BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Då ligger vi lika, jag har också bim idag. Plussade på äl+10 men starkare idag. Grattis till ditt plus, hoppas det går vägen för oss båda!
Oj, ja va kul att vi är tre som har samma bim :) Bara att hålla tummarna att det går vägen. Det största orosmomentet nu :/ Nej har inte sett nån grupp tyvärr...
Wow vad kul! Vi tre har samma BIM och har plussat! Har någon av er koll på om någon startat en facebookgrupp än? ??
Oj, ja va kul att vi är tre som har samma bim :) Bara att hålla tummarna att det går vägen. Det största orosmomentet nu :/ Nej har inte sett nån grupp tyvärr...
Ja kul! Vågar dock inte vara så positiv än. Fick svagt plus i nov och tidigt mf några dagar senare. Plusset är betydligt starkare denna gång och tempen hög men vågar inte ta in det. Har inte sett någon fb-grupp
Har alla ni som plussat haft symptom innan BIM? Har känt av mina äggstockar lite efter ägglossningen och sen högg det till neråt mot underlivet en gång, men det var några dagar efter ägglossningen. Min förra graviditet som slutade i tidigt missfall, där hade jag ont i brösten innan BIM. Nu känner jag verkligen ingenting :(
Är det fortfarande fler som har problem med att se bilder via telefonen?
Jag kan fortfarande inte se några bilder alls :/
Ser inga bilder jag heller...
Jag tog ett nyss test nu som var mkt starkare än det jag tog igår. Ja bara att hålla tummarna :) vart i landet bor du?
Ja det är mycket som kan hända på vägen. Jag bor i sthlm. Du då?
Ja det är mycket som kan hända på vägen. Jag bor i sthlm. Du då?