BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Åh precis så var det för mig när jag blev gravud med fjärde barnet, en sjö sv flytningar ist för mens och jag stack direkt och köpte graviditetstest! Ser dessutom två streck på ditt test!Jodå! Ser två streck!
Jag gjorde ett clearblue testa tidigt
Tog bild inom tiden
Åh ja tyvärr är jag färdig i den här tråden nu tjejer. 15 dagar nu sedan det oskyddade samlaget och trolig ÄL. Lika negativt test även idag. :( Det är bara att vänta in mensen som kan komma lite när som i veckan. Förhoppningsvis kommer den under denna vecka så den inte blir allt för sen.
Lycka till tjejer! <3
Jag ser Två streck :D
Här är mitt från morgonen äl+8 också inom tiden.
Nä, nu får jag nog ge upp. ÄL +11 idag, bara till att invänta mensen då. Fan också.
Hoppas mars blir vår månad <3
Hej. Hade BIM i lördags (22/2), men den dök ej upp då, igår kom först en ljusrosa flytning följd av otroligt liten blödning, gårkvällen fortsatte utan blödning, samma under natten till idag, och idag har en liten röd/brun-blödning infunnit sig. Förra månaden kom mensen som vanligt och blödde rikligt mycket därav jag inte förstår min kropp just nu.. Tagit två test, ett BIM-1 & ett idag då BIM+2 men visar negativt... Så vet inte om jag kan räkna detta som att mensen har kommit eller vad jag ska göra.. Känns jobbigt med ovisshet..
Hej. Hade BIM i lördags (22/2), men den dök ej upp då, igår kom först en ljusrosa flytning följd av otroligt liten blödning, gårkvällen fortsatte utan blödning, samma under natten till idag, och idag har en liten röd/brun-blödning infunnit sig. Förra månaden kom mensen som vanligt och blödde rikligt mycket därav jag inte förstår min kropp just nu.. Tagit två test, ett BIM-1 & ett idag då BIM+2 men visar negativt... Så vet inte om jag kan räkna detta som att mensen har kommit eller vad jag ska göra.. Känns jobbigt med ovisshet..
Vågar jag hoppas på riktigt nu
Äl+10-11. Bim-1-2idag. Hade inte tänkt testa innan bim men vaknade tidigt och fick en ingivelse. Detta är vårt sjunde försök med tidigt mf försök 3. Nu får vi se om det fortsätter öka denna gång. Vill så gärna att liten stannar nu. Förra gå gen plussade jag svagt med cb på bim+1 men sedan försvann sträcken efter två dagar.