• Anonym (Oskar)

Utnyttjad?

Det var kräftskiva igår, jag drack ganska mkt sprit, vi var ute i en väns sommarhus. Det pratades en hel del sex eftersom det var barnfritt, vi är alla mellan 30-40. Min sambo var inte med då hon är utomlands så jag gick å la mej / däckade i ett gästrum kl 1 på natten. Värden själv hade däckat en timme tidigare då vi två festade hårdast även om ingen av dom övriga 7pers spottade i glaset. Hursomhelst så vaknar jag av att min väns/värdens fru rider mig i gästrummet.

Jag har lätt för att bli hård även när jag är dyngrak så att jag inte vaknade förns hon ridit mej en stund var väl ingen skräll. Jag blev ju chockad och sa ?nej men vad fan gör du?. Men hon flinade bara och fortsatte. Jag var ju redan hård och i henne och ja jag är även man med mina djuriska instinkter så tro mig jag var kluven men det var skönt som fan och hon är ganska snygg dessutom. Så det var fan inte lätt att avbryta. Allt gick dessutom så snabbt. Hon kom efter 2-3min och jag direkt därefter.

Sen drog hon å la sig hos sin man antar jag.

I bilen påväg hem kom ångesten såklart.

Vad gör jag nu? Har jag blivit utnyttjad?

I dessa tider kan man ju lugnt påstå att något samtycke fanns inte, iaf inte från början. Vi har aldrig ens flörtat.

Även om jag hade knuffat bort henne så har jag svårt att tro att min sambo skulle tro mig om jag berättade så det är nog skit samma att jag fyllde henne innan hon klev av mig. Men somsagt hur fan gör jag nu? Har aldrig varit otrogen förut och osäker på om jag varit det nu också...

• Svar på tråden Utnyttjad?
  • Mella-Bella
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-10 22:53:38 följande:

Haha roliga svar. Men om du själv varit otrogen hur kan du döma mig så hårt?

"men om du själv varit otrogen hur kan du döma mig..." betyder det att du anser att du också varit otrogen?
  • Anonym (Oskar)
    Mella-Bella skrev 2018-09-11 00:23:58 följande:

"men om du själv varit otrogen hur kan du döma mig..." betyder det att du anser att du också varit otrogen?

Som jag nämt innan rent tekniskt sett blev jag först utnyttjad och sen nog otrogen även om det flyter ihop är luddigt eftersom jag var full nyvaken och så småning om upphetsad. Hade jag varit nykter samt ej i henne hade detta aldrig hänt.
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-10 23:53:31 följande:

Jag hade en gång en lärare som sa att det spelar ingen roll hur mycket bus ni gjort, så länge ni kan stå för det och konsekvenserna av det.

Nu blir det här lite konstigt men jag hade respekterat dina inlägg mera om du hållt dig till att du blev lite utnyttjad först. MEN så fort du upptäckte vad som faktistk hände erkänna att du i princip utnyttjade situationen till din fördel (läs orgasm).

Men andra ord, jag tror inte så mycket på det här men våldtäkt som en del var inne på.

Ja, hade du genast kastat av henne, men nu var det ju inte så. Det var det jag retade mig på... 

Ja men jag tycker du har blandat ihop mina svar med andras. Jag har så vitt jag minns aldrig skrikit ut att jag blivit våldtagen mer än att hon ej frågade om samtycke, jag har inte hymlat med att jag fan situationen upphetsande, lät det hända och det jag var sur över var just att hon gjorde så att jag blev otrogen. Tycker att Du som varit otrogen måste här kunna förstå att en full, kåt man med en 9-poängare sittandes på sig får svårt att säga nej. Alla instinkter (nästan) säger att det här är guld.
  • molly50
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-10 20:12:51 följande:
    Jotack. I början var det ett jävla liv vi bråkade en del och det kändes som hon dolde nåt.

Long story short: i stridens hetta erkände hon tillslut att hon hade varit otrogen en gång till för drygt ett år sen. Vi har gjort slut nu tror jag.

Min vän och sambo har bett om ursäkt också och mutar mig med presenter. När dom fick höra att vi gjort slut så blev dom chokade men när jag sa att det var nog lika bra för vårt förhållande var nog dött oavsett så skämtade dom om att då kan jag ju höra av mig om jag vill bli ?omhändertagen?.
    Det låter ju som att du och din sambo förtjänar varandra.
    Och vad är det för "vänner" som försöker muta dig med presenter?
    De vet ju uppenbarligen om att de har gjort fel. Åtminstone kvinnan.
    Jag hade inte velat ha mer med sådana "vänner" att göra.
    Carpe Diem
  • molly50
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-11 06:43:52 följande:
    Som jag nämt innan rent tekniskt sett blev jag först utnyttjad och sen nog otrogen även om det flyter ihop är luddigt eftersom jag var full nyvaken och så småning om upphetsad. Hade jag varit nykter samt ej i henne hade detta aldrig hänt.
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-10 23:53:31 följande:

Jag hade en gång en lärare som sa att det spelar ingen roll hur mycket bus ni gjort, så länge ni kan stå för det och konsekvenserna av det.

Nu blir det här lite konstigt men jag hade respekterat dina inlägg mera om du hållt dig till att du blev lite utnyttjad först. MEN så fort du upptäckte vad som faktistk hände erkänna att du i princip utnyttjade situationen till din fördel (läs orgasm).

Men andra ord, jag tror inte så mycket på det här men våldtäkt som en del var inne på.

Ja, hade du genast kastat av henne, men nu var det ju inte så. Det var det jag retade mig på... 

Ja men jag tycker du har blandat ihop mina svar med andras. Jag har så vitt jag minns aldrig skrikit ut att jag blivit våldtagen mer än att hon ej frågade om samtycke, jag har inte hymlat med att jag fan situationen upphetsande, lät det hända och det jag var sur över var just att hon gjorde så att jag blev otrogen. Tycker att Du som varit otrogen måste här kunna förstå att en full, kåt man med en 9-poängare sittandes på sig får svårt att säga nej. Alla instinkter (nästan) säger att det här är guld.
    Vänta lite nu, HON gjorde så du var otrogen? Du menar alltså att du inte hade någon egen vilja?
    Du hade haft alla möjligheter att kasta av henne och säga ifrån. Men istället så skyller du på att hon är en 9-poängare och att fula kåta män får svårt att säga nej.
    Jag hoppas du inser att alla män inte tänker som du.
    De män som tänker som du tillhör kanske den kategorin män som blir som neandertalare när de blir kåta.
    Carpe Diem
  • Anonym (Oskar)
    molly50 skrev 2018-09-11 09:16:58 följande:

Vänta lite nu, HON gjorde så du var otrogen? Du menar alltså att du inte hade någon egen vilja?

Du hade haft alla möjligheter att kasta av henne och säga ifrån. Men istället så skyller du på att hon är en 9-poängare och att fula kåta män får svårt att säga nej.

Jag hoppas du inser att alla män inte tänker som du.

De män som tänker som du tillhör kanske den kategorin män som blir som neandertalare när de blir kåta.

Jag sticker inte under stolen med att jag älskar vackra kvinnor dock har jag alltid oavsett hur full jag är hålla mig från att vara otrogen. Jag är ganska säker på att jag kunna avstyra även detta om jag inte redan var i henne när jag vaknade och hade ett par stora bröst i mitt ansikte. Men det grundar sig kanske lite på att vi inte hade det så bra jag och min sambo också.

Otroheten i sig håller jag med om är lika vidrig och jag vill inte komma undan med att jag betett mig fel men för mig (inte alla män kanske men många) var det extremt svårt att inte vara otrogen i dessa för mig extrema omständigheter. Men visst jag förstår lika mycket er som tycker jag är ett svin. Kanske jag som är översexuell eller nåt?
  • molly50
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-11 10:34:51 följande:
    Jag sticker inte under stolen med att jag älskar vackra kvinnor dock har jag alltid oavsett hur full jag är hålla mig från att vara otrogen. Jag är ganska säker på att jag kunna avstyra även detta om jag inte redan var i henne när jag vaknade och hade ett par stora bröst i mitt ansikte. Men det grundar sig kanske lite på att vi inte hade det så bra jag och min sambo också.

Otroheten i sig håller jag med om är lika vidrig och jag vill inte komma undan med att jag betett mig fel men för mig (inte alla män kanske men många) var det extremt svårt att inte vara otrogen i dessa för mig extrema omständigheter. Men visst jag förstår lika mycket er som tycker jag är ett svin. Kanske jag som är översexuell eller nåt?
    Jag tror snarare att det kan vara en kombination av att du har ett stort behov och att du och din sambo inte hade det så bra.
    Jag tycker inte att det är någon ursäkt för det du gjorde.
    Men kan kanske vara en förklaring.
    Nu har ju inte jag kallat dig svin.
    Jag tycker man ska göra skillnad på en svinig person och en svinig handling.
    För det kan vi kanske vara överens om,att din handling var svinig.
    Carpe Diem
  • Anonym (Lisen)

Jag kan inte riktigt förstå att folk kan vara så dömande i detta fall. Man måste nog försöka tänka sig in i hur det va för dig. Om du redan är inne i henne, sa du.. jag undrar hur många karlar hade kunnat sätta stopp där alltså. Inte många tror jag. Jag Jan erkänna att skulle det ha varit min kille som gjort det så hade jag blivit galet ledsen men samtidigt förstår jag att det var svårt att avbryta. Du hade säkert kunnat stoppa det lättare om det inte hade gått så långt.

• molly50
    molly50 skrev 2018-09-11 10:44:38 följande:
    Jag tror snarare att det kan vara en kombination av att du har ett stort behov och att du och din sambo inte hade det så bra.
    Jag tycker inte att det är någon ursäkt för det du gjorde.
    Men kan kanske vara en förklaring.
    Nu har ju inte jag kallat dig svin.
    Jag tycker man ska göra skillnad på en svinig person och en svinig handling.
    För det kan vi kanske vara överens om,att din handling var svinig.
    Jag ska också tillägga att jag tycker att din sambo har betett sig lika illa.
    Så hon har ju egentligen ingen anledning att vara sur på dig.
    Vill hon ligga med andra så borde hon inte ha en monogam relation.
    Carpe Diem
  • Anonym (....)

Svin, du lät dig själv vara otrogen.

• Jackie24
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-04 19:09:14 följande:

Återigen kan du inte bara erkänna att du är kvinna. Låt mig upplysa dig.

En normal man med normal sexualdrift har svårt att tacka nej till sex om kvinnan (eller människan som vill ligga) är attraktiv. Är man singel = 100% chans att en sån man tackar ja till sex då det är typ det bästa som kan hända en random kille som inte är uppväxt på playboy mansion.

Om denna kille är i ett förhållande är det rätt drygt om en dynghet brud vill ligga, älskar man sin partner så gör man vad man kan för att undvika ett snedsteg, det finns säkert många som älskar sin partner som ändå trillar dit, det är mkt som spelar in. Har man nyss legat med sin partner (eller onanerat) sjunker risken, är du berusad, eller kåt eller både och stiger risken att du går hem med den svinsnygga tjejen. Har du ett dåligt sexliv och din partner tidigare varit otrogen spelar det såklart också in.

I mitt fall så har jag i 8 års tid aldrig varit otrogen trots att jag ganska ofta får inviter på krogen om jag går ut. Min sambo har varit otrogen en gång för 5 år sen. Vi har ett okej sexliv men lite slentrian är det allt. Jag var riktigt full. Jag vaknar upp av att en snygg sexig tjej rider mig.

Trodde först att jag drömde.

Dom killar som lyckas göra en manöver och avbryta ett sånt tillfälle tror jag inte är många. Förutsatt att du har en normal sexualdrift och inte är asexuell etc.

Det är inget försvar. Jag vill inte ha nåt medlidande jag bara säger att så funkar vi män (de flesta).

Rätta mig om jag har fel. Och då menar jag att killar ska rätta mig, för även om ni tjejer tror att era män inte är som jag så be en snygg tjej (snyggare än dig) ragga på din man vid rätt tillfälle och se vad som händer. Om ni vågar. Det kan bli ett litet uppvaknande.

Kmr förövrigt bestämma mig inom kort hurvida jag ska göra med allt det här.

Tack alla ni som givit kloka svar.

Precis så är det, kvinnor är i regel riktigt naiva när det gäller det här.
Svar på tråden Utnyttjad?