• Ettlitetsyskon

Vi med Bim September 2018

Hej

Hittade ingen sida för oss med Bim i September 2018.

Jag är 34 år, har två barn som är 7 och 10 år. Tog ut spiralen i april och blev gravid innan mensen hade dykt upp vilket inte är bra tydligen. Fick ett missfall i v11 men barnet hade dött i v5. Kändes bra ändå då när jag plussade så kändes allt fel från början hade en stark känsla av att det skulle bli mf. Blödningen har slutat efter mf och nu ska jag invänta mensen denna gång innan vi försöker.

Bim i September

21 ettlitetsyskon

• Svar på tråden Vi med Bim September 2018
  • novemberregn

Andra försöket till syskon. Mensen kom idag så nästa BIM är 3/9.

BIM-lista

1/9 - Periksson90, JenniB

3/9 - babytjejen, Lilla Lina, Ardnas89, novemberregn

4/9 - KSRG8887

21/9 - Ettlitetsyskon

• sanfo1

Hoppar också gärna in här, fick min mens idag så har bim 7/9 :)
    Tredje "försöket"!

• Mantan

Hej!

Jag vill också komma med! Tyvärr har jag inte några kvinnliga vänner i min närhet just nu, så jag vill låna er. ;)  Jag är 30, bor utanför stockholm och har en dotter på 2år som vi vill ha ett syskon till. BIM inväntas till den 2/9 (är nu mitt i första mensen efter piller-stop) men kan knappt vänta, har inhandlat ägglossningstest men det känns så mysko att jag inte vet om jag kommer våga använda dom. 

• MaalinJ

Hej! Hoppar över här nu när mensen drog igång i em.

Försöker bli gravida m nr3.

Har BIM 6 september.

Detta blir vårt försök nr 8 men vi har kört oskyddat sedan feb 2017.

Jag har pcos och min man har cystor på sädersledarna som vi misstänker påverkar hans sperma.

• MaalinJ

BIM-lista

4/9 - KSRG8887

6/9 MaalinJ

21/9 - Ettlitetsyskon[/quote]

• Mantan

BIM-lista 

2/9 - Mantan

4/9 - KSRG8887 

6/9 - MaalinJ

7/9 - Sanfo1

21/9 - Ettlitetsyskon

• babytjejen

Är definitivt på bimlistan för september då mensen kom idag :( ger upp snart, vet inte hur länge jag orkar med denna stress o eviga tänkande på graviditet o bebisar...

• MaalinJ
    babytjejen skrev 2018-08-07 18:53:36 följande:

Är definitivt på bimlistan för september då mensen kom idag :( ger upp snart, vet inte hur länge jag orkar med denna stress o eviga tänkande på graviditet o bebisar...

Hur länge har ni försökt? Vi är nog många som känner med dig å vet vad du går igenom. Detta blir vårt 8:e försök. Men vi har kört oskyddat sen februari 2017.
  • babytjejen
    MaalinJ skrev 2018-08-07 20:34:55 följande:

Hur länge har ni försökt? Vi är nog många som känner med dig å vet vad du går igenom. Detta blir vårt 8:e försök. Men vi har kört oskyddat sen februari 2017.

Vi fick missfall i april o innan dess har vi försökt i tre år så börjar ju kännas hopplöst :(
  • Sirest01

Hej, hoppar in i denna tråd. Har precis slutat med p-piller och idag kom pillermensen. Det blir vårt första försök. Jag har bim 5/9 om allt kommer igång som det ska. Ska bli så spännande att få börja försöka för en liten! Har längtat länge nu.

Svar på tråden Vi med Bim September 2018