IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Spännande! Ja jag tycker ju det. Hur känns det för dig? Är min 3:e sprutomgång denna gång och jag hoppas mina ägg är lite lugnare denna gång ????
Mensen kom idag så bara att ta nya tag...
Ja jag hoppas det!! Hoppas bara det inte är fel på typ min livmoder eller något. Att inget kan fästa o det är något som läkarns inte kan se :/... katastroftankar.. okej jäklar!! En blasto alltså? Kunde ni frysa ner något? Jag fyller 30 om tre veckor o min sambo är 28. Trodde verkligen ja skulle ha barn innan 30 :(.. hur gamla är ni?
skulle såklart inte vara massa frågetecken.. Glömde även svara på ålder. Jag är 25 och min sambo 28
Ja de där jäkla katastroftankarna är jobbiga!!:( Fick ut totalt 12 ägg, två var omogna, tio ägg gjordes det ICSI på och 8 av dom blev befruktade. Tre stycken klarade sig till dag fem och blev fina blastisar . Så dom satte in en , och fick två till frysen????????
Nu börjar jag nästan våga tro att det här är på riktigt. Så jobbigt att behöva vänta till den 10 december innan det är dags för UL. Kan inte sluta oroa mig för att det ska visa sig att det inte är någon bebis därinne.
Shit vad underbart!! Vi fick ut 10 varav 6 befruktades. Ett insatt två till frysen som sagt. Hoppas de frysta är bra. Det gäller att dom klarar upptining... har du några symptom?
Nu börjar jag nästan våga tro att det här är på riktigt. Så jobbigt att behöva vänta till den 10 december innan det är dags för UL. Kan inte sluta oroa mig för att det ska visa sig att det inte är någon bebis därinne.