• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Honsomlängtar

Bim idag fortfarande ingen blödning, önskar så mycket att de gått tillväga denna gång. Idag har jag börjat få halsbränna som e skit jobbig. Men intalar mig fortf att mensen ska komma för vill inte bli förkrossad om jag inte blivit gravid denna gång :(

• Esofe

Idag är det BIM-5 och mina flytningar är väldigt märkliga. Jag vaknade imorse, tog på mig ett par trosor, gick till toaletten (ca 4m) och tog av mig mina trosor... De var redan våta... Extremt vattniga flytningar men ändå tjockare än vatten. Tog på mig binda och drog iväg för flyttstäd. Såg nu 8h senare att flytningarna är lika rikliga men nu även med liiiite vitt i sig... Har även magsmärtor. Åh vad jag hoppas!!

Ni som plussat, hur såg era flytningar ut veckan innan BIM?

• Daphodil

Vilken bergochdalbana detta är.

"Inte gravid" igår.

Bruna flytningar imorse.

Ev plus på stickan idag.

Och nu mer blodiga flytningar.

Känns dystert men väntar tills mensen är ordentligt igång innan jag ger upp helt.

• Phines92
    lindabinda skrev 2018-08-26 17:58:03 följande:

Jippie!. Bim -4 på icke morgon urin.

Grattis till dig!
  • larssonc
    lindabinda skrev 2018-08-26 17:58:03 följande:
    Jippie!. Bim -4 på icke morgon urin.
    Grattis! :)
  • Milyana

Plussade igår :D har testat i princip sen ÄL pga bara verkligen kändes som att det fungerade. Har fått svaga streck på restlagrets i några dagar och sen igår var det ganska starkt. Bekräftade med clearblue och javisst ???????????????? sååå glad

• Daphodil

Och där var mensen. Lite skönt att få ett definitivt svar iaf. Går till septembertråden

• NiMi12
    IBS skrev 2018-08-25 23:44:56 följande:
    Har du inte testat ännu då? :)

Testade både i torsdags (BIM) och i lördags (BIM+2), men båda negativa. Ingen mens i sikte heller. Är nu på BIM +4 nu. Har inga symptom på varken mens eller graviditet.

Fick tips av en annan person att räkna annorlunda eftersom äl kom på cd18 och istället för min vanliga BIM (cd28) så skulle jag räkna 18 + 14 som ny BIM. Då har jag BIM igår.   

Jag tror tyvärr något har blivit knas efter mitt missfall. Vad vet jag inte och gyn lär ju inte ta emot mig än heller. Känner mig både stressad och frustrerad. Min mens är aldrig sen i vanliga fall så jag vet att något är fel. Men vad har jag ingen aning om.

• Jagerika
    NiMi12 skrev 2018-08-27 07:28:45 följande:

Testade både i torsdags (BIM) och i lördags (BIM+2), men båda negativa. Ingen mens i sikte heller. Är nu på BIM +4 nu. Har inga symptom på varken mens eller graviditet.

Fick tips av en annan person att räkna annorlunda eftersom äl kom på cd18 och istället för min vanliga BIM (cd28) så skulle jag räkna 18 + 14 som ny BIM. Då har jag BIM igår.   

Jag tror tyvärr något har blivit knas efter mitt missfall. Vad vet jag inte och gyn lär ju inte ta emot mig än heller. Känner mig både stressad och frustrerad. Min mens är aldrig sen i vanliga fall så jag vet att något är fel. Men vad har jag ingen aning om.

Och jag är på BIM+3 och inte minsta känning av nått! Så irriterande! Hade en blödning efter sex i lördags natt, alltså på vad jag tror är ÄL+15, sen inget mer! Fattar inte vad som händer för en nidblödning kunde det väl inte vara så sent?
Svar på tråden BIM Augusti <3