BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Jag ser! Grattis!
Det syns tydligt! Grattis!!
Tack :D
Men vad gör jag nu? Ska jag testa igen om några dagar? :O .
När har du bim? Jag har oxå ett svagt idag. Ska ta digitalt imorgon. Är på äl+11
Nu är det dagen DET! idag är det BIM.. ska jag våga mig på ett test idag igen med risk att det gör mig besviken? igår var jag riktigt yrslig o illamående. när jag böjde mig framåt för att plocka upp något på golvet så höll jag på att spy.
har aldrig haft illamående symptom innan mens förut.
O där kom mensen...trist början på helgen. Men det bevisar ju att kroppen verkligen ändrar beteende efter ett missfall. Har varit så mkt som varit annorlunda sedan innan, därför man började hoppas...
:( :( blir jobbigt att jobba resten av dagen...
Ser ni något på testet? Det är lloyds apotek eget märke, och det är ett testa tidigt test.
När har du bim? Jag har oxå ett svagt idag. Ska ta digitalt imorgon. Är på äl+11
Jag ser med! Stort grattis :) är det bim idag?
O där kom mensen...trist början på helgen. Men det bevisar ju att kroppen verkligen ändrar beteende efter ett missfall. Har varit så mkt som varit annorlunda sedan innan, därför man började hoppas...
:( :( blir jobbigt att jobba resten av dagen...