• Anonym (Oskar)

Utnyttjad?

Det var kräftskiva igår, jag drack ganska mkt sprit, vi var ute i en väns sommarhus. Det pratades en hel del sex eftersom det var barnfritt, vi är alla mellan 30-40. Min sambo var inte med då hon är utomlands så jag gick å la mej / däckade i ett gästrum kl 1 på natten. Värden själv hade däckat en timme tidigare då vi två festade hårdast även om ingen av dom övriga 7pers spottade i glaset. Hursomhelst så vaknar jag av att min väns/värdens fru rider mig i gästrummet.

Jag har lätt för att bli hård även när jag är dyngrak så att jag inte vaknade förns hon ridit mej en stund var väl ingen skräll. Jag blev ju chockad och sa ?nej men vad fan gör du?. Men hon flinade bara och fortsatte. Jag var ju redan hård och i henne och ja jag är även man med mina djuriska instinkter så tro mig jag var kluven men det var skönt som fan och hon är ganska snygg dessutom. Så det var fan inte lätt att avbryta. Allt gick dessutom så snabbt. Hon kom efter 2-3min och jag direkt därefter.

Sen drog hon å la sig hos sin man antar jag.

I bilen påväg hem kom ångesten såklart.

Vad gör jag nu? Har jag blivit utnyttjad?

I dessa tider kan man ju lugnt påstå att något samtycke fanns inte, iaf inte från början. Vi har aldrig ens flörtat.

Även om jag hade knuffat bort henne så har jag svårt att tro att min sambo skulle tro mig om jag berättade så det är nog skit samma att jag fyllde henne innan hon klev av mig. Men somsagt hur fan gör jag nu? Har aldrig varit otrogen förut och osäker på om jag varit det nu också...

• Svar på tråden Utnyttjad?
  • Anonym (Oskar)
    Anonym (-) skrev 2018-09-04 20:10:40 följande:

Du kan intala dig själv om att din sviniga personlighet har att göra med att du är som alla andra män hur mycket du vill det kommer inte bli sant för det. Du kan inte skylla dina personliga brister och sviniga moral på ditt kön. 

Känner du dig inte "skapt" för monogami bör du hålla dig borta från förhållanden eller gå med i ett öppet sådant. Eller åtminstone berätta för din blinda tjej att du inte är skapt för monogami, varit otrogen, tycker det är supersvårt att vara trogen och har svårt att kontrollera dig själv så att hon själv får bestämma om hon vill vara med en sådan människa. 

Vad är det du grundar det på, att jag har en svinig personlighet? Du tänker inte längre än näsan räcker känns det som. Omoget resonemang. Du tar förgivet att jag är ett svin rakt igenom. Förmodligen tror du att alla som missnöjesröstar på SD är nazister också osv, har jag fel?
  • Anonym (MeToo)

Nja det vet i fan om jag tror på den här historien.

Snarare så visste du att hans fru fick knulla andra och du tog chansen. Sen skriver du här för att se om andra tror på din rövarhistoria.

Sen bara som en slump så förlät du din frus knull för 5 år sen?!

Och sen blev du så skärrad att du råkade komma i henne?

Lägg ner grabben. Om ett år går du garanterat på samma kräftskiva igen utan tjej.   hahaha

• Bjoer
    Anonym (-) skrev 2018-09-04 20:10:40 följande:
    Du kan intala dig själv om att din sviniga personlighet har att göra med att du är som alla andra män hur mycket du vill det kommer inte bli sant för det. Du kan inte skylla dina personliga brister och sviniga moral på ditt kön. 

Känner du dig inte "skapt" för monogami bör du hålla dig borta från förhållanden eller gå med i ett öppet sådant. Eller åtminstone berätta för din blinda tjej att du inte är skapt för monogami, varit otrogen, tycker det är supersvårt att vara trogen och har svårt att kontrollera dig själv så att hon själv får bestämma om hon vill vara med en sådan människa. 
    Du låter som någon som vaknat upp till verkligheten och inte gillar vad den ser. Tror du verkligen att killar går runt och ser svinsnygga tjejer utan att bli det minsta påverkade? Bara för att man är i ett förhållande? Vi fungerar inte så.
  • Anonym (Mr Smith)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-04 19:09:14 följande:
    Återigen kan du inte bara erkänna att du är kvinna. Låt mig upplysa dig.

En normal man med normal sexualdrift har svårt att tacka nej till sex om kvinnan (eller människan som vill ligga) är attraktiv. Är man singel = 100% chans att en sån man tackar ja till sex då det är typ det bästa som kan hända en random kille som inte är uppväxt på playboy mansion.

Om denna kille är i ett förhållande är det rätt drygt om en dynghet brud vill ligga, älskar man sin partner så gör man vad man kan för att undvika ett snedsteg, det finns säkert många som älskar sin partner som ändå trillar dit, det är mkt som spelar in. Har man nyss legat med sin partner (eller onanerat) sjunker risken, är du berusad, eller kåt eller både och stiger risken att du går hem med den svinsnygga tjejen. Har du ett dåligt sexliv och din partner tidigare varit otrogen spelar det såklart också in.

I mitt fall så har jag i 8 års tid aldrig varit otrogen trots att jag ganska ofta får inviter på krogen om jag går ut. Min sambo har varit otrogen en gång för 5 år sen. Vi har ett okej sexliv men lite slentrian är det allt. Jag var riktigt full. Jag vaknar upp av att en snygg sexig tjej rider mig.

Trodde först att jag drömde.

Dom killar som lyckas göra en manöver och avbryta ett sånt tillfälle tror jag inte är många. Förutsatt att du har en normal sexualdrift och inte är asexuell etc.

Det är inget försvar. Jag vill inte ha nåt medlidande jag bara säger att så funkar vi män (de flesta).

Rätta mig om jag har fel. Och då menar jag att killar ska rätta mig, för även om ni tjejer tror att era män inte är som jag så be en snygg tjej (snyggare än dig) ragga på din man vid rätt tillfälle och se vad som händer. Om ni vågar. Det kan bli ett litet uppvaknande.

Kmr förövrigt bestämma mig inom kort hurvida jag ska göra med allt det här.

Tack alla ni som givit kloka svar.
    Jag kan rätta dig.
    Skulle aldrig fortsätta att knulla henne.
    Skulle vräkt bort henne. 
    vet flera män som skulle gjort det.
    Men självklart finns det också män som skulle fortsätta. 
    Men då skulle dom vara otrogna vid andra tillfällen också.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-04 19:09:14 följande:
    Återigen kan du inte bara erkänna att du är kvinna. Låt mig upplysa dig.

En normal man med normal sexualdrift har svårt att tacka nej till sex om kvinnan (eller människan som vill ligga) är attraktiv. Är man singel = 100% chans att en sån man tackar ja till sex då det är typ det bästa som kan hända en random kille som inte är uppväxt på playboy mansion.

Om denna kille är i ett förhållande är det rätt drygt om en dynghet brud vill ligga, älskar man sin partner så gör man vad man kan för att undvika ett snedsteg, det finns säkert många som älskar sin partner som ändå trillar dit, det är mkt som spelar in. Har man nyss legat med sin partner (eller onanerat) sjunker risken, är du berusad, eller kåt eller både och stiger risken att du går hem med den svinsnygga tjejen. Har du ett dåligt sexliv och din partner tidigare varit otrogen spelar det såklart också in.

I mitt fall så har jag i 8 års tid aldrig varit otrogen trots att jag ganska ofta får inviter på krogen om jag går ut. Min sambo har varit otrogen en gång för 5 år sen. Vi har ett okej sexliv men lite slentrian är det allt. Jag var riktigt full. Jag vaknar upp av att en snygg sexig tjej rider mig.

Trodde först att jag drömde.

Dom killar som lyckas göra en manöver och avbryta ett sånt tillfälle tror jag inte är många. Förutsatt att du har en normal sexualdrift och inte är asexuell etc.

Det är inget försvar. Jag vill inte ha nåt medlidande jag bara säger att så funkar vi män (de flesta).

Rätta mig om jag har fel. Och då menar jag att killar ska rätta mig, för även om ni tjejer tror att era män inte är som jag så be en snygg tjej (snyggare än dig) ragga på din man vid rätt tillfälle och se vad som händer. Om ni vågar. Det kan bli ett litet uppvaknande.

Kmr förövrigt bestämma mig inom kort hurvida jag ska göra med allt det här.

Tack alla ni som givit kloka svar.
    Ja, nu är jag kille och du har väl rätt i en del av vad du skriver...men...det som skulle få mig, och dig, om du varit normalt funtad, att avbryta och fråga vad fan hon håller på med, är att det var din väns partner.
    Med sådana vänner som dig behöver man inga ovänner...!
  • Anonym (Såntkanhända)

Jag förstår dig faktiskt TS.

Full och trött, jag hade själv vaknat helt omtöcknad och sedan inse att en kvinna rider mig. Jo, jag blir ofta hård när jag sover och det är oftast välkommet att känna en hand eller fitta omsluta och krama den.

Och du känner igen kvinnan, det är ingen främling. Alla begär att du ska blixtsnabbt reagera på situationen när man mest känner sig som en klubbad säl med stånd. Att då göra en fullständig analys med en attraktiv kvinna på toppen. Inte så enkelt, det händer mycket annat samtidigt i sängen.

Du kommer få svårt att få din sambo att tro dig och ni kommer få det svårt att umgås ihop med de andra. Ta ett snack med din kompis (eller om det är en fd polare nu, spelar ingen roll) och säg att det var trevligt men inte funkar när du har en relation.

Din sambo däremot, ja det kan bli en dealbreaker, fundera över den. Det var inte ditt initiativ, du "borde" ha avbrutit men till skillnad från 99,9% så kunde du inte se situationen komma eller avvärja den. När började tex din otrohet? När hon gled ner över dig, när du vaknade eller när du fattade att det var skönt, eller när ni avslutade?

Lås dörren nästa gång. Gör du inte det så har du ett mycket större ansvar än denna gången. Du får en allvarligt menad varning.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Såntkanhända) skrev 2018-09-05 11:28:26 följande:

Jag förstår dig faktiskt TS.

Full och trött, jag hade själv vaknat helt omtöcknad och sedan inse att en kvinna rider mig. Jo, jag blir ofta hård när jag sover och det är oftast välkommet att känna en hand eller fitta omsluta och krama den.

Och du känner igen kvinnan, det är ingen främling. Alla begär att du ska blixtsnabbt reagera på situationen när man mest känner sig som en klubbad säl med stånd. Att då göra en fullständig analys med en attraktiv kvinna på toppen. Inte så enkelt, det händer mycket annat samtidigt i sängen.

Du kommer få svårt att få din sambo att tro dig och ni kommer få det svårt att umgås ihop med de andra. Ta ett snack med din kompis (eller om det är en fd polare nu, spelar ingen roll) och säg att det var trevligt men inte funkar när du har en relation.

Din sambo däremot, ja det kan bli en dealbreaker, fundera över den. Det var inte ditt initiativ, du "borde" ha avbrutit men till skillnad från 99,9% så kunde du inte se situationen komma eller avvärja den. När började tex din otrohet? När hon gled ner över dig, när du vaknade eller när du fattade att det var skönt, eller när ni avslutade?

Lås dörren nästa gång. Gör du inte det så har du ett mycket större ansvar än denna gången. Du får en allvarligt menad varning.

Nej, i min värld kan och får inte det hända...Dels otrohet mot sin partner. Men den saken får man reda ut själv...Men med sin kompis fru/flickvän...Nä fy f-n. (Och inbilla inte mig att man är så väck att hjärnan slutat fungera, då är man medvetslös).
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Usch) skrev 2018-09-04 18:15:09 följande:
    "djuriska instinkter"? du bör nog inte va i ett förhållande om du knappt kan kontrollera dig själv, och det är ju på egen risk om man väljer att sova borta medans sambon är utomlands.
    Håller med! Att han blev våldtagen är hans fel!
  • Anonym (MeToo)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-05 12:17:36 följande:
    Nej, i min värld kan och får inte det hända...Dels otrohet mot sin partner. Men den saken får man reda ut själv...Men med sin kompis fru/flickvän...Nä fy f-n. (Och inbilla inte mig att man är så väck att hjärnan slutat fungera, då är man medvetslös).
    Håller med till 100%

Jag har däckat många gånger men då är man ju så full att man skulle inte få upp den om så livet hängde på det.

Sen när TS vaknade så var han så omtöcknad att han lät det fortsätta EFTER hennes orgams?!?

Ni som tror på det här, SKOJAR ni eller??? NEJ han var inte våldtagen och JA, han var otrogen.

Snälla admin skicka denna tönttråden till sandlådan... Kräks

• Anonym (MeToo)
    Anonym (Lina) skrev 2018-09-06 18:15:23 följande:
    Håller med! Att han blev våldtagen är hans fel!
    Någonsin hört talas om en tjej som vaknade av att en kille knullade (våldtog) henne så hon blev så skärrad att hon fick en orgasm??   Obestämd
Svar på tråden Utnyttjad?