BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Är inställd på att få mens på fredag.... men jag är ändå försiktigt hoppfull.
Stabil stegring på tempen, fortfarande NOLL symptom (brukar ändå ha mensvärk någon dag innan mens)
Tog ett test imorse och tyckte ändå att jag såg ett mycket mycket svagt streck (säkert inbillning)
Inga rikliga flytningar, men däremot är dom lite tunnare än vanligt!
Åh vad jag hoppas.
Tog gravtest imorse äl +11 och fick inte ens en tillstymmelse till sträck.
Så nu är det bara att invänta mensen som jag tror kommer imorgon.
Grattis alla som har plussat!
Dags att lämna tråden, slicka såren och sen kanske hänga på septembertråden.
Tog gravtest imorse äl +11 och fick inte ens en tillstymmelse till sträck.
Så nu är det bara att invänta mensen som jag tror kommer imorgon.
Grattis alla som har plussat!
Dags att lämna tråden, slicka såren och sen kanske hänga på septembertråden.
Åh vad kul med samma dag! Förstår de, vad spännande!! Har du haft nån känsla eller så?
Jag mådde illa igår och var extremt trött. Tog två stycken test idag som båda var negativa. :(
Så nu är det bara att vänta och hoppas att mensen inte kommer. Hur har det varit för dig?
JAG HAR PRECIS PLUSSAT!
Kan inte fatta det, känns så overkligt! Snälla, snälla stanna därinne! Har försökt så länge... Så mycket tankar och känslor i huvudet idag, en fantastisk känsla men jag vågar inte riktigt tro på det än.
Jag har inte känt någonting alls, ingen värk, inget illamående, ingenting. Jag har haft ömma bröst men det har jag alltid innan mens. Det enda som har skiljt den här månaden från de andra är att jag har haft så lätt att gråta, har börjat gråta utan anledning flera gånger, men trodde bara att det vara att jag hade värre PMS än vanligt.
Stort lycka till alla andra som väntar och kämpar, hade nästan börjat tro att det aldrig skulle hända mig men plötsligt händer det!
JAG HAR PRECIS PLUSSAT!
Kan inte fatta det, känns så overkligt! Snälla, snälla stanna därinne! Har försökt så länge... Så mycket tankar och känslor i huvudet idag, en fantastisk känsla men jag vågar inte riktigt tro på det än.
Jag har inte känt någonting alls, ingen värk, inget illamående, ingenting. Jag har haft ömma bröst men det har jag alltid innan mens. Det enda som har skiljt den här månaden från de andra är att jag har haft så lätt att gråta, har börjat gråta utan anledning flera gånger, men trodde bara att det vara att jag hade värre PMS än vanligt.
Stort lycka till alla andra som väntar och kämpar, hade nästan börjat tro att det aldrig skulle hända mig men plötsligt händer det!
Håller tummarna att det bara va för tidigt att testa!
Jag fick lite rosa i förrgår och lite rött igår och kände molvärk. Men idag är allt som borta, trodde det kunde va nidblödning för det va så med båda andra barnen men nu tror jag inte det är nåt alls längre, men ska ändå testa på lördag såklart.
Grattis till alla plussen!
Här sitter jag och är så förvirrad.
Min kropp är normalt som en klocka, nu verkar den ha fått fnatt...
Jag hade ägglossning onsdag förra veckan. och idag när jag går på toa så får jag en rosa/röd flytning, ganska kraftig nästan så att jag tror att det är mensen som kommer... men den ska ju inte komma fören om 7-8 dagar.
Jag brukar ha spottings ca 2 dagar innan mens (dock är dessa lite mindre än den "blödning" jag fick idag). Men förra månaden fick jag spottings redan 5 dagar innan mens. Och nu kan det vara så att jag fått detta ännu tidigare. Så förvirrande.
Men så har man ju hört om det där med nidblödning och tänker att hoppas hoppas det är en sån. fick inte det med mitt första barn, men alla gånger är ju olika.
Kan inte ni som har erfarenhet av nidblödning berätta om den för mig, när ni fick den hur länge den varade osv?
Tack!
Okej, nu har jag till och från haft typ mensvärk (fast ändå inte riktigt samma känsla) i kanske två dagar och mer ihållande idag. BIM idag, men ingen mens i sikte än. Negativt test varje morgon hela denna veckan.. När ska man ge upp hoppet?
(och, någon som har erfarenhet av Babyplans testa tidigt test? Har de funkat bra för er? Provar nog ett annat märke imorgon för säkerhetsskull, om inte mensen kommer idag då...)