2018-06-14 21:07:00 följande:

När hade du äl?

Enligt FLO appen var ÄL 1/6 men jag fick kramper 7/6 alltså en vecka senare så jag vet inte när jag har Bim egentligen!
  • Plus

Imorgon ska jag göra ett gravtest som man kan ta redan 4 dagar innan beräknad mens. Mensen ska komma på lördag enligt appar. Jag hoppas verkligen nu!

• FrökenUtter
    Jagerika skrev 2018-06-14 21:09:03 följande:

Enligt FLO appen var ÄL 1/6 men jag fick kramper 7/6 alltså en vecka senare så jag vet inte när jag har Bim egentligen!

Men känns orimligt att du skulle haft ÄL 7/6 om det där ändå är ett plus? För då har det ju bara gått 7 dagar.
  • Jojocool
    Jagerika skrev 2018-06-14 21:09:03 följande:

Okej spännande!! Håller tummar att du får tydligare positivt så du kan övertyga karln !!
  • Thorax
    FrökenUtter skrev 2018-06-14 17:41:52 följande:

Oj, spännande! Låter inte helt fel ???? själv är jag ÄL+9 utan en enda känning (som inte har en annan naturlig förklaring).

Haha jag kan nog förklara bort mina också. Min skeptism sitter och bankar mig i huvudet konstant medans optimisten nickar belåtet.

Men imorgon kommer äntligen testen så då hoppas jag på nåt resultat åt ena eller andra håller
  • Daphodil

Hela veckan spökstreck som blivit svagare, igår neg, idag åter spökstreck - kanske lite starkare än sista? Greppar efter halmstrån här. Anar ni mitt streck?

• Daphodil
    Thorax skrev 2018-06-14 21:22:57 följande:

Haha jag kan nog förklara bort mina också. Min skeptism sitter och bankar mig i huvudet konstant medans optimisten nickar belåtet.

Men imorgon kommer äntligen testen så då hoppas jag på nåt resultat åt ena eller andra håller

Vad har du för symtom? Och när är BIM? :)
  • Jojocool
    Daphodil skrev 2018-06-14 21:24:30 följande:

Hela veckan spökstreck som blivit svagare, igår neg, idag åter spökstreck - kanske lite starkare än sista? Greppar efter halmstrån här. Anar ni mitt streck?

Ser tyvärr ingenting..
  • Thorax
    Daphodil skrev 2018-06-14 21:27:54 följande:

Vad har du för symtom? Och när är BIM? :)

Försökte se streck hos dig men såg inget. Men mobilbilder är så svårt att se på :(

När hade du Äl?

Mina symtom har vart mensvärk 2 dagar, finnar utan dess like, och idag kom illamående som en rak höger.

Har en lutenfas som är väldigt oregelbunden men i genomsnitt är bim -9 och Äl+10 idag.

Går man på förra månaden är det bim-12
  • Jagerika
    FrökenUtter skrev 2018-06-14 21:21:07 följande:

Men känns orimligt att du skulle haft ÄL 7/6 om det där ändå är ett plus? För då har det ju bara gått 7 dagar.

Ja jag vet inte, tog inga ÄL tester denna månaden och kände aldrig av ÄL när appen sa att den skulle komma men då kanske det var något annat jag kände den 7/6? Jag får helt enkelt vänta och se ifall strecken blir tydligare eller om mensen kommer :)
Svar på tråden BIM juni 2018