BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Precis samma här! Är det grått eller rosa?!? Så svagt så jag inte vet
Tack för titten! Jag ser irl men tror inte det är något, fått så många spök nu att jag tappar hoppet att streck nånsin ska betyda nåt heh! Jag vet inte alls när jag hade ÄL. BIM kan vara allt från idag till om en vecka.
Intressant ändå med dina symtom, mensvärk kvällstid (och trötthet) var det jag hade innan jag plussade med min dotter. Håller tummarna för dig!
Nej men alltså kära du! :P Ditt är solklart rosa. Jag är inte minsta förvånad om ditt digitala säger Gravid 1-2!
Vilka test använder du? Har aldrig vart med om spök själv. Ja det är nackdelen ju med denna oregelbundna. Så svårt att planera livet överlag. Dessa gånger är de hopplöst
Negativt imorse men vet ju inte när bim är exakt. Senast den 26 borde de vara så inte så nere.
Brukar också få mensvärk men mer under dagen. Denna är nästan konstant förutom en stund på kvällen.
Fan vad jag hoppas! Imorgon tar jag mitt digitala. Mitt morgonkiss är liksom lite slut haha!
Vill överraska sambon med ett positivt gravtest på sängbordet.
Klämde ut lite till o tog ett test till för att se. Där är strecket ännu tydligare. Fortfarande mega mega svagt men ser det till o med på håll. Har digitalt hemma så tar det imorgon.
Försökte fånga det på bild
Klämde ut lite till o tog ett test till för att se. Där är strecket ännu tydligare. Fortfarande mega mega svagt men ser det till o med på håll. Har digitalt hemma så tar det imorgon.
Försökte fånga det på bild
Jag ser! Grattis!
Positivt! Grattis!! :)
Vilken dag är du på?
Jag använder graviditetskollen, som rätt ofta verkar ge spök :/. Senast jag försökte bli gravid fick jag streck två gånger - en gång var det spök och andra gången var det min dotter.
Nu med försök till barn nr 2 har jag dock testat lite mer okontrollerat hehe, och har fått massa spök.
Håller tummarna för dig! Jag plussade först efter några dagars mensvärk minns jag (och då mycket svagt)!
Nu är det dagen DET! idag är det BIM.. ska jag våga mig på ett test idag igen med risk att det gör mig besviken? igår var jag riktigt yrslig o illamående. när jag böjde mig framåt för att plocka upp något på golvet så höll jag på att spy.
har aldrig haft illamående symptom innan mens förut.