BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Okej, så jag tog ett test nyss, ÄL+9
Har jag fel på ögonen eller är det ett svagt svagt streck där?
Hej.
Jag hade positivt ägglosningtest den 10 februari.
Efter 6 år att försöka så fick jag mitt plus i torsdags i går tog jag ett digitalt.
Lider av pcos så jag vet aldrig när min mens är förutom när jag får positivt ägglosningtest så kan jag räkna ut att den kommer inom 14 dagar efter.
Hej.
Jag hade positivt ägglosningtest den 10 februari.
Efter 6 år att försöka så fick jag mitt plus i torsdags i går tog jag ett digitalt.
Lider av pcos så jag vet aldrig när min mens är förutom när jag får positivt ägglosningtest så kan jag räkna ut att den kommer inom 14 dagar efter.
Hej!
Jag har följt dessa trådar en längre tid och fick min mens igen 16 februari.
Har dock känt lite småsymptom efter detta och i morse skulle jag börja äl-testa för att inte missa stegring (bör ha äl runt helgen) så fick jag supetstarkt utslag..
Så jag bestämde mig ändå för att göra ett gravtest och det blev positivt?? Gjorde två stycken (det nedersta lite svagare gjorde jag någon halvtimme efter det första pga att jag inte kunde tro det). Det översta är äl-test.
Är jag gravid??
Jag har även tagit ett digitalt som är positivt.
Kan man ha en mensliknande blödning som inte är nid runt bim eller kan det vara ett tidigt missfall som fortfarande visar positivt?
Blödde nog 3-4 dagar, ingen speciell mensvärk så och tänkte inte så mycket på hur det såg ut eller så.
Någon med erfarenhet? Vågar inte bli glad över detta riktigt än.
Har för övrigt ett barn sedan innan som kom till av en lycklig slump :) vill gärna lita på mina positiva test nu :)
Jag har även tagit ett digitalt som är positivt.
Kan man ha en mensliknande blödning som inte är nid runt bim eller kan det vara ett tidigt missfall som fortfarande visar positivt?
Blödde nog 3-4 dagar, ingen speciell mensvärk så och tänkte inte så mycket på hur det såg ut eller så.
Någon med erfarenhet? Vågar inte bli glad över detta riktigt än.
Har för övrigt ett barn sedan innan som kom till av en lycklig slump :) vill gärna lita på mina positiva test nu :)
Är det nån mer än jag som har problem att se bilder här på FL via mobilen?
Jag ser inga bilder alls :/
Är det nån mer än jag som har problem att se bilder här på FL via mobilen?
Jag ser inga bilder alls :/
Jag har samma problem! Det började idag, och jag funderade precis på om det bara var nåt knasigt med min mobil.
Jag har BIM idag och plussade på digitalt nu imorse!
Kan knappt fatta, känns som det inte sjunkit in riktigt än..
Någon som vet om det finns någon BF Oktober/November på Facebook? ??