WanderChild skrev 2018-10-06 23:15:54 följande:
Äntligen klar med äl! Fy vad ont jag haft senaste dagarna! Viktigt möte på jobbet igår som jag fick genomlida o idag på själva äl-dagen har jag varit på resande fot hela dagen, så mkt stillasittande i trånga utrymmen. Mådde pyton när jag vaknade i morse o hade ONT i höger äggstock. Fick i mig lite yoghurt o en alvedon + ibumetin (vet att ibuprofen helst ska undvikas men va bara tvungen för att kunna komma iväg i tid...). Fick sånt sjukt magknip under resan också så jag visste inte vart jag skulle göra av mig själv! Det släppte först ordentligt nu på kvällen vid elva tiden, o då försvann skönt nog även smärtan i höger äggstock samtidigt! Första gången på en vecka som jag inte känner något alls i magen! Hoppas verkligen nu att det tar sig denna gången o lutealfasen får va längre än den varit innan. Orkar inte genomlida detta särskilt många gånger till.......
Aj. Men lycka till nu!
MizzMariah skrev 2018-10-07 03:19:35 följande:
Okej ja jag håller tummarna för oss båda! Nä om man har svamp så syns det inte på urinprov så det är ju en möjlighet. Fast jag har haft svamp förr och det kliade nått jävulskt.. jag har fortfarande de stickande och ilande känslorna. Äl +8 idag och det känns nästan som äl igen. Ömt och stickningar vid äggstocken och ilningar typ mer i mitten. Skummt och jag har aldrig känt så innan. Bara att vänta och se. Jag har ju aldrig varit gravid så har inte en aning om hur det kan kännas.
Ja, jag med, men den här gången hade jag inga symptom. Jättekonstigt. En gång hade jag så ont att jag inte kunde sitta..
ÄL+11 idag och mensen kom inatt. Hade väl hoppats på en dag till, men det var längre än ÄL+7 iaf. Hir brukar ni göra om mensen kommer mitt i natten, jag tror ju egentligen den började innan midnatt, borde jag lägga in den igår då?
När jag la in mensem idag så flyttade NC min ÄL till C21 istället för 20.. Men CD21 var jag över CL i temperatur så jag är hyfsat säker på att ÄL var CD 20. Och FF har inte flyttat den. Aja. Nu återstår att se om ÄL flyttas fram ytterligare öite av sig själv eller om jag ska börja med rr och mp nästa cykel. Ligger den kvar runt CD20 blir det ÄL någon gång runt 27 okt. Lååångt kvar haha.