BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Tack! Känner mig så gravid, men är det inte. Jaja, nya tag
Har inte varit så aktiv i denna tråd men vill bara slinka in och skänka lite hopp. Har sedan ÄL denna månad haft små vibrationer/pirr där nere och känt att något varit annorlunda. Tröttheten har varit extrem, både dag som natt. Igår på bim-1 testade jag med testlagret och det blev blankt. La det åt sidan när jag duschade och när jag sedan tog en titt fanns ett svagt streck, oklart om positivt eller spök, och det fastnade inte på bild.
Idag på bim tog jag ett digitalt, och titta! Lyckan! Andra riktiga försöket, tog ut p-staven i maj och ätit rosenrot i två månader nu <3
Har inte varit så aktiv i denna tråd men vill bara slinka in och skänka lite hopp. Har sedan ÄL denna månad haft små vibrationer/pirr där nere och känt att något varit annorlunda. Tröttheten har varit extrem, både dag som natt. Igår på bim-1 testade jag med testlagret och det blev blankt. La det åt sidan när jag duschade och när jag sedan tog en titt fanns ett svagt streck, oklart om positivt eller spök, och det fastnade inte på bild.
Idag på bim tog jag ett digitalt, och titta! Lyckan! Andra riktiga försöket, tog ut p-staven i maj och ätit rosenrot i två månader nu <3
Har Bim imorgon. Har varit väldigt trött ett öar dagar. Har lite molvärk i äggstockarna till och från. Illamående och tog tempen imorse 37.1. Är ovanligt varm och det känns som jag brinner inuti till och från. Haft lite som pirr i äggstockarna med.Brukar ha en svullen mage hela tiden under ägglossning och ändå fram till mensen men det är jag inte nu. Och värken jag har är också kraftigare när jag väntar mensen. Jag och min man hoppas på ett plus. Jag vill vänta med att ta gravtestet om inte mensen kommer imorgon. Vem vet kroppen kan spela ett spratt och man kan ju inbilla sig saker för man vill ju så gärna vara gravid. Håll tummarna för oss.
Bim idag då, haft mensvärk känningar och ont i brösten hela veckan värst på morgonen för kan inte ens ha bh på mig. Kändes som mensen kom imorse men sen gick jag på toan och inget va där. Intalar mig själv att mensen kommer under dagen
Jaha, så kom mensen denna månaden också.. Hoppar över till septembertråden för försök nummer fem..
Lycka till alla ni som ännu inte haft BIM!
Idag på BIM bruna flytningar. Byter till septembergruppen så fort mensen är igång
Efter förra mensen så kände jag lite att detta nog ändå får vänta ett tag till. Har börjat nytt heltidsjobb så tänkte att det kanske bästa är att skjuta på barnmakeriet. Nu har jag BIM imorgon och sedan en vecka har jag känt av följande: ömma bröstvårtor, ömmande långt ner i magen, hård i magen, gasig, extrem trötthet och kissar som en häst flera gånger om dagen. Såklart kom ju hoppet tillbaka och nu fantiserar jag om ett plus. Då jag bränt mig flera gånger förr där jag testat precis innan mensdropparna kommit så tänker jag nu vänta innan jag testar. Går jag över 4 dagar så är det verkligen utöver det vanliga. Hoppas
Lägger in det digitala med