• Anonym (Oskar)

Utnyttjad?

Det var kräftskiva igår, jag drack ganska mkt sprit, vi var ute i en väns sommarhus. Det pratades en hel del sex eftersom det var barnfritt, vi är alla mellan 30-40. Min sambo var inte med då hon är utomlands så jag gick å la mej / däckade i ett gästrum kl 1 på natten. Värden själv hade däckat en timme tidigare då vi två festade hårdast även om ingen av dom övriga 7pers spottade i glaset. Hursomhelst så vaknar jag av att min väns/värdens fru rider mig i gästrummet.

Jag har lätt för att bli hård även när jag är dyngrak så att jag inte vaknade förns hon ridit mej en stund var väl ingen skräll. Jag blev ju chockad och sa ?nej men vad fan gör du?. Men hon flinade bara och fortsatte. Jag var ju redan hård och i henne och ja jag är även man med mina djuriska instinkter så tro mig jag var kluven men det var skönt som fan och hon är ganska snygg dessutom. Så det var fan inte lätt att avbryta. Allt gick dessutom så snabbt. Hon kom efter 2-3min och jag direkt därefter.

Sen drog hon å la sig hos sin man antar jag.

I bilen påväg hem kom ångesten såklart.

Vad gör jag nu? Har jag blivit utnyttjad?

I dessa tider kan man ju lugnt påstå att något samtycke fanns inte, iaf inte från början. Vi har aldrig ens flörtat.

Även om jag hade knuffat bort henne så har jag svårt att tro att min sambo skulle tro mig om jag berättade så det är nog skit samma att jag fyllde henne innan hon klev av mig. Men somsagt hur fan gör jag nu? Har aldrig varit otrogen förut och osäker på om jag varit det nu också...

• Svar på tråden Utnyttjad?
  • Fru Darcy
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-03 12:47:17 följande:
    Anonym (-) skrev 2018-09-03 12:23:48 följande:
    Du blev våldtagen. Hon hade sex med dig medan du sov/var medvetslös och det är fullkomligt oacceptabelt. Säg upp all kontakt med den människan.  Dock fortsatte du ha frivilligt sex med henne så du har ändå varit otrogen och ett svin. Det är du skyldig din fru att berätta så att hon får välja om hon vill leva med en sådan människa. 
    Nej alltså jag ser mig inte som ett offer på det sättet. Jag är arg över att hon inte bad om samtycke, framförallt eftersom jag har sambo och är vän med hennes man. Sen tror jag bara en kille kan förstå fullt ut hur svårt det är att avbryta sexet. Ur flera aspekter. Det sitter en snygg tjej och rider dig och det är skönt som fan. Det djuriska kickar in. Vanligtvis går det bra att ducka sexuella inviter men alla killar som dömer mig, sätter er in i situationen. Sen kände jag mig lite pressad att fortsätta också efter som hon bara flinade som om att jag inte var man nog om jag bangade. Sen tror jag aldrig att min sambo skulle tro mig om jag berättade vad som hände. Så om jag kom eller inte spelar ingen roll i det anseendet även om jag önskat att jag gjort det.

JA du blev utsatt för ett övergrepp i och med att hon började ha sex med dig utan ditt samtycke. Att du sedan inte avbröt där och då på grund av att det var 'skönt' är helt oacceptabelt ur relationsperspektiv, såvida ni inte har någon överenskommelse om att ni får knulla andra. Du har varit otrogen samt svikit din vän och du borde berätta för din fru och din vän vad som har hänt så får de ta ställning till om de vill fortsätta med dig som partner och vän.
  • Anonym (Oskar)
    Fru Darcy skrev 2018-09-03 14:05:20 följande:

JA du blev utsatt för ett övergrepp i och med att hon började ha sex med dig utan ditt samtycke. Att du sedan inte avbröt där och då på grund av att det var 'skönt' är helt oacceptabelt ur relationsperspektiv, såvida ni inte har någon överenskommelse om att ni får knulla andra. Du har varit otrogen samt svikit din vän och du borde berätta för din fru och din vän vad som har hänt så får de ta ställning till om de vill fortsätta med dig som partner och vän.

Ja du har nog rätt. Jag hade ju förmodligen avbrutit direkt om jag inte varit så himla berusad.

Sen så blir det 1-1 mellan mig och min sambo nu då jag förlåtit ett sneknull hon hade för 5år sedan. Jag berättar nog ikväll så slipper jag gå runt och oroa mig. Frågan är ju hur hon reagerar...
  • Anonym (Oskar)

Okej det är blir bara sjukare om det är nån som bryr sig. Jag hade bestämt mig att ikväll berätta för min sambo, jag pendlar så jag har 45min i bil hem från jobbet. Då i bilen så ringer min polare (hans fru som satt på mig), jag låter det ringa ut men tänker sen att lika bra ta tjuren i hornen, hans fru har ju bergis berättat för honom och nu har jag en vän mindre. Så jag kör av på en rastplats å ringer upp. Hans säger nästan direkt efter lite kallprat ?hade du kul på kräftisen då?? Jo det var väl trevligt sa jag trevande. ? och var det trevligt att knulla min fru?? Jag blev tyst. Fick tillslut fram ett ?alltså...? då börjar den jäveln asgarva. Sen säger han att dom har ett öppet förhållande. Dom får ligga med främling per kvartal och helst ska det va trekant. Dom hade tänkt fråga mig om trekant men han deckade ju och Madde hade gjort slag i saken själv. Jag slängde på luren. Han ringe upp men jag svarade inte. VAD ÄR DET FÖR VÄRLD VI LEVER I??? Funderar fortfarande på att berätta för min sambo som snart kommer hem från sitt träningspass...

• Anonym (Hygglo)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-03 20:40:06 följande:

Okej det är blir bara sjukare om det är nån som bryr sig. Jag hade bestämt mig att ikväll berätta för min sambo, jag pendlar så jag har 45min i bil hem från jobbet. Då i bilen så ringer min polare (hans fru som satt på mig), jag låter det ringa ut men tänker sen att lika bra ta tjuren i hornen, hans fru har ju bergis berättat för honom och nu har jag en vän mindre. Så jag kör av på en rastplats å ringer upp. Hans säger nästan direkt efter lite kallprat ?hade du kul på kräftisen då?? Jo det var väl trevligt sa jag trevande. ? och var det trevligt att knulla min fru?? Jag blev tyst. Fick tillslut fram ett ?alltså...? då börjar den jäveln asgarva. Sen säger han att dom har ett öppet förhållande. Dom får ligga med främling per kvartal och helst ska det va trekant. Dom hade tänkt fråga mig om trekant men han deckade ju och Madde hade gjort slag i saken själv. Jag slängde på luren. Han ringe upp men jag svarade inte. VAD ÄR DET FÖR VÄRLD VI LEVER I??? Funderar fortfarande på att berätta för min sambo som snart kommer hem från sitt träningspass...

Du borde nog berätta för sambon för det kan ju verka till slut som du var med på det.

Väldigt fult gjort.
  • Anonym (-)
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-03 12:47:17 följande:
    Anonym (-) skrev 2018-09-03 12:23:48 följande:

Du blev våldtagen. Hon hade sex med dig medan du sov/var medvetslös och det är fullkomligt oacceptabelt. Säg upp all kontakt med den människan. 

Dock fortsatte du ha frivilligt sex med henne så du har ändå varit otrogen och ett svin. Det är du skyldig din fru att berätta så att hon får välja om hon vill leva med en sådan människa. 

Nej alltså jag ser mig inte som ett offer på det sättet. Jag är arg över att hon inte bad om samtycke, framförallt eftersom jag har sambo och är vän med hennes man. Sen tror jag bara en kille kan förstå fullt ut hur svårt det är att avbryta sexet. Ur flera aspekter. Det sitter en snygg tjej och rider dig och det är skönt som fan. Det djuriska kickar in. Vanligtvis går det bra att ducka sexuella inviter men alla killar som dömer mig, sätter er in i situationen. Sen kände jag mig lite pressad att fortsätta också efter som hon bara flinade som om att jag inte var man nog om jag bangade. Sen tror jag aldrig att min sambo skulle tro mig om jag berättade vad som hände. Så om jag kom eller inte spelar ingen roll i det anseendet även om jag önskat att jag gjort det.
    Du är ett offer på det sättet att du blivit våldtagen och det är hemskt och fel på alla möjliga sätt. Däremot betyder inte det att du saknar ansvar för att NÄR du hade möjlighet till samtycke gav du det och fortsatte frivilligt ha sex med henne. Du har valt att vara otrogen och svika din fru. Skrämmande att du tror att vara en man och "djurisk" är giltiga bortförklaringar till otrohet. Klarar du inte av att kontrollera dig själv och är "djurisk" bör du nog inte vara i ett förhållande över huvud taget. 

Säg upp kontakten med det sjuka vidriga paret, sluta dricka och berätta allt för din fru och be om förlåtelse. 
  • Anonym (Oskar)
    Anonym (-) skrev 2018-09-03 21:16:30 följande:

Du är ett offer på det sättet att du blivit våldtagen och det är hemskt och fel på alla möjliga sätt. Däremot betyder inte det att du saknar ansvar för att NÄR du hade möjlighet till samtycke gav du det och fortsatte frivilligt ha sex med henne. Du har valt att vara otrogen och svika din fru. Skrämmande att du tror att vara en man och "djurisk" är giltiga bortförklaringar till otrohet. Klarar du inte av att kontrollera dig själv och är "djurisk" bör du nog inte vara i ett förhållande över huvud taget. 

Säg upp kontakten med det sjuka vidriga paret, sluta dricka och berätta allt för din fru och be om förlåtelse. 

1 Vi kan ju direkt konstatera att du är tjej och därav ditt resonemang. Alla män men någorlunda normal testosteronnivå vet vad jag menar.

2. Jag säger inte att det är okej bara för det. Det är klart jag fattar att det var fel. Jag vill ju ligga med en sexig tjej när jag ser en (det vore hyckleri att säga annat) men jag har alltid hållt mig. Flera gånger har jag lämnat krogen när jag fått inviter för att inte ta snedsteg på fyllan. Har aldrig någonsin varit otrogen. Så jag tycker att det här var något förmildrande omständigheter. Men jag vet att det var fel.

3. Ni som verkar tro att jag har problem med spriten, vad grundar ni det på? Däckade kanske är fel ordval men jag gick å la mig för jag var trött och full. Får aldrig minnesluckor eller gör bort mig på fyllan annars. Dricker sällan då jag elittränat mycket.
  • LadyMommy

Första tanken var att skita i att säga något till din fru men med tanken på dina sjuka vänner så är risken stor att det kommer fram via andra.

Dessutom om du förlåtit henne för hennes snesteg så kan hon faktiskt inte säga så mkt själv.

Sen får du kanske berätta att du brutit upp kontakten med dessa vänner förstärker också din historia om att du inte var med på detta.

Att sluta dricka är det dummaste jag hört.

Lycka till ikväll!

• Solarn

Det är våldtäkt, hoppas du anmäler. Sedan händer det att våldtäktsoffer låser sig under våldtäkten och inte kämpar emot, det betyder inte att det inte är våldtäkt, nu är väl det ändå klargjort med samtyckeslagen.

• Aurora Borrealis
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-03 21:32:46 följande:

1 Vi kan ju direkt konstatera att du är tjej och därav ditt resonemang. Alla män men någorlunda normal testosteronnivå vet vad jag menar.

2. Jag säger inte att det är okej bara för det. Det är klart jag fattar att det var fel. Jag vill ju ligga med en sexig tjej när jag ser en (det vore hyckleri att säga annat) men jag har alltid hållt mig. Flera gånger har jag lämnat krogen när jag fått inviter för att inte ta snedsteg på fyllan. Har aldrig någonsin varit otrogen. Så jag tycker att det här var något förmildrande omständigheter. Men jag vet att det var fel.

3. Ni som verkar tro att jag har problem med spriten, vad grundar ni det på? Däckade kanske är fel ordval men jag gick å la mig för jag var trött och full. Får aldrig minnesluckor eller gör bort mig på fyllan annars. Dricker sällan då jag elittränat mycket.

Jag grundar det på att du inte skulle hamnat i situationen alls om du hade varit nykter. Du skulle vaknat när någon kom in i sovrummet, stängde dörren, förde ljud i rummet eller vidrört dig INNAN du hamnat i situationen och avbrutit då innan sex. Och jag grundar alkoholen på att det inte ska ske igen vid nästa fest. Det skulle inte skett alls om du varit nykter, tänker jag.
  • Anonym (Hans Klinga)

Återigen ett exempel på att kvinnor kommer undan med typ vadsomhelst.

Svar på tråden Utnyttjad?