• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Aqwa93

Hej igen.

Vet inte om ni minns det. Men jag höll för några veckor sedan på med en utomkvedshavandeskap utredning. Fick igår äntligen tydligt svar av doktorn och har en frisk graviditet. Vilken lättnad.

Problemet som var för mig är att min ägglossning var sen denna månad med 1-2 veckor, vilket förklarar varför de inte såg något första gången.

• skruttin

Har BIM +4 har testat och fått ett jätte svagt pluss men jag vet inte om jag kan tro på det.sätter bild så får ni säga vad ni ser

• Phines92
    skruttin skrev 2018-09-01 07:04:43 följande:

Har BIM +4 har testat och fått ett jätte svagt pluss men jag vet inte om jag kan tro på det.sätter bild så får ni säga vad ni ser

Jag anar ett svagt streck på nedersta bilden, hoppas! Ta ett digitalt om du har möjlighet, det gjorde jag när mitt såg ut sådär och visst var jag gravid :)
  • Siri88

Trodde mensen hade kommit men det blev bara en rosa vattnig flytning igår på morgonen och på kvällen sen inget mer. Har molvärk till och från samt ömma bröst. Borde vara på BIM +2/1 men när jag testade imorse med CB early var det negativt. Otroligt frustrerande. Nu vill jag bara mensen ska komma så vi snart kan ge oss på ett nytt försök. Har någon av er varit med om något liknande?

• skruttin
    Phines92 skrev 2018-09-01 07:15:49 följande:

Jag anar ett svagt streck på nedersta bilden, hoppas! Ta ett digitalt om du har möjlighet, det gjorde jag när mitt såg ut sådär och visst var jag gravid :)

Tänkte åka och handla ett digitalt idag. Hoppas att det visar gravid.
  • MammaKA

Idag vågade jag mig på ett test och denna gång gick det. :) Nu hoppas vi att det håller hela vägen. :)

• skruttin
    Siri88 skrev 2018-09-01 07:24:07 följande:

Trodde mensen hade kommit men det blev bara en rosa vattnig flytning igår på morgonen och på kvällen sen inget mer. Har molvärk till och från samt ömma bröst. Borde vara på BIM +2/1 men när jag testade imorse med CB early var det negativt. Otroligt frustrerande. Nu vill jag bara mensen ska komma så vi snart kan ge oss på ett nytt försök. Har någon av er varit med om något liknande?

Jag hade likadant. Vid bim kom inte mensen dagen efter fick jag ljus rosa flytningar och då jag var på toa men sen kom inget mer dagen efter hade ja lite blod och sen inget mera allt var borta. Nu imårse då jag tog ett test anade jag ett svagt andra streck på stickan. Så kanske unte hoppet är över ännu för oss. Jag är på BIM + 4 idag.
  • Siri88
    skruttin skrev 2018-09-01 07:30:11 följande:

Jag hade likadant. Vid bim kom inte mensen dagen efter fick jag ljus rosa flytningar och då jag var på toa men sen kom inget mer dagen efter hade ja lite blod och sen inget mera allt var borta. Nu imårse då jag tog ett test anade jag ett svagt andra streck på stickan. Så kanske unte hoppet är över ännu för oss. Jag är på BIM + 4 idag.

Skönt att höra att någon varit med om samma. Tycker dock att ett testa tidigt test borde visa rätt vid denna tidpunkten i cykeln? Ska försöka sysselsätta mig resten av helgen så jag slipper gå runt och tänka på detta så får jag väl göra ett nytt om mensen inte kommit till på måndag.

Håller tummarna för dig!
  • skruttin
    Siri88 skrev 2018-09-01 07:33:58 följande:

Skönt att höra att någon varit med om samma. Tycker dock att ett testa tidigt test borde visa rätt vid denna tidpunkten i cykeln? Ska försöka sysselsätta mig resten av helgen så jag slipper gå runt och tänka på detta så får jag väl göra ett nytt om mensen inte kommit till på måndag.

Håller tummarna för dig!

Bäst att sysselsätta sig men det brukar vara svårt att komma på andra tankar. Hoppas ju värkligen det går bra förbdig också. Ska åka och köpa ett digital test idag för att få redan på om det är bara spökstreck eller om det är riktit.
  • Pahm

Fortfarande ingen mens! Det jag reagerade på tidigare var att jag brukar ha vita flytningar före mensen, men den här gången har dom varit ?vattniga?. Just nu har jag inga flytningar alls, vilket är väldigt konstigt. Har flera dagar känt av som mensvärk, och sen 1 vecka tillbaka är jag gasig som bara den! Skulle vilja testa men känns som att kroppen försöker lura mig. Ska kanske hålla mig än ???? Mensen borde alltså kommit i onsdags.

Svar på tråden BIM Augusti <3