• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • NiMi12
    Jagerika skrev 2018-08-27 08:22:33 följande:
    Och jag är på BIM+3 och inte minsta känning av nått! Så irriterande! Hade en blödning efter sex i lördags natt, alltså på vad jag tror är ÄL+15, sen inget mer! Fattar inte vad som händer för en nidblödning kunde det väl inte vara så sent?
    Kollade du med äl tester så du verkligen hade ägglossning den här månaden. Annars kan blödning tydligen utebli enligt det jag har läst mig till här på FL.

Jag hade garanterat äl då jag först hade blinkande gubbe på cb advance digital i fem dagar och sen fast glad gubbe.

Låter inte som en nidblödning, om det inte är så att du inte har äl testat och fick äl mycket senare än vad du räknar med.
  • Lycklig37

Idag ska min mens komma har jag tur så uteblir den. Jag vaknade inatt med att det värkte i högra äggstocken. Det slutade värka. Sen högg det till igen. Nu på morgonen känner jag mig febrig som jag gjort de senaste dagarna. Jag brukar alltid vara uppsvälld på magen innan och under mens men den är platt nu vilket aldrig har hänt. Jag mår lite lätt illa och har ont i svanken.Har lite brännande molande värk i äggstockarna men inte så kraftigt som jag brukar ha innan mens och under mens. Jag undrar nu jag har inga direkt vita tjocka flytningar måste man ha det innan man får sin mens? Har heller inte märkt av någon nidblödning måste man få en blödning? Om man är gravid asså. De senaste dagarna har jag varit extremt trött också och haft spänningshuvudvärk. Vi hoppas på ett plus på stickan. Jag väntar att ta testet ifall mens uteblir. Men visst låter det som chansen finns att vi är gravida. Vilken lycka om fallet är så.

• Jahajaa
    NiMi12 skrev 2018-08-27 07:28:45 följande:

Testade både i torsdags (BIM) och i lördags (BIM+2), men båda negativa. Ingen mens i sikte heller. Är nu på BIM +4 nu. Har inga symptom på varken mens eller graviditet.

Fick tips av en annan person att räkna annorlunda eftersom äl kom på cd18 och istället för min vanliga BIM (cd28) så skulle jag räkna 18 + 14 som ny BIM. Då har jag BIM igår.   

Jag tror tyvärr något har blivit knas efter mitt missfall. Vad vet jag inte och gyn lär ju inte ta emot mig än heller. Känner mig både stressad och frustrerad. Min mens är aldrig sen i vanliga fall så jag vet att något är fel. Men vad har jag ingen aning om.

Men isf testade du ju senast på ÄL+13 om jag räknar rätt och det kan ju ha varit för tidigt för att få ett plus! Ta ett test till imorgon, jag håller tummarna :)
  • Honsomlängtar

Visst är de negativt :/? Är på bim+1 och ingen mens ännu dock när jag va yngre tog de lång tid innan det visade positivt på gravtest fast jag va gravid. Tänkte testa i helgen igen ifall ingen mens kommit än
  • Smulis87

Är det någon som haft tidigt missfall som vet när HCG börjar gå ur kroppen?

Jag hade troligtvis ett tidigt missfall i v 6 för ca två veckor sedan. Jag fick en väldigt kraftig blödning 5 dagar efter att min mens skulle kommit och svagt positiva test. Jag är ju inte gravid för häromdagen fick jag tydliga ÄL-flytningar, har fått blinkade smiley på CB och min temp är låg. Men jag får fortfarande tydliga streck på gravtesterna. Det blir inte direkt starkare men inte heller svagare.

• Jagerika
    NiMi12 skrev 2018-08-27 08:55:30 följande:

Kollade du med äl tester så du verkligen hade ägglossning den här månaden. Annars kan blödning tydligen utebli enligt det jag har läst mig till här på FL.

Jag hade garanterat äl då jag först hade blinkande gubbe på cb advance digital i fem dagar och sen fast glad gubbe.

Låter inte som en nidblödning, om det inte är så att du inte har äl testat och fick äl mycket senare än vad du räknar med.

Enligt FLO var ÄL 8 augusti men helt säker är jag inte! Hade känningar då men även hugg i magen på ÄL+4 så är inte riktigt säker på appen! Men om jag nu skulle fått ägglossning ca 4-5 dagar senare så kom blödningen på ÄL+11 nånting sånt isåfall! Och då är jag isåfall bara på ÄL+13 och BIM-3, om jag fattat det rätt? Gud vad krångligt haha

Kunde det vara en nidblödning isåfall? Aldrig blödigt förut och sen haft uppehåll i flera dagar, och blödningen vara som en kapsyl ungefär och röd/brun i färgen
  • maria1992
    Tigeeerrr skrev 2018-08-24 13:31:25 följande:
    Det var mina första symptom innan jag plussade på BIM+2. Lycka till ;)
    Tack för ditt svar. Och vilken trötthet.. Jag brukar ha energi från 6 på morgonen till 11 på kvällen, sen sover som en stock hahah. 
    Nu är jag trött och drömmer riktigt konstiga drömmar? 

Dock, har jag ingen känning knappt i brösten? Mina bröst är mellan äl och bim OLIDLIG annars.. Hur var de för dig?
  • EnBlivandeWestring
    lindabinda skrev 2018-08-26 17:58:03 följande:
    Jippie!. Bim -4 på icke morgon urin.
    Och självklart, STORT GRATTIS <3 :D
    Kärlek till er
Svar på tråden BIM Augusti <3