BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Idag ska min mens komma har jag tur så uteblir den. Jag vaknade inatt med att det värkte i högra äggstocken. Det slutade värka. Sen högg det till igen. Nu på morgonen känner jag mig febrig som jag gjort de senaste dagarna. Jag brukar alltid vara uppsvälld på magen innan och under mens men den är platt nu vilket aldrig har hänt. Jag mår lite lätt illa och har ont i svanken.Har lite brännande molande värk i äggstockarna men inte så kraftigt som jag brukar ha innan mens och under mens. Jag undrar nu jag har inga direkt vita tjocka flytningar måste man ha det innan man får sin mens? Har heller inte märkt av någon nidblödning måste man få en blödning? Om man är gravid asså. De senaste dagarna har jag varit extremt trött också och haft spänningshuvudvärk. Vi hoppas på ett plus på stickan. Jag väntar att ta testet ifall mens uteblir. Men visst låter det som chansen finns att vi är gravida. Vilken lycka om fallet är så.
Testade både i torsdags (BIM) och i lördags (BIM+2), men båda negativa. Ingen mens i sikte heller. Är nu på BIM +4 nu. Har inga symptom på varken mens eller graviditet.
Fick tips av en annan person att räkna annorlunda eftersom äl kom på cd18 och istället för min vanliga BIM (cd28) så skulle jag räkna 18 + 14 som ny BIM. Då har jag BIM igår.
Jag tror tyvärr något har blivit knas efter mitt missfall. Vad vet jag inte och gyn lär ju inte ta emot mig än heller. Känner mig både stressad och frustrerad. Min mens är aldrig sen i vanliga fall så jag vet att något är fel. Men vad har jag ingen aning om.
Är det någon som haft tidigt missfall som vet när HCG börjar gå ur kroppen?
Jag hade troligtvis ett tidigt missfall i v 6 för ca två veckor sedan. Jag fick en väldigt kraftig blödning 5 dagar efter att min mens skulle kommit och svagt positiva test. Jag är ju inte gravid för häromdagen fick jag tydliga ÄL-flytningar, har fått blinkade smiley på CB och min temp är låg. Men jag får fortfarande tydliga streck på gravtesterna. Det blir inte direkt starkare men inte heller svagare.
Hoppsan, blev visst samma bild tre gånger
Kollade du med äl tester så du verkligen hade ägglossning den här månaden. Annars kan blödning tydligen utebli enligt det jag har läst mig till här på FL.
Jag hade garanterat äl då jag först hade blinkande gubbe på cb advance digital i fem dagar och sen fast glad gubbe.
Låter inte som en nidblödning, om det inte är så att du inte har äl testat och fick äl mycket senare än vad du räknar med.