• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Bebislängtan123
    Nemiia skrev 2020-02-26 13:22:42 följande:

Då ligger vi lika, jag har också bim idag. Plussade på äl+10 men starkare idag. Grattis till ditt plus, hoppas det går vägen för oss båda!

Wow vad kul! Vi tre har samma BIM och har plussat! Har någon av er koll på om någon startat en facebookgrupp än? ??
  • Rickis80

Oj, ja va kul att vi är tre som har samma bim :) Bara att hålla tummarna att det går vägen. Det största orosmomentet nu :/ Nej har inte sett nån grupp tyvärr...

• Nemiia
    Bebislängtan123 skrev 2020-02-26 13:42:10 följande:

Wow vad kul! Vi tre har samma BIM och har plussat! Har någon av er koll på om någon startat en facebookgrupp än? ??

Rickis80 skrev 2020-02-26 13:49:16 följande:

Oj, ja va kul att vi är tre som har samma bim :) Bara att hålla tummarna att det går vägen. Det största orosmomentet nu :/ Nej har inte sett nån grupp tyvärr...

Ja kul! Vågar dock inte vara så positiv än. Fick svagt plus i nov och tidigt mf några dagar senare. Plusset är betydligt starkare denna gång och tempen hög men vågar inte ta in det. Har inte sett någon fb-grupp
  • Rickis80
    Nemiia skrev 2020-02-26 15:33:57 följande:

Ja kul! Vågar dock inte vara så positiv än. Fick svagt plus i nov och tidigt mf några dagar senare. Plusset är betydligt starkare denna gång och tempen hög men vågar inte ta in det. Har inte sett någon fb-grupp

Jag tog ett nyss test nu som var mkt starkare än det jag tog igår. Ja bara att hålla tummarna :) vart i landet bor du?
  • dudetten

Har alla ni som plussat haft symptom innan BIM? Har känt av mina äggstockar lite efter ägglossningen och sen högg det till neråt mot underlivet en gång, men det var några dagar efter ägglossningen. Min förra graviditet som slutade i tidigt missfall, där hade jag ont i brösten innan BIM. Nu känner jag verkligen ingenting :(

• Emilix

Är det fortfarande fler som har problem med att se bilder via telefonen?

Jag kan fortfarande inte se några bilder alls :/

• Nemiia
    Rickis80 skrev 2020-02-26 15:41:44 följande:

Jag tog ett nyss test nu som var mkt starkare än det jag tog igår. Ja bara att hålla tummarna :) vart i landet bor du?

Ja det är mycket som kan hända på vägen. Jag bor i sthlm. Du då?
  • Rickis80
    Nemiia skrev 2020-02-26 18:01:14 följande:

Jag bor i en liten stad i Västernorrland.
  • Rickis80
    Nemiia skrev 2020-02-26 18:01:14 följande:

Jag bor i en liten stad i Västernorrland.
Svar på tråden BIM Februari 2020