• Anonym (Oskar)

Utnyttjad?

Det var kräftskiva igår, jag drack ganska mkt sprit, vi var ute i en väns sommarhus. Det pratades en hel del sex eftersom det var barnfritt, vi är alla mellan 30-40. Min sambo var inte med då hon är utomlands så jag gick å la mej / däckade i ett gästrum kl 1 på natten. Värden själv hade däckat en timme tidigare då vi två festade hårdast även om ingen av dom övriga 7pers spottade i glaset. Hursomhelst så vaknar jag av att min väns/värdens fru rider mig i gästrummet.

Jag har lätt för att bli hård även när jag är dyngrak så att jag inte vaknade förns hon ridit mej en stund var väl ingen skräll. Jag blev ju chockad och sa ?nej men vad fan gör du?. Men hon flinade bara och fortsatte. Jag var ju redan hård och i henne och ja jag är även man med mina djuriska instinkter så tro mig jag var kluven men det var skönt som fan och hon är ganska snygg dessutom. Så det var fan inte lätt att avbryta. Allt gick dessutom så snabbt. Hon kom efter 2-3min och jag direkt därefter.

Sen drog hon å la sig hos sin man antar jag.

I bilen påväg hem kom ångesten såklart.

Vad gör jag nu? Har jag blivit utnyttjad?

I dessa tider kan man ju lugnt påstå att något samtycke fanns inte, iaf inte från början. Vi har aldrig ens flörtat.

Även om jag hade knuffat bort henne så har jag svårt att tro att min sambo skulle tro mig om jag berättade så det är nog skit samma att jag fyllde henne innan hon klev av mig. Men somsagt hur fan gör jag nu? Har aldrig varit otrogen förut och osäker på om jag varit det nu också...

• Svar på tråden Utnyttjad?
  • Anonym (Oskar)
    molly50 skrev 2018-09-10 09:10:14 följande:

Har du och din sambo pratat något mer?

Jotack. I början var det ett jävla liv vi bråkade en del och det kändes som hon dolde nåt.

Long story short: i stridens hetta erkände hon tillslut att hon hade varit otrogen en gång till för drygt ett år sen. Vi har gjort slut nu tror jag.

Min vän och sambo har bett om ursäkt också och mutar mig med presenter. När dom fick höra att vi gjort slut så blev dom chokade men när jag sa att det var nog lika bra för vårt förhållande var nog dött oavsett så skämtade dom om att då kan jag ju höra av mig om jag vill bli ?omhändertagen?.
  • Anonym (MeToo)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-10 20:12:51 följande:
    Jotack. I början var det ett jävla liv vi bråkade en del och det kändes som hon dolde nåt.

Long story short: i stridens hetta erkände hon tillslut att hon hade varit otrogen en gång till för drygt ett år sen. Vi har gjort slut nu tror jag.

Min vän och sambo har bett om ursäkt också och mutar mig med presenter. När dom fick höra att vi gjort slut så blev dom chokade men när jag sa att det var nog lika bra för vårt förhållande var nog dött oavsett så skämtade dom om att då kan jag ju höra av mig om jag vill bli ?omhändertagen?.
    Våldtäktsofferet går alltså tillbaka till förövaren för mer sex?

I rest my case...
  • Anonym (Oskar)
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-10 20:33:33 följande:

Våldtäktsofferet går alltså tillbaka till förövaren för mer sex?

I rest my case...

Sa jag att jag skulle gå tillbaka?
  • Anonym (MeToo)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-10 20:39:09 följande:
    Sa jag att jag skulle gå tillbaka?
    Nä förlåt! Du satt inlåst på en toalett med ett rakblad i handed för du är fortfarande så traumatiserad av våldtäkten du blev utsatt för...

• Anonym (Oskar)
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-10 20:44:24 följande:

Nä förlåt! Du satt inlåst på en toalett med ett rakblad i handed för du är fortfarande så traumatiserad av våldtäkten du blev utsatt för... 

Det är intressant, ditt hat. Har du själv blivit bedragen? Du skriver alltid som att du tror att jag är ute efter medlidande. I vilket av mina inlägg tolkade du det så?

Har du nånsin haft sex med en sjukt het kvinna eller får du bara bottenskrap?

Och en bonusfråga såhär i valtider, vilket parti röstade du på?
  • Anonym (MeToo)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-10 20:53:45 följande:
    Det är intressant, ditt hat. Har du själv blivit bedragen? Du skriver alltid som att du tror att jag är ute efter medlidande. I vilket av mina inlägg tolkade du det så?

Har du nånsin haft sex med en sjukt het kvinna eller får du bara bottenskrap?

Och en bonusfråga såhär i valtider, vilket parti röstade du på?
    1 - Jag har blivit bedragen men troligvis bedragit mer själv i mitt "gamla" liv

2 - Svar ja! Både sjukt heta kvinnor och bottenskrap SkålCool

3 - Du menar röstade jag rött, SD eller blått? Givetvis röstade jag Sverige vänligt...

Alltså jag har inget hat i mig. Jag blir faktiskt mest trött på alla feminister som gjort dig till ett våldtäktsoffer.

Jag har varit otrogen mycket i mitt liv och jag kan till om med påstå (på skoj) att jag också nästan blivit våldtagen men givetvis visste jag vad jag gjorde och hade alla chanser att gå...

Angående sjukt heta kvinnor så av dom ca 50 kvinnor jag legat med så är min "nya" fru den hetaste av dom alla. Solig
  • Anonym (Oskar)
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-10 22:47:49 följande:

1 - Jag har blivit bedragen men troligvis bedragit mer själv i mitt "gamla" liv

2 - Svar ja! Både sjukt heta kvinnor och bottenskrap

3 - Du menar röstade jag rött, SD eller blått? Givetvis röstade jag Sverige vänligt...

Alltså jag har inget hat i mig. Jag blir faktiskt mest trött på alla feminister som gjort dig till ett våldtäktsoffer.

Jag har varit otrogen mycket i mitt liv och jag kan till om med påstå (på skoj) att jag också nästan blivit våldtagen men givetvis visste jag vad jag gjorde och hade alla chanser att gå...

Angående sjukt heta kvinnor så av dom ca 50 kvinnor jag legat med så är min "nya" fru den hetaste av dom alla.

Haha roliga svar. Men om du själv varit otrogen hur kan du döma mig så hårt?
  • Anonym (MeToo)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-10 22:53:38 följande:
    Haha roliga svar. Men om du själv varit otrogen hur kan du döma mig så hårt?
    Jag hade en gång en lärare som sa att det spelar ingen roll hur mycket bus ni gjort, så länge ni kan stå för det och konsekvenserna av det.

Nu blir det här lite konstigt men jag hade respekterat dina inlägg mera om du hållt dig till att du blev lite utnyttjad först. MEN så fort du upptäckte vad som faktistk hände erkänna att du i princip utnyttjade situationen till din fördel (läs orgasm).

Men andra ord, jag tror inte så mycket på det här men våldtäkt som en del var inne på.

Ja, hade du genast kastat av henne, men nu var det ju inte så. Det var det jag retade mig på...  Flört
  • Anonym (Jahadu)
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-10 22:47:49 följande:

Härligt att höra att du röstar blått!

Hur som haver verkar det ju ha löst sig för TS.

Till TS: Lycka till med framtiden!

Passa på att bli omhändertagen nu när du är singel!
  • Anonym (MeToo)
    Anonym (Jahadu) skrev 2018-09-10 23:55:08 följande:
    Härligt att höra att du röstar blått! 

Nice try... Tungan ute
Svar på tråden Utnyttjad?