Akira Öken skrev 2018-10-14 19:14:02 följande:
Vad roligt att höra att du läser bloggen! :)
Vad fint det låter att inte påverkas nämnvärt under nedregleringen! Gissar att du både är stark och mindre känslig för hormoner än många. Låter som att ni har en bra och hållbar strategi i relationen. Att ekonomin tillåter många försök, om ni skulle vilja, måste vara en jättefin känsla!
Nu är det inte så många dagar kvar till ny start för oss båda!
Känner mig otroligt peppad inför starten :)
Jag var förbi apoteket tidigare idag och hämtade alla medicinerna. Kvinnan bakom disken önskade oss lycka till, det tyckte jag var fint. Hon skämtade också om att man får köpa ytterligare ett kylskåp med alla dessa mediciner som ska få plats.
Vi har ju manlig faktor som huvuddiagnos men på vägen har det kommit fram att jag har en chokladcysta inne på vänster äggstock, endometrios. Aldrig känt något eller misstänkt att något skulle vara på tok där inne så det är ju bra. Däremot så har jag läst nu lite i helgen och nya rön visar att för öka chanserna kan nedregleras 3-6 månader. Går det inte denna gång heller så ska jag be om att få testa det. Det kommer däremot att bli påfrestande. Den här gången ska det iaf bli 3 istället för 2 veckor med synarela.
Vilken dag börjar du?