IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Härligt! Jag har sprutdag 4 idag. Kör ju långa, och ul är planerat till dag 9 och 12. Tror det har varierat lite från omgång till omgång för mig.
Mitt inlägg skickades nog aldrig innan. De två gånger då jag kört med korta protokollet har jag haft första VUL på stimuleringsdag 6.
Okej! Ja det kan nog variera då. Jag har bytt läkare också så det kanske är därför :)
Kul att vi ändå kommer vara väldigt lika i behandling nu! Jag brukar stimulera 8-9 dagar bara, hur länge brukar du hålla på innan ovitrelle?
Hej allihop! Hoppas ni mår bra. Idag började jag min andra ivf-runda med gonal-f, på CD 2.
Här väntar man på positivt ägglossningstest, CD 9 idag. Vilket evighet det tar känns det som! Förväntar mig ÄL på torsdag på CD 13, om det är som förra månaden. Det börjar kännas i livmoder och äggstockar så jag hoppas det är på G!
Idag fick jag positivt på ägglossningstest! På CD 10! Denna kropp alltså, kan aldrig bete sig likadant! Får panik handla ovitrelle och leta å leta så apoteket har. Jisses. Återföring på måndag!
Idag fick jag positivt på ägglossningstest! På CD 10! Denna kropp alltså, kan aldrig bete sig likadant! Får panik handla ovitrelle och leta å leta så apoteket har. Jisses. Återföring på måndag!
Hej allihop! Hoppas ni mår bra. Idag började jag min andra ivf-runda med gonal-f, på CD 2.