BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Positivt :D
Jag vet inte? Jag läste bara att man skulle läsa av det efter 3 minuter. Inom dessa 3 syntes typ inget. Nu är det svagt men blått!
Jag kollade bruksanvisningen på nätet nu, där står det att det inte ska läsas av efter 10 minuter.. grattis!!!
Såhär ser det ut nu långt efter.
Såhär ser det ut nu långt efter.
Åh hoppas!
Jag tror på ditt också! :)
Hej alla! Jag plussade ju för en vecka sedan exakt, men nu börjar denna lilla morsan bli orolig..
Va på barnkalas igår och fick då en hejdåkram av sonens kusin på 4 år när jag satt på golvet. Hon hoppar lixom ner i mitt knä och lyckas knäa mig svinhårt lixom längst ner i magen mot blygdbenet. Blåmärke delux och svullet och ömt.. Perfekt. Nu är jag alltså livrädd att lilla fröet där inne har skadats för idag på morgonen har jag varit dålig i magen, lös alltså, istället för hård som man blir när man är gravid. Går bara och väntar på att börja blöda :(
Någon som har erfarenhet av missfall vid yttrevåld? Är det vanligt?
Ett sånt ändå milt trauma borde inte kunna störa en så tidig graviditet. Att du är lite lös i magen tror jag inte heller har nåt med det att göra. Jag hade inte varit orolig.
Hej alla! Jag plussade ju för en vecka sedan exakt, men nu börjar denna lilla morsan bli orolig..
Va på barnkalas igår och fick då en hejdåkram av sonens kusin på 4 år när jag satt på golvet. Hon hoppar lixom ner i mitt knä och lyckas knäa mig svinhårt lixom längst ner i magen mot blygdbenet. Blåmärke delux och svullet och ömt.. Perfekt. Nu är jag alltså livrädd att lilla fröet där inne har skadats för idag på morgonen har jag varit dålig i magen, lös alltså, istället för hård som man blir när man är gravid. Går bara och väntar på att börja blöda :(
Någon som har erfarenhet av missfall vid yttrevåld? Är det vanligt?
Spökstreck igen? Blir galen.. dök upp efter kanske 5 minuter. Så efter giltighetstiden igen.. blä.