• Ettlitetsyskon

Vi med Bim September 2018

Hej

Hittade ingen sida för oss med Bim i September 2018.

Jag är 34 år, har två barn som är 7 och 10 år. Tog ut spiralen i april och blev gravid innan mensen hade dykt upp vilket inte är bra tydligen. Fick ett missfall i v11 men barnet hade dött i v5. Kändes bra ändå då när jag plussade så kändes allt fel från början hade en stark känsla av att det skulle bli mf. Blödningen har slutat efter mf och nu ska jag invänta mensen denna gång innan vi försöker.

Bim i September

21 ettlitetsyskon

• Svar på tråden Vi med Bim September 2018
  • Anno89
    babytjejen skrev 2018-08-07 18:53:36 följande:

Är definitivt på bimlistan för september då mensen kom idag :( ger upp snart, vet inte hur länge jag orkar med denna stress o eviga tänkande på graviditet o bebisar...

Förstår dig.. så hör man hela tiden att folk blir gravida på första man blir så orolig att något inte stämmer..
  • babytjejen
    Anno89 skrev 2018-08-14 08:59:35 följande:

Förstår dig.. så hör man hela tiden att folk blir gravida på första man blir så orolig att något inte stämmer..

Jag oroar mig mer över att jag är för gammal för att bli gravid, tycker kroppen betett sig konstigare dom senaste cyklarna o är rädd att det är kroppen som håller på att stänga ner o börja vandra mot klimakteriet..Fyller 39 i höst så är inte helt omöjligt att det påbörjats...
  • Mikaelall

Hoppar in här jag då jag och min sambo vill försöka få en liten.. Jag har bim 2/9 och beräknas ha äl nu på lördag, håller alla tummar jag har för både oss och er andra ????

• JenniB
    Mikaelall skrev 2018-08-14 12:13:12 följande:

Hoppar in här jag då jag och min sambo vill försöka få en liten.. Jag har bim 2/9 och beräknas ha äl nu på lördag, håller alla tummar jag har för både oss och er andra ????

Välkommen :D Min ÄL är beräknad till fredag och sen har jag BIM 1/9. Vad roligt att följas åt med nästan samma datum ;)
  • Mikaelall
    JenniB skrev 2018-08-14 13:05:54 följande:

Välkommen :D Min ÄL är beräknad till fredag och sen har jag BIM 1/9. Vad roligt att följas åt med nästan samma datum ;)

Åh håller tummarna!! :)
  • Periksson90
    Mikaelall skrev 2018-08-14 12:13:12 följande:

Vad kul och välkommen! Har också beräknad ägglossning på lördag och har BIM 1/9 :)
  • Periksson90

Då har vi samma BIM, beräknad ÄL är på lördag :) får vi räkna ner tillsammans till den 1/9, dagen då mensen inte dyker upp såklart.
  • JenniB
    Periksson90 skrev 2018-08-14 14:49:15 följande:
    Då har vi samma BIM, beräknad ÄL är på lördag :) får vi räkna ner tillsammans till den 1/9, dagen då mensen inte dyker upp såklart.
    Åh ja hoppas verkligen den inte dyker upp! ;) Har så länge funderat på hur jag kommer regera ifall det (äntligen) blir positivt... men jag tror inte jag kommer få reda på det för ens det är dags haha
  • babytjejen

Fick reda på igår att en jobbkompis är gravid o ska få i dec-jan...sänkte mig rejält. Vet inte varför, sett många andra gravida människor. Men känns trist att vi försökt så länge, lyckas o får missfall medans andra man känner fått både ett o två barn under tiden...

• Timal89

Äl fredag och bim mellan 31/8 och 2/9 här med!
Svar på tråden Vi med Bim September 2018