• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Daphodil

SÅ tacksam för input.

BIM idag. Spökstreck igår, och negativt digitalt igår. Brun flytning imorse och ba "jahaja". Men mensen har inte kommit igång. Tog en sticka och får ett svagt streck som går att fota. VAD ska jag tro?

• AnonymAB
    Novis1991 skrev 2018-08-26 10:59:14 följande:

Efter förra mensen så kände jag lite att detta nog ändå får vänta ett tag till. Har börjat nytt heltidsjobb så tänkte att det kanske bästa är att skjuta på barnmakeriet. Nu har jag BIM imorgon och sedan en vecka har jag känt av följande: ömma bröstvårtor, ömmande långt ner i magen, hård i magen, gasig, extrem trötthet och kissar som en häst flera gånger om dagen. Såklart kom ju hoppet tillbaka och nu fantiserar jag om ett plus. Då jag bränt mig flera gånger förr där jag testat precis innan mensdropparna kommit så tänker jag nu vänta innan jag testar. Går jag över 4 dagar så är det verkligen utöver det vanliga. Hoppas

håller tummarna för dig<3
  • Liindacal
    Daphodil skrev 2018-08-26 12:27:44 följande:

SÅ tacksam för input.

BIM idag. Spökstreck igår, och negativt digitalt igår. Brun flytning imorse och ba "jahaja". Men mensen har inte kommit igång. Tog en sticka och får ett svagt streck som går att fota. VAD ska jag tro?

Du kan få en liten blödning då du skall ha din mens när du är gravid. Har du fått ett streck som du kan se och det inte är ett ?spökstreck? så är du med största sannolikhet gravid. Jag fick ett jätte svagt streck när jag testade och trodde inte det stämde då d var så svagt, men strecket har ökat i styrka för varje dag. Så testa imorgon igen, mitt var ännu svagare dagen efter men sedan har det bara blivit starkare. Lycka till!
  • louisejohansson

Grattis till alla plus och heja er som får det inom kort :D

Imorgon ska jag på VUL (v.7+3), hoppas såååå att det ser bra ut. Någon här som varit på det denna tid?

• Hallondröm1111

SÅ tacksam för input.

Jag hade exakt som du, med ett *spökstreck* först, sen bruna flytningar, och dagen efter- eftersom mensen aldrig kom igång- testade jag positivt på digitalt (1-2v).

Senare på em fick jag en röd blödning som även den gav sig ganska fort, och nu idag (en vecka senare) testade jag och fick 2-3v gravid på CB digital. Så jag är fortfarande gravid och hcg ökar trots blödningen.

Håller tummarna för att det är samma för dig!
  • Daphodil
    Hallondröm1111 skrev 2018-08-26 14:52:48 följande:

Jag hade exakt som du, med ett *spökstreck* först, sen bruna flytningar, och dagen efter- eftersom mensen aldrig kom igång- testade jag positivt på digitalt (1-2v).

Senare på em fick jag en röd blödning som även den gav sig ganska fort, och nu idag (en vecka senare) testade jag och fick 2-3v gravid på CB digital. Så jag är fortfarande gravid och hcg ökar trots blödningen.

Håller tummarna för att det är samma för dig!

Gud så kul att höra! Grattis!

Jag hoppas det kan gå vägen för mig, men just nu vågar jag inte tro något...
  • Phines92
    Liindacal skrev 2018-08-26 10:18:06 följande:
    Men wow stort grattis, så underbart!

Jag har som du också känt mig annorlunda och känner som pirr/vibrationer som strålar ner. Väldigt trött från och till, hungrig och springer och kissar stup i kvarten. Är väldigt tidig i graviditeten v.5 (4+3). Håller tummarna för er andra som väntar på pluset!
    Tack snälla! Roligt att du också haft pirr som symtom. Lycka till! :)
  • larssonc
    louisejohansson skrev 2018-08-26 14:25:30 följande:

Grattis till alla plus och heja er som får det inom kort :D

Imorgon ska jag på VUL (v.7+3), hoppas såååå att det ser bra ut. Någon här som varit på det denna tid?

Jag var på vul i vecka 8 med sonen, var så häftigt att se hjärtat slå redan då! Lycka till :)
  • soffipropp1987

SÅ tacksam för input.

Jag fick bruna flytningar på BIM. Mensen kom aldrig och jag testade dagen efter och det visade + Jag håller tummarna för dig!
  • Annautanq

BIM igår 25/8. Ingen mens än iaf men hade en liten blödning den 19/8 testade negativt BIM -5 men har inte vågat testa igen efter det. Känner mig inte så gravid men vem.vet ;)

Svar på tråden BIM Augusti <3