• Anonym (Oskar)

Utnyttjad?

Det var kräftskiva igår, jag drack ganska mkt sprit, vi var ute i en väns sommarhus. Det pratades en hel del sex eftersom det var barnfritt, vi är alla mellan 30-40. Min sambo var inte med då hon är utomlands så jag gick å la mej / däckade i ett gästrum kl 1 på natten. Värden själv hade däckat en timme tidigare då vi två festade hårdast även om ingen av dom övriga 7pers spottade i glaset. Hursomhelst så vaknar jag av att min väns/värdens fru rider mig i gästrummet.

Jag har lätt för att bli hård även när jag är dyngrak så att jag inte vaknade förns hon ridit mej en stund var väl ingen skräll. Jag blev ju chockad och sa ?nej men vad fan gör du?. Men hon flinade bara och fortsatte. Jag var ju redan hård och i henne och ja jag är även man med mina djuriska instinkter så tro mig jag var kluven men det var skönt som fan och hon är ganska snygg dessutom. Så det var fan inte lätt att avbryta. Allt gick dessutom så snabbt. Hon kom efter 2-3min och jag direkt därefter.

Sen drog hon å la sig hos sin man antar jag.

I bilen påväg hem kom ångesten såklart.

Vad gör jag nu? Har jag blivit utnyttjad?

I dessa tider kan man ju lugnt påstå att något samtycke fanns inte, iaf inte från början. Vi har aldrig ens flörtat.

Även om jag hade knuffat bort henne så har jag svårt att tro att min sambo skulle tro mig om jag berättade så det är nog skit samma att jag fyllde henne innan hon klev av mig. Men somsagt hur fan gör jag nu? Har aldrig varit otrogen förut och osäker på om jag varit det nu också...

• Svar på tråden Utnyttjad?
  • molly50
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-06 19:55:05 följande:

Jag berättade för min sambo igår. Hon blev så klart arg. Jag hymlade inte utan sa som det var att jag vaknade med henne över mig. Att jag gjorde ett tafatt försök att fråga vad fan hon höll på med men fullföljde att ha sex tills vi båda kom.

Berättade även om mina vänner som planerat trekanten.

Hon drog iväg till sin vänninna nu för att prata ut. Blir helt klart intressant att se om hon förlåter mig så som jag förlät henne förut...

Det var bra gjort av dig att vara ärlig. Sanningen hade kunnat komma fram på annat sätt också i och med att det var era bekanta du var hos.
    Men av det du skriver nu att döma så undrar jag om du verkligen blev utnyttjad eller om du var otrogen?
    Bra,hur som helst att du var ärlig mot din sambo.
    Var hon ärlig mot dig när hon var otrogen,eller fick du veta det på annat sätt?
    Carpe Diem
  • Anonym (MeToo)
    Anonym (Lina) skrev 2018-09-06 21:34:19 följande:
    Ja. Varför hon är så hård och dömmande mot dig är nog pga ditt kön.
    Hej Lina. Om du läst mina andra inlägg hade du kunnat läsa dig till att jag är man.

Just att jag är man gör att jag vet lite mer om hur relationen mellan hjärnan och penisen fungerar.

Och jag tycker det är märkligt att denna stackars utnyttnade man fick orgasm, EFTER tjejjen hade kommit.

Snacka om att vara bra i sängen när man kan ge ett ONS en orgams i sömnen. Drömmer

Something is rotten in the state of Denmark...

• Anonym (MeToo)
    molly50 skrev 2018-09-07 16:29:26 följande:
    Men av det du skriver nu att döma så undrar jag om du verkligen blev utnyttjad eller om du var otrogen?
    På något sätt visste jag att du också skulle läsa mellan raderna och se det dom flesta ignorerar.  Flört

Nu skriver jag med annat nic men vi har ofta samma åsikt (och tråkigt förflutet) som gjort oss lite mer...lyhörda... SkålGlad

• Panduro

Mja det började med en våldtäkt men slutade med frivilligt sex från båda håll. Är nog en ganska vanlig sits du hamnat i, är nog lika vanligt med omvända könsroller. Vems är då ansvaret? Kvinnan ansvarar för sin våldtäkt samt sin otrohet och du ansvarar för din otrohet. Vad du ska göra med din sambo nu avgör bara ditt eget samvete. En eventuell anmälan lär inte leda någonstans, men känner du dig våldtagen/sexuellt utnyttjad ska du givetvis göra en anmälan ändå.

• qfnafnjf

Låter som att du blev riden av maran.

Grattis.

• molly50
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-07 17:00:30 följande:
    På något sätt visste jag att du också skulle läsa mellan raderna och se det dom flesta ignorerar.  FlörtNu skriver jag med annat nic men vi har ofta samma åsikt (och tråkigt förflutet) som gjort oss lite mer...lyhörda... SkålGlad
    Jag var nog lite tveksam redan från början.
    Jag tycker fortfarande att kvinnan gjorde fel som började ha sex med TS utan att först fråga om han ville.
    Men att sen fortsätta och dessutom få orgasm med motiveringen att han är en man med djuriska instinkter och hon är en snygg tjej var det som fick mig att tveka.
    SkålGlad
    Carpe Diem
  • Kungsholmsbo

Om du är ok med att leva med det som hände så håll det för sig själv. Känner du sig våldtagen eller sexuellt utnyttjad så anmäl henne. Du har inte varit otrogen enligt mig. Svårt att göra något i den situationen du hamnade i. Mycket svårt. Jag vet inte hur jag jade reagerat faktiskt, särskilt inte om jag var mycket berusad. Som kvinna hade jag nog emellertid känt mig sexuellt utnyttjad om det hänt mig. Jag tycker ju att man i samförstånd ska välja att ha sex tillsammans.

Men, jag tycker att du vid tillfälle ska prata med henne och säga att det inte var ok. Riktigt uselt faktiskt. Tänk om hon var kille och du tjej. Då hade tongångarna varit andra här i tråden...

• Anonym (Oskar)
    Kungsholmsbo skrev 2018-09-07 17:27:15 följande:

Om du är ok med att leva med det som hände så håll det för sig själv. Känner du sig våldtagen eller sexuellt utnyttjad så anmäl henne. Du har inte varit otrogen enligt mig. Svårt att göra något i den situationen du hamnade i. Mycket svårt. Jag vet inte hur jag jade reagerat faktiskt, särskilt inte om jag var mycket berusad. Som kvinna hade jag nog emellertid känt mig sexuellt utnyttjad om det hänt mig. Jag tycker ju att man i samförstånd ska välja att ha sex tillsammans.

Men, jag tycker att du vid tillfälle ska prata med henne och säga att det inte var ok. Riktigt uselt faktiskt. Tänk om hon var kille och du tjej. Då hade tongångarna varit andra här i tråden...

Ja verkligen då hade det varit en annan femma. Och jag avskyr verkligen våldtäktsmän mer än allt annat. Men somsagt jag var full och blir rätt kåt då så hade jag varit singel hade jag ju aldrig tänkt tanken om våldtäkt ens. Känner mej inte våldtagen även om jag tekniskt sett blev det till en början. Det som ställer till det är ju såklart min sambo och min polare(trodde jag iaf)
  • Bjoer
    Anonym (MeToo) skrev 2018-09-07 16:56:53 följande:
    Och jag tycker det är märkligt att denna stackars utnyttnade man fick orgasm, EFTER tjejjen hade kommit.

Snacka om att vara bra i sängen när man kan ge ett ONS en orgams i sömnen. Drömmer

Something is rotten in the state of Denmark...

Vad snackar du om? Hon kom inte medans han sov och det är väl rätt normalt att mannen får orgasm efter henne om båda kommer?
  • molly50
    Anonym (Oskar) skrev 2018-09-07 19:45:59 följande:
    Ja verkligen då hade det varit en annan femma. Och jag avskyr verkligen våldtäktsmän mer än allt annat. Men somsagt jag var full och blir rätt kåt då så hade jag varit singel hade jag ju aldrig tänkt tanken om våldtäkt ens. Känner mej inte våldtagen även om jag tekniskt sett blev det till en början. Det som ställer till det är ju såklart min sambo och min polare(trodde jag iaf)
    Har du och din sambo pratat något mer?
    Carpe Diem
Svar på tråden Utnyttjad?