IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Jaaaa det är det!! åh vad roligt! GRATTIS!!
Tack... Tror jag... Måste nog åkte till apoteket och köpa några fler test för att vara säker :)
ruvardag 7 och nu har man fått det svart på vitt. Helt överlycklig!! Hoppas ni alla lyckas snart ni med! <3
Nu är jag förvirrad. Testdag imorgon och tog detta test nu på morgonen (testet jag tog i förrgår var supernegativt) men detta är ju typ positivt?
Ja det tyckte jag också var bra! Hon kanske inte hade sagt något om jag inte hade sagt att jag var rädd men toppen ATG det finns. Jag hoppas att det kommer hjälpa! Är så rädd haha!
Jag får också Gonal-f men får 125. Vet inte heller likheter eller skillnader på dessa två men får vi hålla tummarna att det inte drar i väg för dig. Har beställt hem mina andra sprutor och de skulle komma på tisdag sa apoteket, får hoppas på det eftersom jag ska börja ta dem då..
Nu kom min mens! Det betyder sprutstart imorgon. Märkte att VUL blir en dag senare än senaste behandlingen. Brukar det variera ni som gjort flera IVF? Vill minnas att det alltid brukar vara på dag 7 med korta protokollet men nu är det på dag 8.
Ja man får hoppas att de är lyhörda. De var de för mig. Fick nog rätt mycket morfin :) sambon sa att jag betedde mig fint, jag kommer bara ihåg att jag var i en dimma och stirrade på skärmen!
Det är lite struligt när apoteken inte har allt hemma, var samma sak för nig men allt har kommit i tid som de lovat iallafall. Har du varit på något ultraljud ännu eller är det dags för första snart?
Nu är jag förvirrad. Testdag imorgon och tog detta test nu på morgonen (testet jag tog i förrgår var supernegativt) men detta är ju typ positivt?
ruvardag 7 och nu har man fått det svart på vitt. Helt överlycklig!! Hoppas ni alla lyckas snart ni med! <3
Åh vad kul, hoppas att det fortsätter bli starkare :D Du har inte fått nån blödning/mens än?:)