• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Loea
    Lillaräkan1919 skrev 2019-12-11 07:44:55 följande:

Jodå de var precis som jag misstänkte men ändå inte vågade hoppas på efter månader av besvikelser, jag är gravid!!

Grattis grattis! Vad kul! Har du haft några symptom?
  • Hoppas96

Har blödit hela natten så mitt plus var inte långvarigt.. Bm sa på telefon att det med största sannolikhet är ett missfall. Fy fan vad jobbigt detta är..

• Lillaräkan1919
    Loea skrev 2019-12-11 08:38:58 följande:

Grattis grattis! Vad kul! Har du haft några symptom?

Faktiskt bara humörsvängningar en vecka innan bim som jag trodde va pms men på BIM -1 kände jag av brösten och svagt illamående. Igår grät jag halva dagen för ingenting å då började jag ana.. idag har jag molvärk i mage å bröst :) men inte nå galna tecken som jag letat efter varje månad tidigare detta år :)
  • Lillaräkan1919
    Hoppas96 skrev 2019-12-11 08:53:58 följande:

Har blödit hela natten så mitt plus var inte långvarigt.. Bm sa på telefon att det med största sannolikhet är ett missfall. Fy fan vad jobbigt detta är..

Åh fy vad ledsamt :( så ledsen för din skull! Det finns ingen tröst just nu men det ljusnar och tids nog kommer plusset som förblir <3
  • solkakan
    Hoppas96 skrev 2019-12-11 08:53:58 följande:

Nej vad ledsen jag blir för er skull :(
  • solkakan
    Lillaräkan1919 skrev 2019-12-11 07:44:55 följande:

Jodå de var precis som jag misstänkte men ändå inte vågade hoppas på efter månader av besvikelser, jag är gravid!!

Gratulerar! Fantastiskt kul!
  • Entusiastisk

Hoppar in här!

Har ingen mens att gå på men flera gravidtecken såsom ökad puls i en vecka(nästan 20 slag över min normala vilopuls), Illamående/aptitlöshet, humörsvängningar, trött... Men visst det skulle också kunna betyda något helt annat.. Haha!

För idag var min puls normal igen efter en hel vecka med en morgonpuls på runt 80(har strax under 60 normalt)..

Så får försöka gå på sista gången vi hade sex(28/11) och då hade jag extremt mkt äl-flytningar, öppen livmoderstapp, äl-känningar. .

Imorgon är det 14 dagar sen dess... Men orolig det kan vara för tidigt att testa!? Men gör ändå ett test imorgon bitti när min man kommer hem och ett på söndag innan han åker igen.. Är båda negativa får jag snällt vänta tills den 21 när han kommer hem igen :D och blir även det negativt så är jag säkert bara skengravid och pulsen kanske har med något annat att göra!?

Håller tummarna för alla i tråden!

• Hoppas96
    Lillaräkan1919 skrev 2019-12-11 09:14:44 följande:

Åh fy vad ledsamt :( så ledsen för din skull! Det finns ingen tröst just nu men det ljusnar och tids nog kommer plusset som förblir <3

solkakan skrev 2019-12-11 09:41:04 följande:

Nej vad ledsen jag blir för er skull :(

Tack för orden <3 ska försöka rycka upp mig efter en dag hemma och satsa på nästa tillfälle. Hoppas allt går bra för er!
Svar på tråden BIM December 2019