• Anonym (Oskar)

Utnyttjad?

Det var kräftskiva igår, jag drack ganska mkt sprit, vi var ute i en väns sommarhus. Det pratades en hel del sex eftersom det var barnfritt, vi är alla mellan 30-40. Min sambo var inte med då hon är utomlands så jag gick å la mej / däckade i ett gästrum kl 1 på natten. Värden själv hade däckat en timme tidigare då vi två festade hårdast även om ingen av dom övriga 7pers spottade i glaset. Hursomhelst så vaknar jag av att min väns/värdens fru rider mig i gästrummet.

Jag har lätt för att bli hård även när jag är dyngrak så att jag inte vaknade förns hon ridit mej en stund var väl ingen skräll. Jag blev ju chockad och sa ?nej men vad fan gör du?. Men hon flinade bara och fortsatte. Jag var ju redan hård och i henne och ja jag är även man med mina djuriska instinkter så tro mig jag var kluven men det var skönt som fan och hon är ganska snygg dessutom. Så det var fan inte lätt att avbryta. Allt gick dessutom så snabbt. Hon kom efter 2-3min och jag direkt därefter.

Sen drog hon å la sig hos sin man antar jag.

I bilen påväg hem kom ångesten såklart.

Vad gör jag nu? Har jag blivit utnyttjad?

I dessa tider kan man ju lugnt påstå att något samtycke fanns inte, iaf inte från början. Vi har aldrig ens flörtat.

Även om jag hade knuffat bort henne så har jag svårt att tro att min sambo skulle tro mig om jag berättade så det är nog skit samma att jag fyllde henne innan hon klev av mig. Men somsagt hur fan gör jag nu? Har aldrig varit otrogen förut och osäker på om jag varit det nu också...

• Svar på tråden Utnyttjad?
  • Jackie24
    Anonym (Lisen) skrev 2018-09-11 10:46:18 följande:

Jag kan inte riktigt förstå att folk kan vara så dömande i detta fall. Man måste nog försöka tänka sig in i hur det va för dig. Om du redan är inne i henne, sa du.. jag undrar hur många karlar hade kunnat sätta stopp där alltså. Inte många tror jag. Jag Jan erkänna att skulle det ha varit min kille som gjort det så hade jag blivit galet ledsen men samtidigt förstår jag att det var svårt att avbryta. Du hade säkert kunnat stoppa det lättare om det inte hade gått så långt.

En annan aspekt av det är att om mannen avbryter och anklagar kvinnan, men hon sen helt enkelt vänder på det och anklagar killen för våldtäkt, och gråter lite och visar upp blåmärket hon fick på knät när hon blev avkastad, då är det högst troligt mannen som åker dit.

Och då kan det vara bättre att köpa linan ut så att kvinnan blir nöjd, istället för att riskera att bli dömd för våldtäkt.
  • Mella-Bella
    Jackie24 skrev 2018-09-11 14:02:04 följande:

En annan aspekt av det är att om mannen avbryter och anklagar kvinnan, men hon sen helt enkelt vänder på det och anklagar killen för våldtäkt, och gråter lite och visar upp blåmärket hon fick på knät när hon blev avkastad, då är det högst troligt mannen som åker dit.

Och då kan det vara bättre att köpa linan ut så att kvinnan blir nöjd, istället för att riskera att bli dömd för våldtäkt.

Isåfall behövde TS tänka ut hela denna möjliga händelsekedja när han vaknade upp till detta, för att ärligt kunna ange det som skäl till flickvännen att han inte avbröt. Men så verkar inte vara fallet, han skrivet ju att det han tänkte på var att dwt var skönt som fan och att hon var en 9 poängare
  • Jackie24
    Mella-Bella skrev 2018-09-11 14:21:22 följande:

Isåfall behövde TS tänka ut hela denna möjliga händelsekedja när han vaknade upp till detta, för att ärligt kunna ange det som skäl till flickvännen att han inte avbröt. Men så verkar inte vara fallet, han skrivet ju att det han tänkte på var att dwt var skönt som fan och att hon var en 9 poängare

Det var mer en allmän reflektion om hur man som kille kan reagera när man hamnar i den situationen.

Att det är skönt är svårt att komma ifrån, även om det är ofrivilligt, (för män alltså, har man stånd och en kvinna rider en så är det skönt helt enkelt) och hur hon såg ut är ju mer ett konstaterande. Blir ju inte mindre övergrepp för att hon var snygg.

Dock verkar inte ts ha resonerat så i detta fallet, men som sagt, tror de flesta killar hade gjort likadant faktiskt.
  • Mella-Bella
    Jackie24 skrev 2018-09-11 14:58:03 följande:

Det var mer en allmän reflektion om hur man som kille kan reagera när man hamnar i den situationen.

Att det är skönt är svårt att komma ifrån, även om det är ofrivilligt, (för män alltså, har man stånd och en kvinna rider en så är det skönt helt enkelt) och hur hon såg ut är ju mer ett konstaterande. Blir ju inte mindre övergrepp för att hon var snygg.

Dock verkar inte ts ha resonerat så i detta fallet, men som sagt, tror de flesta killar hade gjort likadant faktiskt.

Självklart var det hon gjorde ett övergrepp. Men jag tolkade ditt inlägg som en tanke om att han inte avbröt för att han tänkte att annars kan de sluta med att han blir dömd våldtäktsman. Därför nämnde jag att det han faktiskt skrivit är. att han tänkte att hon var snygg och qtt det var skönt. Jag har aldrig menat att hennes snygghetsyr om det var ett övövergrepp eller inte.
  • Mella-Bella

Mella-Bella skrev 2018-09-11 15:16:55 följande:

Självklart var det hon gjorde ett övergrepp. Men jag tolkade ditt inlägg som en tanke om att han inte avbröt för att han tänkte att annars kan de sluta med att han blir dömd våldtäktsman. Därför nämnde jag att det han faktiskt skrivit är. att han tänkte att hon var snygg och qtt det var skönt. Jag har aldrig menat att hennes snygghetsyr om det var ett övövergrepp eller inte.

Alltsp jag menade att det verkar inte troligt att en rädsla för att bli åtalad var skälet qtt han inte avbröt.

Men nu förstår jag att ditt inlägg Ante nödvändigtvis avsåg TS situation.

Ursäkta arg gubbe i förra iinlägget det var inte meningen.
  • Anonym (Lisen)

Det är en sak jag inte riktigt fattar. Hon måste ju ha ?bökat? ett tag innan hon satt sig på honom och fick in den. Jag trodde att det va svårt för killar att få upp den om man är jättegullig.

Hon borde som sagt böka omkring ett tag, få av sig sina trosor, få av honom täcket, få av hans kalsonger, få den att bli såpass hård såå den går in? Sög? Detta borde ha tagit en stund så varför vaknade du inte förrän hon redan satt och red. Jag tycker att det låter lite märkligt.. och sen ett sprut på det? Jag trodde heller inte att det va så lätt för en kille att spruta när man är jättegullig. Du har slagit hål på typ alla fördomar jag har haft om fulla killar och sex.

Tänk om du har gjort henne med barn?

• Anonym (Lisen)

Men gud! Jättefull!! Inte jättegullig!!

Sabla telefon!!

• Anonym (Hård när jag sover)
    Anonym (Lisen) skrev 2018-09-11 16:15:40 följande:

Det är en sak jag inte riktigt fattar. Hon måste ju ha ?bökat? ett tag innan hon satt sig på honom och fick in den. Jag trodde att det va svårt för killar att få upp den om man är jättegullig.

Hon borde som sagt böka omkring ett tag, få av sig sina trosor, få av honom täcket, få av hans kalsonger, få den att bli såpass hård såå den går in? Sög? Detta borde ha tagit en stund så varför vaknade du inte förrän hon redan satt och red. Jag tycker att det låter lite märkligt.. och sen ett sprut på det? Jag trodde heller inte att det va så lätt för en kille att spruta när man är jättegullig. Du har slagit hål på typ alla fördomar jag har haft om fulla killar och sex.

Tänk om du har gjort henne med barn?

Det skulle då ha funkat på jag ! Nio av tio gånger jag vaknar så är jag hård ! Även om jag festat och är full . Är du våt skälv så behöver du bara styra in den glida ner efter den. Han behöver inte alls nån uppmuntran för det ska funka. Du behöver ju bara dra linigen på kalsongerna under pungen så är det ju klart. I alla fall i mitt fall
  • Anonym (MeToo)

Nja, nu kan ju jag bara tala om mig själv men jag hade avbrutit!

I mitt gamla liv hade jag garanterat gjort som TS men inte mot min "nya" fru. Vi har varit tillsammans i 6 år nu och jag är helt nöjd med att veta att hon är den sista kvinnan jag någonsin kommer att kyssa eller ligga med.

Så hade det drabbat mig så hade jag blivit as förbannad på både kvinnan och hennes man.

Dock har jag svårt att tro att jag skulle kunna få stånd efter jag däckat men jag kanske är unik... Obestämd

• Anonym (Lika bra)

Det var nog lika bra att det hände så att ni gjorde slut. Kan du inte använda hjärnan och förnuftet när du vaknar av att en tjej rider av dig och stoppa det direkt (för att hon är snygg??? Wtf?!), utan låter det fortsätta så du kommer i henne TROTS att du inte är singel så ska du vara singel.. Låter nästan som om du gjorde det för att hämnas på din sambo som gjort likadant mot dig. Hon verkar ju inte vara ett dugg bättre heller som varit otrogen två gånger. 1-1 säger du.. Nu står det tydligen 2-1 till henne också. Hade ni fortsatt tillsammans så hade du ju undermedvetet tänkt att det ska bli 2-2 snart. Sen blir det 3-2 till henne igen.. Jösses. Nä, bra att det tog slut så ni får växa upp på eget håll.

• Anonym (Oskar)
    Anonym (Hård när jag sover) skrev 2018-09-11 16:28:45 följande:

Det skulle då ha funkat på jag ! Nio av tio gånger jag vaknar så är jag hård ! Även om jag festat och är full . Är du våt skälv så behöver du bara styra in den glida ner efter den. Han behöver inte alls nån uppmuntran för det ska funka. Du behöver ju bara dra linigen på kalsongerna under pungen så är det ju klart. I alla fall i mitt fall

Anonym (MeToo) skrev 2018-09-11 17:52:02 följande:

I mitt gamla liv hade jag garanterat gjort som TS men inte mot min "nya" fru. Vi har varit tillsammans i 6 år nu och jag är helt nöjd med att veta att hon är den sista kvinnan jag någonsin kommer att kyssa eller ligga med.

Så hade det drabbat mig så hade jag blivit as förbannad på både kvinnan och hennes man.

Dock har jag svårt att tro att jag skulle kunna få stånd efter jag däckat men jag kanske är unik...

Det är nog väldigt individuellt. Har hört bådeoch ibland kan jag få svårare att komma full men aldrig mer än så. Sen är det ju mentalt hur upphettsad man är. Min sambo (snart fd) är kanske en 7a om man nu omoget ska ranka, helt okej med små fina bröst. Men när hon är en 9a plus har stora bröst så blev det lätt att komma trots fyllan. Hon var dessutom trång och när hon kom blev det ännu skönare. Jag kanske borde ta tillfället att vara med på deras trekant trots allt?
  • Anonym (MeToo)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-11 20:06:34 följande:
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-11 17:52:02 följande:

Dock har jag svårt att tro att jag skulle kunna få stånd efter jag däckat men jag kanske är unik...

Det är nog väldigt individuellt. Har hört bådeoch ibland kan jag få svårare att komma full men aldrig mer än så. Sen är det ju mentalt hur upphettsad man är. Min sambo (snart fd) är kanske en 7a om man nu omoget ska ranka, helt okej med små fina bröst. Men när hon är en 9a plus har stora bröst så blev det lätt att komma trots fyllan. Hon var dessutom trång och när hon kom blev det ännu skönare. Jag kanske borde ta tillfället att vara med på deras trekant trots allt?
    Hahahaha go for it!

Du är väl singel nu så intet att tveka på!  SkålSkrattande

Omoget eller inte men alla räknar nog i sitt huvud. Min ex fru var en 6:a så jag förstår din frestelse.

Min nya en 10:a så jag vore dum i huvudet om jag vänstrade... Solig

• Anonym (Hygglo)
    Anonym (Lisen) skrev 2018-09-11 16:17:40 följande:

Men gud! Jättefull!! Inte jättegullig!!

Sabla telefon!!

Hahaha
  • molly50
    Anonym (Lika bra) skrev 2018-09-11 18:10:10 följande:

Det var nog lika bra att det hände så att ni gjorde slut. Kan du inte använda hjärnan och förnuftet när du vaknar av att en tjej rider av dig och stoppa det direkt (för att hon är snygg??? Wtf?!), utan låter det fortsätta så du kommer i henne TROTS att du inte är singel så ska du vara singel.. Låter nästan som om du gjorde det för att hämnas på din sambo som gjort likadant mot dig. Hon verkar ju inte vara ett dugg bättre heller som varit otrogen två gånger. 1-1 säger du.. Nu står det tydligen 2-1 till henne också. Hade ni fortsatt tillsammans så hade du ju undermedvetet tänkt att det ska bli 2-2 snart. Sen blir det 3-2 till henne igen.. Jösses. Nä, bra att det tog slut så ni får växa upp på eget håll.

Håller med. Båda behöver nog växa upp innan de inleder något seriöst igen.
    Carpe Diem
  • Mr K69
    molly50 skrev 2018-09-12 09:29:48 följande:

Håller med. Båda behöver nog växa upp innan de inleder något seriöst igen.

.... eller varför inte komma överens om ett öppet förhållande? Tycker ni om varandra och allt annat känns bra så kör.
  • Anonym (Lisen)
    Anonym (Hård när jag sover) skrev 2018-09-11 16:28:45 följande:

Haha, du beskrev det så detaljerat så jag såg en film inne i huvudet :)))
  • molly50
    Mr K69 skrev 2018-09-12 09:38:55 följande:
    .... eller varför inte komma överens om ett öppet förhållande? Tycker ni om varandra och allt annat känns bra så kör.
    Det är såklart ett alternativ.
    Men TS och hans,snart,exsambo verkar inte respektera varandra.
    Hans sambo har inte ens varit ärlig om sina otroheter förrän TS nu berättade om det här.
    Ska man ha ett öppet förhållande så tror jag det krävs att man har större respekt för varandra än så.
    Carpe Diem
  • molly50
    molly50 skrev 2018-09-12 10:09:03 följande:
    Det är såklart ett alternativ.
    Men TS och hans,snart,exsambo verkar inte respektera varandra.
    Hans sambo har inte ens varit ärlig om sina otroheter förrän TS nu berättade om det här.
    Ska man ha ett öppet förhållande så tror jag det krävs att man har större respekt för varandra än så.
    Jag ska tillägga att TS har skrivit att det nog redan är slut mellan dem och att det nog varit relativt fött mellan dem ett tag.
    Att då försöka ha ett öppet förhållande skulle nog inte göra saken bättre.
    Carpe Diem
  • Anonym (Hård när jag sover)
    Anonym (Lisen) skrev 2018-09-12 09:47:59 följande:

Haha, du beskrev det så detaljerat så jag såg en film inne i huvudet :)))

Man vill ju inte missa dom sköna detaljerna nu va ju inte han vaken men när ett våt kön glider ner sakta första gången efter ens hårda lem är ju det bland de skönaste som finns!! å känna hur du kommer hela vägen ner efter den innan du stönar till hoppas filmen blev lite bättre nu
Svar på tråden Utnyttjad?