BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Är det någon som har/haft mycket molande värk i nedre magen? Kan inte minnas att jag haft det förut. Men de kanske är vanligt innan mens ändå. Det känns som lätt mensverk ibland, och ibland som typ träningsvärk. Ibland hugger det lite i högra sidan också. Jag försöker att koppla bort det för jag vill inte hoppas på för mkt ju. Jag har ömmande bröst och känningar i svank samt svullen som bara den men de kan jag ha innan mens annars också. Förut hade jag beräknat BIM på onsdag men nu när jag börjat använda NC så är det beräknat på fredag. Tänker att det är för tidigt att testa nu. Usch vad jobbigt detta är. Vill bara koppla bort det men de går ju inte....
Stort grattis till er som plussat!! Fantastisk! :)
Och stor kram till er som inte lyckades nästa gång, håller tummarna för att det är er tur nästa gång! <3
Hej alla, jag försöker hålla mig undan å inte bli så berörd och "stressad" men så fort ÄL och BIM närmar sig då hänger jag allt här å läser allt <3
Blir så glad över alla plus augusti fört med sig till er, och blir lika ledsen över all icke beräknad mens, mf's och sådant :(
Jag håller med dig -jagerika. Det är fan inte kul längre. Försökt över ett år. Ska väl ta tag i att söka hjälp snart men nånting inom mig säger alltid " bara ett försök själva till nu" .
Ursäkta mitt gnäll. Snart måste plusset konma för oss alla känner jag ! Kärlek till er! <3
Jag tycker verkligen inte att du gnäller, för livet är så himla orättvist! Har pratat privat med några tjejer här på FL, då en tråd kan bli så rörig, och alla har blivit gravida inom dom 3 första månaderna som dom försökt och sedan slutat skriva här på FL. och kvar blir jag då jag inte har någon att prata med. Min allra allra bästa vän har PCOS och käkar piller. Hon har blivit gravid 2GÅNGER! Hur sjukt är inte det? Och båda gånger har hon gjort abort, senast förra veckan.. när hon berättade detta fick jag verkligen ont i hjärtat. Men killen fick en panikattack, skakade och klarade inte av att bli pappa. Så jag förstår henne på ett sätt också då man vill att båda parter ska vara delaktiga.
Vi försöker allt vi kan och hon bara råkade bli gravid 2 gånger inom loppet på 1,5 år. På piller. Med PCOS. Så gnäll på hur mycket du bara vill, för jag fattar precis hur orättvist livet är!
Jag är på äl+7 idag och fick nyss lite rosa på pappret när jag torkade mig. Nu blev jag så nervös. Hoppas verkligen det är en nidis och inte kroppen som spelar en ett spratt. Har fått nidis med båda mina andra barn
Jag plussade igår! Finns det någon grupp för oss som plussat? :)
Menskänningar idag. Dock är tempen fortfarande hög. Tog ett test (fast att jag inte skulle) och testet var så negativt det bara kunde bli...
Jaja, bara att invänta mens på fredag tror jag :(
Försök 14 nästa månad då. Blir så ledsen.
Åh BIM-3 idag.. testade igår eftermiddag efter jobbet .. Negativt! Varför skulle jag testa för ???? blir så besviken varje gång..
Grattis till er som plussat! så glad för er skull.
Vill också få vara med om den där känslan att få se TVÅ streck :)
Frustrationen som uppkommer när man har tre dagar till BIM och man inser att symtomen man hade innan man plussade förra gången inte finns den här gången!
Jag blir helt fnattig! Vi hade sex före, under och efter äl, testade med cb dubbelindikator så jag är helt hundra på att vi gjorde vad vi skulle under rätt tid. Ändå har det inte tagit sig!
Förhoppningarna var höga att jag hade lättare att bli gravid den här månaden då jag hade missfall förra månaden.
Men nä, jag ger upp. Det är kört känner hela jag. Så mensen kan komma nu på en gång så man iaf kan börja se fram emot nästa cykel.
Sur som en citron just nu...
Men stort GRATTIS till alla er som lyckades den här månaden, jag är så avundsjuk :)
Jag hade jättemycket molvärk och drag i nedre delen av magen innan jag plussade. Brösten ömmade lite till och från och magen var supersvullen.
Det var förra månaden, jag fick mf i v 5.
Jag har BIM på fredag och den här månaden är började brösten ömma igår och gör det idag med. Har molvärk i magen, men inte alls lika mycket som förra månaden. Har en känsla av att jag är skengravid den här gången. Känns skittrist. Men jag hoppas att du plussar :)
Hej,
Jag hade BIM i söndags den 19/8 men mensen har fortfarande inte kommit. Jag testar negativt på babyplans vanliga gravstickor. Har väldigt mycket flytningar men inga andra känningar av varken graviditet eller mens... Är den bara sen eller kan jag vara gravid utan att ge utslag?
Vill så gärna att mensen inte ska komma!
Hälsningar,
Otålig tjej