• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Plus
    JoWiAn skrev 2018-06-15 09:08:31 följande:

Jag ser! Grattis!

Taack :D

Shit, då innbilla jag mig inte :D jäklar sån lyckorus jag fick nu!
  • Plus
    Jagerika skrev 2018-06-15 09:08:37 följande:

Det syns tydligt! Grattis!!

Tack :D

Men vad gör jag nu? Ska jag testa igen om några dagar? :O .
  • JoWiAn
    Plus skrev 2018-06-15 09:17:29 följande:

Tack :D

Men vad gör jag nu? Ska jag testa igen om några dagar? :O .

När har du bim? Jag har oxå ett svagt idag. Ska ta digitalt imorgon. Är på äl+11
  • Plus
    JoWiAn skrev 2018-06-15 09:38:06 följande:

När har du bim? Jag har oxå ett svagt idag. Ska ta digitalt imorgon. Är på äl+11

Enligt mina appar i telefonen så ska mensen komma imorgon, men jag tror mer på onsdag nästa vecka. Annars hade det varit ett starkare streck misstänker jag. Jag hade min ägglossning den 6 juni, så mkt vet jag :P hehe.
  • SL185
    AnonymAB skrev 2018-06-15 08:00:45 följande:

Nu är det dagen DET! idag är det BIM.. ska jag våga mig på ett test idag igen med risk att det gör mig besviken? igår var jag riktigt yrslig o illamående. när jag böjde mig framåt för att plocka upp något på golvet så höll jag på att spy.

har aldrig haft illamående symptom innan mens förut.

Testa om mensen inte dykt upp! Håller tummarna :)
  • SL185
    babytjejen skrev 2018-06-15 08:47:51 följande:

O där kom mensen...trist början på helgen. Men det bevisar ju att kroppen verkligen ändrar beteende efter ett missfall. Har varit så mkt som varit annorlunda sedan innan, därför man började hoppas...

:( :( blir jobbigt att jobba resten av dagen...

Åh mina tankar är hos dig:( usch, man hoppas o hoppas varje gång. Men nån gång kommer det hända, därför måste du fortsätta kämpa <3 o ventliera här så klart! Ha lite mer tålamod även fast det är svårt. Vi kvinnor är starkare än vad vi tror
  • SL185
    Plus skrev 2018-06-15 09:01:35 följande:

Ser ni något på testet? Det är lloyds apotek eget märke, och det är ett testa tidigt test.

Jag ser med! Stort grattis :) är det bim idag?
  • SL185
    JoWiAn skrev 2018-06-15 09:38:06 följande:

Men gud grattis till dig med :)
  • Plus
    SL185 skrev 2018-06-15 10:46:32 följande:

Jag ser med! Stort grattis :) är det bim idag?

Taack :D jag är lite osäker på när min bim är, antingen imorgon eller onsdag nästa vecka. Min ägglossning kom senare än jag trodde.
  • Thorax
    babytjejen skrev 2018-06-15 08:47:51 följande:

O där kom mensen...trist början på helgen. Men det bevisar ju att kroppen verkligen ändrar beteende efter ett missfall. Har varit så mkt som varit annorlunda sedan innan, därför man började hoppas...

:( :( blir jobbigt att jobba resten av dagen...

Beklagar verkligen. Jag sitter och håller tummarna för alla i gruppen hela tiden och blir ledsen varje gång nån får negativt
Svar på tråden BIM juni 2018