• authentic

IVF sommar/höst 2018

Akira Öken skrev 2018-09-26 19:09:50 följande:

Man vet inte, rosa är bara rosa. Förstår (verkligen) oron, men ta inte ut något i förskott!

Sprang hem till hotellet i panik. Klarade inte av att sitta med min kollegor och le med paniken inombords.

Tog ett test och ett jäkla spökstreck var vad jag fick. Det lär nog inte bli mer än så trots att jag bara hade kissat 30 minuter innan testet och testdagen är på lördag först.

• authentic

I ren desperation för att gripa efter halmstrån så tog jag en ny bild och ändrade kontrasten.
  • authentic
    Ellencassandra skrev 2018-09-26 19:46:43 följande:
    Förstår att du är orolig <3 vilken rd är du på? Kan ju bli svagt när man kissat precis!
    ruvardag 10 och kissade 25 minuter innan testet togs
  • authentic
    Ellencassandra skrev 2018-09-26 19:58:57 följande:
    Det är ju fortfarande tidigt så kan vara svagare pga det och att du precis kissade innan. Testa imorgon bitti! Du fick två st va?
    Ja precis, jag fick 2 stycken embryon tillbaka.

Får helt enkelt springa och köpa fler test.
  • authentic
    Ellencassandra skrev 2018-09-26 20:06:34 följande:

Hoppas du får ett starkare test imorgon! <3

Inget mer rosa på pinnen varken på kvällslutinus igår eller morgonlutinus nu och ett klart bättre test. Hoppas man kan lita på dessa billiga italienska test ;)
  • authentic

Glömde bilden. Den nedersta är den från imorse. Nu gäller det bara att den blir starkare och starkare då. Testdag på lördag.

• authentic
    Inalina skrev 2018-09-27 07:52:49 följande:
    Jättestort grattis!!! Vad härligt =) jag såg strecket igår kväll också och var säker på att det skulle bli klart o tydligt idag!! Och 2 små också- så spännande :)
    Tack <3 nu känner jag iaf att jag är med i matchen igen. "Pregnant until proven otherwise." ;)

När är din testdag nu igen? Du har säkert skrivit det tidigare men jag har glömt bort det, man får ju sånt tunnelseende i sådana här stressande situationer och glömmer allt och alla andra.
  • authentic
    Percafluviatilis skrev 2018-09-27 09:00:44 följande:

Nä :| men ikväll måste jag.

Lycka till ikväll, hoppas på positivt utslag <3
  • authentic
    Percafluviatilis skrev 2018-09-27 19:57:45 följande:

Testet visar negativt och en halvtimme senare kom rosa lutinus. Ironin. Tredje återföringen, tredje och fjärde embryot. Bara att ladda om för ivf nr 5... Inte ens någon lust längre.

Beklagar verkligen resultatet :(
  • authentic
    Goingen skrev 2018-09-28 10:44:02 följande:

Ok- idag är det rd12.

Jag har ju tidigare fått svaaaaaagt plus på rd 8 och sen något (kanske) starkare på rd 10 i onsdags.

Har hela tiden haft rädslan att det kanske tog sig men på väg att avta. Testade idag igen. Till vänster är rd10 och till höger rd 12. Tycker ni det är starkare? Tror ni det ska vara såhär ?svaga plus??!

Det är ju definitivt positivt resultat iaf. Jag tycker det påminner om mina svar på ruvardag 10 också. Prova igen om 2 dagar. Tycker ändå att det ser lite starkare ut.

Jag har däremot fått ytterligare en lätt rosa/blödning. Känner ur allt rinner ifrån mig nu. Håller hoppet vid liv men försöker ändå förlika mig med tanken på ivf nr 6. Vi tänker stånga oss blodiga tills det går vägen.
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018