BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Vet precis hur du känner, började försöka 3 månader efter dig, alltså blir september 9 månaden. Så himla ledsamt! Vet dock inte om jag är gravid denna månaden än, Bim på fredag men det känns inte sådär kul som i början längre :/
Hej alla, jag försöker hålla mig undan å inte bli så berörd och "stressad" men så fort ÄL och BIM närmar sig då hänger jag allt här å läser allt <3
Blir så glad över alla plus augusti fört med sig till er, och blir lika ledsen över all icke beräknad mens, mf's och sådant :(
Jag håller med dig -jagerika. Det är fan inte kul längre. Försökt över ett år. Ska väl ta tag i att söka hjälp snart men nånting inom mig säger alltid " bara ett försök själva till nu" .
Ursäkta mitt gnäll. Snart måste plusset konma för oss alla känner jag ! Kärlek till er! <3
Hej alla, jag försöker hålla mig undan å inte bli så berörd och "stressad" men så fort ÄL och BIM närmar sig då hänger jag allt här å läser allt <3
Blir så glad över alla plus augusti fört med sig till er, och blir lika ledsen över all icke beräknad mens, mf's och sådant :(
Jag håller med dig -jagerika. Det är fan inte kul längre. Försökt över ett år. Ska väl ta tag i att söka hjälp snart men nånting inom mig säger alltid " bara ett försök själva till nu" .
Ursäkta mitt gnäll. Snart måste plusset konma för oss alla känner jag ! Kärlek till er! <3
GRATTIS till alla som plussat!
Vårt första försök och jag trodde aldrig att det skulle gå då jag aldrig fick en stegring på ägglossningstestet när jag testade, trodde BIM 14/8. Men det visade sig att ägglossningen hade bestämt sig för att komma senare och provade av en slump att ta ett test den 7/8 och då var det starkt positivt så flyttade fram BIM 25/8
Skulle åka till Öland utan min sambo den 9/8 och vara borta i 5 dagar så vi fick mysa till det innan jag åkte och idag BIM -4 och har plussat
Vi började förra månaden (men lite för sent) och denna månad tog det sig :D vi låg varje dag från mensen var slut till några dagar efter ägglossning :D vi läste i en bok om att bli gravid att spermierna som ligger i pungen länge kan bli ?trötta? och det är bra att hålla igång det för då är det nya färska spermier hela tiden :D
Har bim på söndag den 26/8, när vågar man testa?
Är det någon som har/haft mycket molande värk i nedre magen? Kan inte minnas att jag haft det förut. Men de kanske är vanligt innan mens ändå. Det känns som lätt mensverk ibland, och ibland som typ träningsvärk. Ibland hugger det lite i högra sidan också. Jag försöker att koppla bort det för jag vill inte hoppas på för mkt ju. Jag har ömmande bröst och känningar i svank samt svullen som bara den men de kan jag ha innan mens annars också. Förut hade jag beräknat BIM på onsdag men nu när jag börjat använda NC så är det beräknat på fredag. Tänker att det är för tidigt att testa nu. Usch vad jobbigt detta är. Vill bara koppla bort det men de går ju inte....
Stort grattis till er som plussat!! Fantastisk! :)
Och stor kram till er som inte lyckades nästa gång, håller tummarna för att det är er tur nästa gång! <3
Jag har bokat in ett i v.9 (8+3). Dags den 5/7 :D