• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • NiMi12
    Smulis87 skrev 2018-08-27 20:38:49 följande:
    Jag fick positivt ägglossningstest nu ikväll på dag 14. Jag ska till min gynekolog imorgon för min endometrios så då ska jag fråga om jag får ta ett blodprov för att mäta HCG, så att det inte finns någon rest kvar eller annat som är knas.

Håller tummarna för att du får ett plus!
    Idag på cd 33 nu kom mensen. Fem dagar sen, men nu blöder jag iaf.
    Så jag lämnar augustitråden och gratulerar alla som har fått plus den här månaden :)
  • höstlöv123

Hej,

Jag har BIM på torsdag 30/8 tror jag, enligt Flo.

Imorse gjorde jag ett test, men Jag vet inte om det är min hjärna som projicerar ett svagt svagt streck, eller om det faktiskt är ett svagt streck där?

Bifogar en bild.

• AnonymAB

Inatt BIM+4 kom mensen. Fy vad jag grät. Trodde verkligen att vi också skulle få lyckan i augustitråden. Det är så många som fått plus. Grattis till er. men jag kommer nog lämna Familjeliv nu.. Blir så ledsen av att det aldrig får bli våran tur.

• obi
    höstlöv123 skrev 2018-08-28 10:35:49 följande:

Hej,

Imorse gjorde jag ett test, men Jag vet inte om det är min hjärna som projicerar ett svagt svagt streck, eller om det faktiskt är ett svagt streck där?

Bifogar en bild.

Jag tycker att jag ser ett supersvagt streck där!
  • JosHed
    AnonymAB skrev 2018-08-28 12:04:45 följande:

Inatt BIM+4 kom mensen. Fy vad jag grät. Trodde verkligen att vi också skulle få lyckan i augustitråden. Det är så många som fått plus. Grattis till er. men jag kommer nog lämna Familjeliv nu.. Blir så ledsen av att det aldrig får bli våran tur.

Tänker på dig! Är ju en sorg varje gång mensen kommer när man hoppas på att den ska hålla sig borta. :(
  • Jagerika
    AnonymAB skrev 2018-08-28 12:04:45 följande:

Usch stackare :/ är också på BIM+4 och har inga känningar alls, men får säkert mensen när som helst! Vi får kämpa på <3
  • Lycklig37

Hej,

Bifogar en bild.

Ser också strecket. Köp ett clairblue digitalt och testa med.
  • Phines92

Hej,

Bifogar en bild.

Mitt från testlagret var supersupersvagt bim-1 men jag anade ändå något, liknar ditt test!

Dagen efter fick jag gravid på CBs digitala test :)
  • Novis1991
    Lycklig37 skrev 2018-08-28 04:27:46 följande:

Missad mens igår och inget än. Har svårt att sova. Vaknade av illamående. Känns som magen töjer ut sig på sidorna liksom svårt att förklara. Och jag har sjukdomskånsla och är väldigt känslig. Jag väntar också med test är så rädd att få negativt då gråter jag ihjäl mig. Känns som det är för tidigt att ta test. Jag har läst om nidblödning och även tjocka flytningar men jag har inte fått det. Men jag brukar vara torr innan menstruation och ha lite klåda men är varken torr eller har klåda vilket är jätte skönt att slippa. Känns bra med någon i samma sits vi får följas åt. Lycka till nu håller tummarna för er.

Då känner jag verkligen igen mig. Har inte än fått mens heller. Har idag känt mig yr. På mig har det dock snarare uppkommit klåda som jag inte brukar ha :?D har inte heller fått varken blödning eller annorlunda flytningar. Fick dock någon droppe brun flytning i toaletten häromdagen.
  • Milyana

Ser både höstlöv och Obis streck:)

jag testade flera dagar i rad när de var så där svaga, sen tog ett clearblue (ok två då) när det blev tydligare.

Svar på tråden BIM Augusti <3