• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Lycklig37
    Novis1991 skrev 2018-08-28 16:47:11 följande:

Då känner jag verkligen igen mig. Har inte än fått mens heller. Har idag känt mig yr. På mig har det dock snarare uppkommit klåda som jag inte brukar ha :?D har inte heller fått varken blödning eller annorlunda flytningar. Fick dock någon droppe brun flytning i toaletten häromdagen.

Jag har fortfarande inte fått någon mens men är bubblig i magen och har lite molande värk i äggstockarna och har gaser nu. Lite smått illamående till och från. Den molande värken blir jag orolig över hoppas verkligen inte att det är mensen som är sen men den här inte varit så här sen tidigare. Jag antecknar allt i en app så jag har stenkoll. Det kan ju varit en nidblödning du fått . Den bruna flygningen kan vara lite torkat blod. Klåda kan man få när man har hormonella förändringar. Vi får hålla tummarna för ett varsit plus. Jag ska ta ett test imorgon bitti om mensen inte dyker upp under kvällen eller natten.vi får uppdatera varandra.
  • Honsomlängtar

Bim+3 idag blir tokig. Ingen mens ens trots känningar. Provade baby plans graviditetstest nu imorse men negativt, samtidigt kom en konstig genomskinlig gelé klump ut vet ej om de va några konstiga flytningar. Är de någon som de tagit några dagar / någon vecka efter bim för att få positivt, att ni fått negativt innan? Sitter och bara väntar på mensen så man kan försöka nästa gång men blir tokig har illamående och allt.

• Jagerika

Idag kom mensen på BIM+5! Så jädra skönt att slippa känna att nått är fel!! Blev faktiskt glad denna gången att få mensen, bara för att få veta säkert och så jag Kan sluta oroa mig! Då kör vi på 9:e försöket då! Herregud att det ska gå så lång tid att få till det

• Lycklig37
    Honsomlängtar skrev 2018-08-29 06:37:26 följande:

Bim+3 idag blir tokig. Ingen mens ens trots känningar. Provade baby plans graviditetstest nu imorse men negativt, samtidigt kom en konstig genomskinlig gelé klump ut vet ej om de va några konstiga flytningar. Är de någon som de tagit några dagar / någon vecka efter bim för att få positivt, att ni fått negativt innan? Sitter och bara väntar på mensen så man kan försöka nästa gång men blir tokig har illamående och allt.

Min mens skulle komma den 27e i måndags inte kommit än. Jag har testat med clearblue digital veckoindikator det visade negativt. Men jag har många symtom på graviditet. Min menstruation har max varit en dag sen förut. Jag mår väldigt illa idag. Kan det vara så att det inte finns tillräckligt med Hcg i urinen så att en eventuell graviditet inte syns än. Någon som gått igenom liknande? Jag vill ju inte känna att det är kört än eftersom mensen inte kommit.
  • Lycklig37

www.1177.se/Stockholm/Tema/Gravid/Graviditeten/vecka-for-vecka/Graviditetskalender/Gravid-i-vecka-4/

Här står det att det är för tidigt för gravtest jag är 4v plus 2 dagar gravid. Det betyder att fler som testar med tidigt gravtest även kan få fel utslag. Jag håller nu tummarna att vi som testat negativt att mens uteblir och att det helt enkelt är för tidigt att testa för oss. Har även hört att en del kvinnor är låghormonare. Jag har ju åldern med så det kan ta längre tid. Jag är 37 år. Någon annan som är det här inne?

• Honsomlängtar
    Lycklig37 skrev 2018-08-29 09:51:26 följande:

www.1177.se/Stockholm/Tema/Gravid/Graviditeten/vecka-for-vecka/Graviditetskalender/Gravid-i-vecka-4/

Här står det att det är för tidigt för gravtest jag är 4v plus 2 dagar gravid. Det betyder att fler som testar med tidigt gravtest även kan få fel utslag. Jag håller nu tummarna att vi som testat negativt att mens uteblir och att det helt enkelt är för tidigt att testa för oss. Har även hört att en del kvinnor är låghormonare. Jag har ju åldern med så det kan ta längre tid. Jag är 37 år. Någon annan som är det här inne?

Hoppas man e låghormonare då. Man blir ju tokig när mensen blir så sen, har haft max 1 dag då den vart försenad.

Känner mig förkyld och hela kroppen känns varm r sjuk trött om dagarna. Ocu sen mår jag illa efter mat och framåt kvällen.
  • Lycklig37
    Honsomlängtar skrev 2018-08-29 11:11:09 följande:

Hoppas man e låghormonare då. Man blir ju tokig när mensen blir så sen, har haft max 1 dag då den vart försenad.

Känner mig förkyld och hela kroppen känns varm r sjuk trött om dagarna. Ocu sen mår jag illa efter mat och framåt kvällen.

Ja visst är det jobbigt. Har du tempat med? Min temp ligger på 37.4 har lite högre än vanligt.
  • Honsomlängtar
    Lycklig37 skrev 2018-08-29 12:04:09 följande:

Ja visst är det jobbigt. Har du tempat med? Min temp ligger på 37.4 har lite högre än vanligt.

Ne har typ aldrig tempat.

Men vet att när jag va yngre så tog de tid innan man såg att jag va gravid för jag märkte aldrig de.

Men börjar få lite starkare mensvärk känningar än vad jag hade innan så mensen kanske kommer nu, isf får jag bita i sura äpplet och försöka igen nästa månad.
  • Lycklig37
    Honsomlängtar skrev 2018-08-29 12:14:00 följande:

Ne har typ aldrig tempat.

Men vet att när jag va yngre så tog de tid innan man såg att jag va gravid för jag märkte aldrig de.

Men börjar få lite starkare mensvärk känningar än vad jag hade innan så mensen kanske kommer nu, isf får jag bita i sura äpplet och försöka igen nästa månad.

Ja man får försöka igen. Man blir så psykist utmattad bara varje gång. Jag har lite molande värk.i.äggstockarna som kommer och går.
Svar på tråden BIM Augusti <3