BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Jag är på ÄL+9 (eller kanske 10). Nyss när jag var på toa så fick jag en liten blodblandad rosa slemmig flytning. Jag vågar ju inte hoppas att det är en nidblödning (men jag har aldrig haft blödningar annat än mens som brukar komma ÄL+15). Vad tror ni? Någon som fått nidis?
Jag ringde en privat gynmottagning idag, dom ville jag skulle ringa tillbaka i nov-dec då vi har försökt ett år. Frågade också om min sambos övervikt kan ha nått med detta att göra och hon sa att sålänge inte kvinnan är kraftigt överviktig så ska det inte vara nån fara ( vilket jag verkligen inte är)
Så vi skulle fortsätta som vanligt i 3 månader till så får vi se sen! Känns ändå lite böttre att fått prata med en expert som försökte förklara att 1 år Är normalt för första barnet och i våran ålder ( vi är båda 26 år )
Längesen jag varit inne på FL. Har läst många av era inlägg och ser att flera hänga kvar här, sedan tidigare månader.
Denna månad var det vårt 12 försök. Jag har BIM idag och har fortfarande inte fått mens. Har lite hugg och mensvärk sedan igår. Brösten började ömma mycket senare än vanligt och inte lika kraftigt som de brukar. Tempen sjönk lite innan Bim men steg en aning idag. Vet inte vad jag ska tro, är mest övertygad någonsin att det tog sig denna gång. Men ändå vågar jag inte testa ännu för jag är såå rädd att bli besviken! Tog ett test på ÄL +10 som var negativt så det gör att jag inte heller vågar hoppas för mycket. Någon annan som haft en temp som inte varit sådär jätte hög kring bim? Bifogar min tempkurva...
Hej!
Jag är på ÄL+9 (eller kanske 10). Nyss när jag var på toa så fick jag en liten blodblandad rosa slemmig flytning. Jag vågar ju inte hoppas att det är en nidblödning (men jag har aldrig haft blödningar annat än mens som brukar komma ÄL+15). Vad tror ni? Någon som fått nidis?
Jag fick lite rosa på pappret i förmiddags och knappt en droppe i trosan. Är på äl+7. Har fått nidblödning med båda andra barnen och dom har vart såhär så hoppas Verkligen på det. Tycker det låter som att du också hade de :D
Hoppar in här! Har bim 29/8. Första försökt till ett syskon. Eller ja, vi har inte hunnit försöka jätte aktivt den här månaden men hoppas ändå! Fick till det dagen innan äl så omöjligt är det inte.
Är på ÄL+4 eller +5 och idag kom en liten blödning utan någon större värk. Jag lider annars av extrem mensvärk och tydligen kände jag även av ÄL väldigt väl. Hoppas på att detta var en nidis då jag endast känner ytterst lite molvärk..
Åh, jag hoppas verkligen att det var det för oss båda! I mitt fall fick jag inte heller något i trosan och direkt efter fanns inte ett spår när jag torkade mig igen. Det var verkligen som att det var en separat rosa ?slembit? som inte hade något med andra flytningar att göra. Och så tänker jag att det kan vara eftersom en eventuell nidblödning kommer från livmodern och flytningarna från slidan.
Håller tummarna!
Men vad otålig man är o vänta..
BIM-2 idag..
Börjar tro att jag är skengravid. Har kissat tre ggr sen jag kom hem från jobbet kl 13.
Trött o blir fort mätt..
vill veta.. Men samtidigt få "rätt" svar. så man inte blir besviken IGEN! mycket känslor.
Ja precis! Håller tummarna jag med!! Dock fick jag rött på pappret när jag torkade imorse och sen kom det några droppar. Sen slutade det så vet inte vad det kan vara. Hoppas det inte fortsätter bara.