• Anonym (Oskar)

Utnyttjad?

Det var kräftskiva igår, jag drack ganska mkt sprit, vi var ute i en väns sommarhus. Det pratades en hel del sex eftersom det var barnfritt, vi är alla mellan 30-40. Min sambo var inte med då hon är utomlands så jag gick å la mej / däckade i ett gästrum kl 1 på natten. Värden själv hade däckat en timme tidigare då vi två festade hårdast även om ingen av dom övriga 7pers spottade i glaset. Hursomhelst så vaknar jag av att min väns/värdens fru rider mig i gästrummet.

Jag har lätt för att bli hård även när jag är dyngrak så att jag inte vaknade förns hon ridit mej en stund var väl ingen skräll. Jag blev ju chockad och sa ?nej men vad fan gör du?. Men hon flinade bara och fortsatte. Jag var ju redan hård och i henne och ja jag är även man med mina djuriska instinkter så tro mig jag var kluven men det var skönt som fan och hon är ganska snygg dessutom. Så det var fan inte lätt att avbryta. Allt gick dessutom så snabbt. Hon kom efter 2-3min och jag direkt därefter.

Sen drog hon å la sig hos sin man antar jag.

I bilen påväg hem kom ångesten såklart.

Vad gör jag nu? Har jag blivit utnyttjad?

I dessa tider kan man ju lugnt påstå att något samtycke fanns inte, iaf inte från början. Vi har aldrig ens flörtat.

Även om jag hade knuffat bort henne så har jag svårt att tro att min sambo skulle tro mig om jag berättade så det är nog skit samma att jag fyllde henne innan hon klev av mig. Men somsagt hur fan gör jag nu? Har aldrig varit otrogen förut och osäker på om jag varit det nu också...

• Svar på tråden Utnyttjad?
  • Nattapatta

Men vadå?? Ska man gå på en fest med sina "vänner" så tror man väl att man kan gå och lägga sig utan att bli våldtagen eller?

Man jobbar för att tjejer ska få klä sig hur man vill. Tex en tjej ska få ha kort kjol utan att det betyder knulla mig.

Och i den är saken så ska man inte få vara på festen för att han kan bli våldtagen???

• Nattapatta

Jag skulle ge dig råd såhär!

Berätta för din fru om att du blev våltagen av din väns fru och att du mår piss över händelsen. Och det är så ovanligt att en man blir utsatt. Att det till och med inte låter trovärdigt

Jag skulle sen ringa upp din vän när din fru är med och berätta att det inte är okej någonstans. Att visst kan dom ha ett öppet förhållande och att dom frågat dig (som.han sa att de tänkte) men att då hade ditt svar vart NEJ.

Sen skulle jag berätta för din vän att detta är en våldtäkt och att dom kanske ska prata sinsemellan om deras öppna relation. Deras öppna relation får ju inte skada en annan människa eller relation.

• Anonym (Rationell)
    Lånehajen skrev 2018-09-02 22:03:21 följande:

Klart du har varit otrogen med tanke på att du inte avbröt. 

Det skulle du inte sagt till en kvinna va?
  • Nattapatta
    Anonym (Rationell) skrev 2018-09-04 01:56:31 följande:

Det skulle du inte sagt till en kvinna va?

Våldtäkt är våldäkt oavsätt kön!!!

Bara för att han är fysiskt starkare än henne så är han inte utsatt då eller?

Jag kan säga att man inte är i sitt sinnesfulla bruk när man är med om en våldtäkt.

En tjej skulle kanske sluta göra motstånd för att få det överstökat.

Medan han fick att det måste presteras så att de blir överstökat
  • Anonym (Kvinna35)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-03 20:40:06 följande:

Okej det är blir bara sjukare om det är nån som bryr sig. Jag hade bestämt mig att ikväll berätta för min sambo, jag pendlar så jag har 45min i bil hem från jobbet. Då i bilen så ringer min polare (hans fru som satt på mig), jag låter det ringa ut men tänker sen att lika bra ta tjuren i hornen, hans fru har ju bergis berättat för honom och nu har jag en vän mindre. Så jag kör av på en rastplats å ringer upp. Hans säger nästan direkt efter lite kallprat ?hade du kul på kräftisen då?? Jo det var väl trevligt sa jag trevande. ? och var det trevligt att knulla min fru?? Jag blev tyst. Fick tillslut fram ett ?alltså...? då börjar den jäveln asgarva. Sen säger han att dom har ett öppet förhållande. Dom får ligga med främling per kvartal och helst ska det va trekant. Dom hade tänkt fråga mig om trekant men han deckade ju och Madde hade gjort slag i saken själv. Jag slängde på luren. Han ringe upp men jag svarade inte. VAD ÄR DET FÖR VÄRLD VI LEVER I??? Funderar fortfarande på att berätta för min sambo som snart kommer hem från sitt träningspass...

Berättade du för din sambo vad som hänt? Har du pratat med din vän efter det här samtalet?

Jag tycker du skall berätta för din fru vad som hände. Eftersom det här hänt inom din vänskapskrets och dina vänner ännu till har ett öppet förhållande kan det hända att hon annars får höra från någon annan. Personligen skulle jag lättare acceptera/förlåta ett snedsteg om min man berättade om det själv än om jag får höra om det via vänner. 

Händelserna verkar ha rubbat din tillvaro och jag tycker det är synd många här genast dömmer dig. Jag har själv varit med om lite lustiga saker i vänskapskretsen när det kommer till sex. Det kan göra allt mycket invecklat och besvärat. Jag har även ett par gånger råkat ut för situationer där jag druckit, drömt om väldigt bra sex och inte insett först att det inte bara är en dröm. Så jag kan förstå tanken att man är helt med på noterna först och gillar det fast man inte skulle ha gått med på sex med personen i fråga om man gjort ett medvetet val. 

Jag hoppas du lyckas prata med din fru om saken och att ni kan gå vidare från det här. Fast du inte anser dig själv våldtagen så är det ändå en otrevlig känsla att ens vänner utsatt en för en situation som man inte var med på och inte i det läget lyckades hindra.
  • Anonym (Upp)

Jag förstår faktiskt inte hur vissa här inne tänker! TS har blivit våldtagen. Punkt.

Det spelar ingen roll om han var full. Det spelar ingen roll att han inte avbröt. Det hade inte heller spelat någon roll om han hade gått runt i sexiga kläder hela kvällen och gett kvinnan inviter.

Kvinnan hade sex med honom utan hans medgivande. Det är våldtäkt! Så sluta komma dragandes med att han var otrogen. Det är något slags uråldrig kvinnosyn som avrättar en våldtagen kvinna för att hon haft utomäktenskapligt sex, inget som hör hemma i Sverige på 2000-talet.

• Anonym (Rationell)
    Nattapatta skrev 2018-09-04 02:14:33 följande:
    Våldtäkt är våldäkt oavsätt kön!!!

Bara för att han är fysiskt starkare än henne så är han inte utsatt då eller?

Jag kan säga att man inte är i sitt sinnesfulla bruk när man är med om en våldtäkt.

En tjej skulle kanske sluta göra motstånd för att få det överstökat.

Medan han fick att det måste presteras så att de blir överstökat
    Ja det var det jag for efter. Personen jag citerade tyckte inte det var våldtäkt men det är det ju alldeles uppenbart.
  • Anonym (Hygglo)

Att han (ts) druckit är helt irrelevant.

Förstår inte vad det är för dumt argument.

• Anonym (Våldtäkt)

Uppenbar våldtäkt. Det är det även om man råkar tycka det är skönt efter ett tag. Kroppen funkar ju på ett sätt biologiskt även om hjärnan tänker annorlunda.

Om jag var din flickvän så skulle jag vilja att du berättade. Nu vet jag inte hur er relation ser ut i övrigt men jag hade trott på min kille om han berättade, och hade inte velat att han skulle behöva närapå och dölja något sånt för mig.

Sen skulle jag sluta umgås med det där paret, och berätta varför, de verkar ju inte riktigt kloka. Folk får swinga hur mycket de vill men det är ju riktigt dumt att tänka att man ska föreslå sånt när alla är skitfulla.

• Anonym (-)
    Anonym (Upp) skrev 2018-09-04 06:51:39 följande:

Jag förstår faktiskt inte hur vissa här inne tänker! TS har blivit våldtagen. Punkt.

Det spelar ingen roll om han var full. Det spelar ingen roll att han inte avbröt. Det hade inte heller spelat någon roll om han hade gått runt i sexiga kläder hela kvällen och gett kvinnan inviter.

Kvinnan hade sex med honom utan hans medgivande. Det är våldtäkt! Så sluta komma dragandes med att han var otrogen. Det är något slags uråldrig kvinnosyn som avrättar en våldtagen kvinna för att hon haft utomäktenskapligt sex, inget som hör hemma i Sverige på 2000-talet.

Ja först blev ts våldtagen. Sedan fortsatte han genom att välja ha fortsatt frivilligt sex och var därmed otrogen. Han är självklart inte ansvarig eller otrogen för vad som skedde innan han valde att ha frivilligt sex. 
Svar på tråden Utnyttjad?