• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • 94sandra
    dudetten skrev 2020-02-21 08:14:01 följande:

Oh vad trist! Känner du att det är mensdags? Det kan ju visa negativt fram till BIM!

Jag har BIM den 29/2 eller 1/3. Nångång där :)

Imorgon borde vara min BIM, förutsatt att min cykel är regelbunden den här månaden, men tog ett test imorse som var negativt :(

Jag har dock vissa misstankar om att min äl kanske kom 4dagar sent den här gången vilket jag också hoppas på för vi träffade in de dagarna rätt bra i så fall :) kan också vara lite önsketänkande ????

Spänningen är stor ifall det blir en blödning eller inte imorgon eller de närmsta dagarna

Annars blir det nytt test på fredag! :)
  • Mammaresan
    Merymo skrev 2020-02-23 14:45:06 följande:

Tack för svar!

Det är den första och var inte planerad IVF. Jag har gått hormonstinulering för att möjliggöra ägglossning och spontan graviditet. Men denna gång blev olik de tidigare försöken. Så istället för 1 ägg blev det 12. Vi valde att betala för IVF då för att inte slösa bort det som mognat:) den enda hormon som hade kunnat ge utslag är ovitrelle. Och den gick ut ur kroppen för 4-5 dagar sen. Så den kan inte ge utslag alls nu.

Jag blir bara osäker på att man plussar ÄL+11. Känns så tidigt! Och vill inte att det blir negativt på BIM, men det är mitt fel att jag är så ivrig.. har läst på flera forum nu så kommer ändå testa varje dag för att se om det blir starkare.

Åh men låter ju superlovande! Går att plussa redan ÄL+11 och du har dessutom fått ett riktigt starkt andrq streck för att vara på den tiden. Tänk på att det kan ta 2-3 dagar innan det tydligt syns starkare streck då HCG är lite segt att öka i början. :) Ägget fäste nog relativt tidigt, runt dag 6 efter ägglossning så då går det att få ett så fint streck redan på ÄL+11. :D
  • Bellsss
    Merymo skrev 2020-02-23 14:45:06 följande:

Tack för svar!

Det är den första och var inte planerad IVF. Jag har gått hormonstinulering för att möjliggöra ägglossning och spontan graviditet. Men denna gång blev olik de tidigare försöken. Så istället för 1 ägg blev det 12. Vi valde att betala för IVF då för att inte slösa bort det som mognat:) den enda hormon som hade kunnat ge utslag är ovitrelle. Och den gick ut ur kroppen för 4-5 dagar sen. Så den kan inte ge utslag alls nu.

Jag blir bara osäker på att man plussar ÄL+11. Känns så tidigt! Och vill inte att det blir negativt på BIM, men det är mitt fel att jag är så ivrig.. har läst på flera forum nu så kommer ändå testa varje dag för att se om det blir starkare.

Jag plussade äl+8 och äl+9 med digitalt, är i v.7 nu :) fullt möjligt!
  • Leah56
    Bellsss skrev 2020-02-23 18:49:56 följande:

Jag plussade äl+8 och äl+9 med digitalt, är i v.7 nu :) fullt möjligt!

Vilket test?
  • Magda11

Hjääälp!

La tidigare upp dessa bilder i svaga streck-tråden och fick som svar att det ser positivt ut, men vågar inte riktigt tro det...

Jag har BIM om ett par dagar (ca) och tidigare idag fick jag för mig att ta ett ÄL-test. Mina ÄL-tester brukar alltid vara jättesvaga och strecken brukar knappt synas på "vanliga" dagar. Idag såg testet ut såhär:

I och med att de alltid brukar vara jättesvaga så blev jag väldigt fundersam och tog ett graviditetstest (i samma urin) och både jag och min pojkvän tycker oss se streck. Ser vi i syne eller är det någon av er som också ser?! (Märkte i andra tråden att det ser gråare ut när man laddar upp det här, men ja)

Kom nyligen hem och fick lite lätt panik då jag kände att det var blött i trosorna och trodde att mensen kommit, men det var bara en ovanligt stor mängd flytning. Kan det vara ett tecken på graviditet?

Vore ett mirakel om det visar sig att jag faktiskt är gravid då detta är det första försöket efter min pojkväns testikelcanceroperation Hjärta

• Undrandee
    Magda11 skrev 2020-02-23 20:35:16 följande:

Hjääälp!

La tidigare upp dessa bilder i svaga streck-tråden och fick som svar att det ser positivt ut, men vågar inte riktigt tro det...

Jag har BIM om ett par dagar (ca) och tidigare idag fick jag för mig att ta ett ÄL-test. Mina ÄL-tester brukar alltid vara jättesvaga och strecken brukar knappt synas på "vanliga" dagar. Idag såg testet ut såhär:

I och med att de alltid brukar vara jättesvaga så blev jag väldigt fundersam och tog ett graviditetstest (i samma urin) och både jag och min pojkvän tycker oss se streck. Ser vi i syne eller är det någon av er som också ser?! (Märkte i andra tråden att det ser gråare ut när man laddar upp det här, men ja)

Kom nyligen hem och fick lite lätt panik då jag kände att det var blött i trosorna och trodde att mensen kommit, men det var bara en ovanligt stor mängd flytning. Kan det vara ett tecken på graviditet?

Vore ett mirakel om det visar sig att jag faktiskt är gravid då detta är det första försöket efter min pojkväns testikelcanceroperation 

Jag tycker mig se två streck faktiskt! :)

starkare än jag testade mig till idag. Håller tummarna! :)
  • Magda11
    Undrandee skrev 2020-02-23 20:43:32 följande:
    Jag tycker mig se två streck faktiskt! :)

starkare än jag testade mig till idag. Håller tummarna! :)
    Åh Drömmer

Håller tummarna för dig med! 
  • Undrandee
    Magda11 skrev 2020-02-23 20:46:31 följande:

Åh 

Håller tummarna för dig med! 

Tack! :)

När var din ÄL?
  • Magda11
    Undrandee skrev 2020-02-23 20:52:28 följande:
    Tack! :)

När var din ÄL?