BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Mitt HCG värde gick ner direkt. Jag fick missfall 5+0 och tre dagar senare tog jag gravtest som visade inte gravid. Så då har ju HCG värdet sjunkit direkt. Jag blödde i sju dagar. 18 dagar efter missfallet fick jag fast gubbe på äl test, hade blinkande gubbe 5 dagar innan det.
Väntar nu på mens eller plus på stickan.
Har äl testen tydliga sträck i mer än 10 dagar så hade jag ringt gyn och bett om att få komma in och kolla hcg värdet.
Grattis Grattis så himla roligt!!!! :D
Efter att ha läst ditt inlägg så kunde jag inte hålla mig utan jag gick jag å köpte grav-test..jag fick oxå positivt test idag på ÄL+11
Ska ha min mens idag men den här inte kommit än. Humöret är inte på topp heller när älskling klappar på mig blir jag irriterad.Mår smått illa och har ont i brösten. Det här gjort lite ont i äggstockarna under dagen så orolig att mensen kommer. Har en temp på 37.4. Känner mig varm i kroppen. Vi önskar så att vi får ett plus nu. Vi väntar ett par dagar till eftersom mensen kan vara sen. Men den här max varit en dag sen tidigare. Och det känns inte som jag kommer få mensen. Håll tummarna för oss.
Hoppar in här!! Plussade idag!!!! Åh så galet!! Blir första bebisen för både mig och min sambo. Är så glada och så chockade. Slutade med preventivmedel i Juli. Hade aldrig kunnat tro att vi skulle vara så priviligierade! Nu hoppas vi att liten vill stanna i magen!!! Stort lycka till till er alla å grattis till alla plus!<3
Då är vi i samma sits. Jag har dock varit upp till tre dagar sen tidigare så väntar åtminstone fyra innan det blir ett test. Hoppas hoppas!! :)
Bim+2 idag och ingen mens ännu. Haft mensvärkänningar i en vecka men inget kommer. Har inte mensen kommit till helgen så gör jag test igen. Vågar inte hoppas men vill verkligen. Och nu har sambon börjat hoppas när han ser att mensen verkligen är sen och han är den som intalat mig att inte hoppas för mycket för då blir jag bara besviken
Testade negativt igår igen på BIM - 3 med ett testa tidigt från testlagret. Nu har alla symptom försvunnit, brösten är slappa. Min livmoderhalstapp har åkt högre och högre upp för varje dag, idag kunde jag änns inte känna hålet då den böjt sig bakåt. Nådde inte den ens med långfingret. Magen är inte svullen jag känner mig slank för en gång skull. Nä nu väntar jag på mensen så jag inte blir superbesviken. Vi har fram till december på oss innan sambon blir steril, så nu börjar det bli mer och mer stressat att försöka med ett syskon. Men det finns ju alltid IVF sen ????
Grattis till alla er som blivit med barn! Ni har en spännande tid framför er :)
Bim+2 idag och ingen mens ännu. Haft mensvärkänningar i en vecka men inget kommer. Har inte mensen kommit till helgen så gör jag test igen. Vågar inte hoppas men vill verkligen. Och nu har sambon börjat hoppas när han ser att mensen verkligen är sen och han är den som intalat mig att inte hoppas för mycket för då blir jag bara besviken