BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Har alla ni som plussat haft symptom innan BIM? Har känt av mina äggstockar lite efter ägglossningen och sen högg det till neråt mot underlivet en gång, men det var några dagar efter ägglossningen. Min förra graviditet som slutade i tidigt missfall, där hade jag ont i brösten innan BIM. Nu känner jag verkligen ingenting :(
Wow vad kul! Vi tre har samma BIM och har plussat! Har någon av er koll på om någon startat en facebookgrupp än? ??
Hej. Jag är ny här.
Hoppas det går bra att jag hoppar rakt in i tråden ????
Men är så fundersam.
Den 16 jan tog jag ut min pstav.
Och fick mens 2-7 feb
Hade ägglossning 14-15 feb.
Min mens är beräknad nu på fredag.
Och inför varje mens så brukar jag få extrema mensvärkar flera
Dagar innan den väl kommer.
Men inte fått några såna känningar än,
Var i förrgår kväll som det högg till i livmodern, men slutade efter 10 min ca.
Kan jag vara gravid tro?
Har tagit rfsu röda gravremsor, men har hört att dom inte är 99%att lita på.
Och att dom är väldigt sega med att känna av det som är i urinen.
Har ni testat remsorna? Tänkte om det var någon som har varit med om det.
Tack på förhand
Mensen kom som beräknat idag 11 dagar efter pos äl test.
Känns ändå skönt att det är någon form av regelbundenhet, få se hur det blir med ÄL i Mars.
Men vi funderar på att inte försöka under Mars för att undvika att få bebis i December. Jaja vi får se hur vi gör.
Mensen kom som beräknat idag 11 dagar efter pos äl test.
Känns ändå skönt att det är någon form av regelbundenhet, få se hur det blir med ÄL i Mars.
Men vi funderar på att inte försöka under Mars för att undvika att få bebis i December. Jaja vi får se hur vi gör.
Mens idag :( Ses i mars-tråden och grattis till er som har plussat <3
Fast då ska ni undvika april. BIM i slutet av april blir födsel i slutet av december.
Vi kommer hoppa över april. Men kör i mars.
Fast då ska ni undvika april. BIM i slutet av april blir födsel i slutet av december.
Vi kommer hoppa över april. Men kör i mars.
Det här är ev känsligt innehåll men om ni verkligen vill undvika dec som födelsemån så får man vara försiktig i mars också. Jag hade bim i slutet av mars med min dotter. Hon var beräknad till 27 nov men kom 7 de. Lika älskad ändå såklart!
Det här är ev känsligt innehåll men om ni verkligen vill undvika dec som födelsemån så får man vara försiktig i mars också. Jag hade bim i slutet av mars med min dotter. Hon var beräknad till 27 nov men kom 7 de. Lika älskad ändå såklart!