• Anonym (Oskar)

Utnyttjad?

Det var kräftskiva igår, jag drack ganska mkt sprit, vi var ute i en väns sommarhus. Det pratades en hel del sex eftersom det var barnfritt, vi är alla mellan 30-40. Min sambo var inte med då hon är utomlands så jag gick å la mej / däckade i ett gästrum kl 1 på natten. Värden själv hade däckat en timme tidigare då vi två festade hårdast även om ingen av dom övriga 7pers spottade i glaset. Hursomhelst så vaknar jag av att min väns/värdens fru rider mig i gästrummet.

Jag har lätt för att bli hård även när jag är dyngrak så att jag inte vaknade förns hon ridit mej en stund var väl ingen skräll. Jag blev ju chockad och sa ?nej men vad fan gör du?. Men hon flinade bara och fortsatte. Jag var ju redan hård och i henne och ja jag är även man med mina djuriska instinkter så tro mig jag var kluven men det var skönt som fan och hon är ganska snygg dessutom. Så det var fan inte lätt att avbryta. Allt gick dessutom så snabbt. Hon kom efter 2-3min och jag direkt därefter.

Sen drog hon å la sig hos sin man antar jag.

I bilen påväg hem kom ångesten såklart.

Vad gör jag nu? Har jag blivit utnyttjad?

I dessa tider kan man ju lugnt påstå att något samtycke fanns inte, iaf inte från början. Vi har aldrig ens flörtat.

Även om jag hade knuffat bort henne så har jag svårt att tro att min sambo skulle tro mig om jag berättade så det är nog skit samma att jag fyllde henne innan hon klev av mig. Men somsagt hur fan gör jag nu? Har aldrig varit otrogen förut och osäker på om jag varit det nu också...

• Svar på tråden Utnyttjad?
  • Monni1

Det är ju ett övergrepp i vilket fall. Sen att du inte avbröt henne när du kunde kan man ju diskutera om.

Har viss förståelse för att du inte gjorde det just då.

• Monni1
    Mr K69 skrev 2018-09-02 22:35:51 följande:

Alltså jag måste, hur fel det än är, hålla med. Kanske skulle säga till henne att det där var inte ok, jag gillade det (om du gjorde det) men vill inte att det händer igen.

Varför ska han säga att han gillade det? Många som utsätts för övergrepp kan bli upphetsade både under tiden och senare av det. Med samtidig extrem ångest+skuldkänslor. Tro mig. Jag vet.

Tycker inte hon ska veta det.
  • jrockyracoon

Våldtäkt..

Du har inget att skämmas över, även om det är en vanlig reaktion.

Du har tydligen också delade känslor. Du gillade en del av det. Men att du mår dåligt efteråt visar ju också att det finns saker kring den här våldtäkten som du inte gillade.

Du behöver prata om det här. Kanske med en terapeut, eller med kompisar eller din partner. Det vore fel av din fru/sambo att se det här som en otrohet. Visst, du hade möjligheten att avbryta - men så kan det vara med våldtäkter. Offret anklagar sig själv. Faktum är att du bad aldrig om det här.

Men visst - det finns föreställningar i samhället om att män inte kan bli våldtagna. Det är ju helt fel, men kanske din fru har en sådan föreställning. Om du berättar och hon reagerar så, så föreslår jag att du visar henne t.ex. följande tråd:

www.reddit.com/r/AskReddit/comments/4a8odf/men_of_reddit_have_you_been_sexually_harassed_and/

(Det finns fler andra liknande trådar i samma ämne på reddit om du söker)

Lycka till!

• Anonym (G)
    Lånehajen skrev 2018-09-02 22:03:21 följande:
    Klart du har varit otrogen med tanke på att du inte avbröt. Möjligen kan man kanske argumentera att det är något förmildrande omständigheter med tanke på hur det gick till men det är fortfarande otrohet.
    Håller med
  • Anonym (Inget offer)

Du avbröt inte. Du fortsatte och kom även i henne. Du har varit otrogen. Försök inte göra dig till ett jävla offer.

• Anonym (Jill)

Det är våldtäkt det hon gjorde. Och du gjorde dig skyldig till otrohet när du inte knuffade bort henne.

Säg inget till din fru.

• Anonym (G)
    Aurora Borrealis skrev 2018-09-02 23:33:12 följande:
    Om du inte inser det själv så är det nu du ska sluta dricka alkohol. Du blir t o m våldtagen när du druckit dig så redlös att du inte vet vad som händer och sker. Inte första gången det spårat ut på fyllan? Försök vara nykter f o m nu.
    Håller med
  • Anonym (-)

Du blev våldtagen. Hon hade sex med dig medan du sov/var medvetslös och det är fullkomligt oacceptabelt. Säg upp all kontakt med den människan. 

Dock fortsatte du ha frivilligt sex med henne så du har ändå varit otrogen och ett svin. Det är du skyldig din fru att berätta så att hon får välja om hon vill leva med en sådan människa. 

• Anonym (Oskar)
    Anonym (Inget offer) skrev 2018-09-03 11:33:56 följande:

Du avbröt inte. Du fortsatte och kom även i henne. Du har varit otrogen. Försök inte göra dig till ett jävla offer.

Anonym (-) skrev 2018-09-03 12:23:48 följande:

Du blev våldtagen. Hon hade sex med dig medan du sov/var medvetslös och det är fullkomligt oacceptabelt. Säg upp all kontakt med den människan. 

Dock fortsatte du ha frivilligt sex med henne så du har ändå varit otrogen och ett svin. Det är du skyldig din fru att berätta så att hon får välja om hon vill leva med en sådan människa. 

Nej alltså jag ser mig inte som ett offer på det sättet. Jag är arg över att hon inte bad om samtycke, framförallt eftersom jag har sambo och är vän med hennes man. Sen tror jag bara en kille kan förstå fullt ut hur svårt det är att avbryta sexet. Ur flera aspekter. Det sitter en snygg tjej och rider dig och det är skönt som fan. Det djuriska kickar in. Vanligtvis går det bra att ducka sexuella inviter men alla killar som dömer mig, sätter er in i situationen. Sen kände jag mig lite pressad att fortsätta också efter som hon bara flinade som om att jag inte var man nog om jag bangade. Sen tror jag aldrig att min sambo skulle tro mig om jag berättade vad som hände. Så om jag kom eller inte spelar ingen roll i det anseendet även om jag önskat att jag gjort det.
Svar på tråden Utnyttjad?