BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Ingen mens som kommit igång idag heller.
Dock mörkare flytningar idag.. öm svank, öm i äggstockarna och pirriga bröst. BIM+3
Är det någon som haft tidigt missfall som vet när HCG börjar gå ur kroppen?
Jag hade troligtvis ett tidigt missfall i v 6 för ca två veckor sedan. Jag fick en väldigt kraftig blödning 5 dagar efter att min mens skulle kommit och svagt positiva test. Jag är ju inte gravid för häromdagen fick jag tydliga ÄL-flytningar, har fått blinkade smiley på CB och min temp är låg. Men jag får fortfarande tydliga streck på gravtesterna. Det blir inte direkt starkare men inte heller svagare.
Härligt med så många plus! Även jag fick positivt test idag, på ÄL+10 och BIM. Första försöket efter MA och det känns helt ofattbart :D
Härligt med så många plus! Även jag fick positivt test idag, på ÄL+10 och BIM. Första försöket efter MA och det känns helt ofattbart :D
Ingen mens än (skulle komma idag). Har förutom att vara frusen, extremt trött, ömma bröstvårtor och yr haft svårt för olika smaker. Har inte kunnat dricka kaffe på en vecka. Är i vanliga fall en stor kaffedrickare men har bara tyckt det smakar starkt och surt på senaste och har istället velat ha té med socker. Åt en sallad idag men tyckte även den var besk. Min kille köpte spontant mozzarella sticks till mig häromdagen men bara tanken på den flottiga maten fick det att krypa i kroppen på mig. Vågar inte testa mig än med risk för att bli besviken men det känns ju som att det måste vara nåt nu, annars är det ju dags att söka upp en doktor för nåt annat.
Då har man varit på VUL. Allt såg bra ut, blev tillbakaflyttad en dag så v.8 (7+2). Dock kunde inte gynekologen utesluta en tvillinggraviditet. :O han menade på att han enbart sett en så tjock kant på gulesäcken i flerbördsgraviditeter :O Han sa att det är vanligt att missa en tvilling såhär tidigt och han fnissade väldigt och tyckte det skulle bli spännande inför nästa UL.
Ska ha min mens idag men den här inte kommit än. Humöret är inte på topp heller när älskling klappar på mig blir jag irriterad.Mår smått illa och har ont i brösten. Det här gjort lite ont i äggstockarna under dagen så orolig att mensen kommer. Har en temp på 37.4. Känner mig varm i kroppen. Vi önskar så att vi får ett plus nu. Vi väntar ett par dagar till eftersom mensen kan vara sen. Men den här max varit en dag sen tidigare. Och det känns inte som jag kommer få mensen. Håll tummarna för oss.