BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Försökte se streck hos dig men såg inget. Men mobilbilder är så svårt att se på :(
När hade du Äl?
Mina symtom har vart mensvärk 2 dagar, finnar utan dess like, och idag kom illamående som en rak höger.
Har en lutenfas som är väldigt oregelbunden men i genomsnitt är bim -9 och Äl+10 idag.
Går man på förra månaden är det bim-12
Ägg... önskar jag visste om bim var idag el imorgon...om det finns en mikroskopisk chans trots tempdipp el om bim är imorgon o jag bara hoppats i onödan. Tycker ju att jag anar ett starkare streck på andra clearblue-testet jag gjorde så även om jag inte vill så hoppas man ju lite.
Vill inte hoppas o sedan bli krossad av att bim är imorgon o mensen kommer...
Om mensen kommer imorgon så hoppas jag den kommer tidigt, så jag slipper gå o vänta o bygga upp hopp som grusas sedan...
Okej spännande!! Håller tummar att du får tydligare positivt så du kan övertyga karln !!
Ja det hoppas verkligen jag med!! Så spännande att jag smäller av
Ägg... önskar jag visste om bim var idag el imorgon...om det finns en mikroskopisk chans trots tempdipp el om bim är imorgon o jag bara hoppats i onödan. Tycker ju att jag anar ett starkare streck på andra clearblue-testet jag gjorde så även om jag inte vill så hoppas man ju lite.
Vill inte hoppas o sedan bli krossad av att bim är imorgon o mensen kommer...
Om mensen kommer imorgon så hoppas jag den kommer tidigt, så jag slipper gå o vänta o bygga upp hopp som grusas sedan...
Jag är på ÄL +10 idag och bmi imorgon. Har sedan i tisdags kväll mått illa och till och med kräkt på natten till onsdag. Mår mer illa på kvällen och idag mår jag riktigt illa. Någon som tror att det kan jag symtom på graviditet redan? Har läst att visa börjar må illa redan i v 3-4. Vad tror ni?
Ni som plusat på bim-3 och bim-2. Hade ni negativt innan? Behöver lite hopp :)
Finns bild på ditt test? Heja!
Jag är på ÄL +10 idag och bmi imorgon. Har sedan i tisdags kväll mått illa och till och med kräkt på natten till onsdag. Mår mer illa på kvällen och idag mår jag riktigt illa. Någon som tror att det kan jag symtom på graviditet redan? Har läst att visa börjar må illa redan i v 3-4. Vad tror ni?
Det är ju vanligare längre fram i graviditeten, men som du säger kommer det tidigare ibland. Sen är det också ett klassiskt skengravidsymtom, så det går inte att uttala sig. ;) Har du testat något?