BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Nej, är sååå svagt att det skulle aldrig fastna på bild...men känt av lite mensvärk nu på kvällen så med det o tempdippen i morse så är jag mer o mer övertygad om att bim är imorgon o strecket jag anat bara är ett spökstreck...
Har aldrig förstått det där med att vara skengravid. Hur fungerar det? Är endast andra månaden vi försöker. Jag testade i morse med ett vanligt test men det va neg. Håller tummarna för att det är positift med ett tidigt test imorgon:)
Jag tänker mig att man känner efter, letar symtom, gör annorlunda förnimmelser till grav-tecken. Jag gör det själv extremt mycket, liksom "trött? Åh, kanske gravid! Urinvägsinfektion? Det kan också betyda gravid!" på ett sätt jag inte hade gjort om jag inte så gärna ville. Obs - menar inte att du är skengravid. Det kan lika gärna vara något där inne.
Lycka till imorgon!
Brukar du ha mensvärk innan mens? Alla har ju inte det. Och (med risk för tjat) mensvärk kvällstid hade jag innan jag plussade med min dotter. Kan vara något, ge inte upp! :)
Dum som jag är så testade jag imorse trots att det bara är ÄL+10 (BIM-2). Fick vad jag tror är ett spökstreck. Det är i vilket fall såpass svagt att det inte går att avgöra om det är grått eller ljusrosa. Nu är det verkligen att pendla mellan hopp och förtvivlan till imorgon! Tur att det ändå är fredag :)
Klämde ut lite till o tog ett test till för att se. Där är strecket ännu tydligare. Fortfarande mega mega svagt men ser det till o med på håll. Har digitalt hemma så tar det imorgon.
Försökte fånga det på bild
Dum som jag är så testade jag imorse trots att det bara är ÄL+10 (BIM-2). Fick vad jag tror är ett spökstreck. Det är i vilket fall såpass svagt att det inte går att avgöra om det är grått eller ljusrosa. Nu är det verkligen att pendla mellan hopp och förtvivlan till imorgon! Tur att det ändå är fredag :)
Precis samma här! Är det grått eller rosa?!? Så svagt så jag inte vet
Ser ni nåt? Så svagt så det nästan inte finns. Kan lika bra vara spöksteck