BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Efter en konstig månad så är iaf ägglossningen över för denna gång. Nu har vi gjort det vi kan och bara vänta. Fick till det bara två gånger, i fredags och i söndags då jag hade ägglossning. Ägglossningen brukar komma runt CD 15, men kom på CD 22 denna gång.
Och nu är maken också helt med på bebisplanerandet. Känns superbra! Han har som sagt varit lite fram och tillbaka med sina tankar. Men från början av vårt förhållande ville han ha en stor familj, sen fick vi världens underbaraste son och maken blev nöjd. Haha. Men nu kör vi på och det återstår och se om det blir bebis 2020 eller längre fram.
Tänk om man kunde få välja fritt när man vill bli gravid! Det hade varit fantastiskt.
Åh grattis:) hoppas jag har samma tur. Tar nog ett testa tidigt imon. Vilket test tog du?
Efter en konstig månad så är iaf ägglossningen över för denna gång. Nu har vi gjort det vi kan och bara vänta. Fick till det bara två gånger, i fredags och i söndags då jag hade ägglossning. Ägglossningen brukar komma runt CD 15, men kom på CD 22 denna gång.
Och nu är maken också helt med på bebisplanerandet. Känns superbra! Han har som sagt varit lite fram och tillbaka med sina tankar. Men från början av vårt förhållande ville han ha en stor familj, sen fick vi världens underbaraste son och maken blev nöjd. Haha. Men nu kör vi på och det återstår och se om det blir bebis 2020 eller längre fram.
Tänk om man kunde få välja fritt när man vill bli gravid! Det hade varit fantastiskt.
Känner igen mig så väl!! Har BIM 6/2, tycker också att jag känner av molvärk och har ont i brösten, men får bara negativa test (det har redan blivit några stycken, haha). Vi får försöka hålla hoppet uppe några dagar till, det kanske är för tidigt ännu :)
Jag undrar om någon känt av att de "drar" i äggstockarna? ibland höger ibland vänster. svårt förklara, lite diffus men som att de drar åt i mellan åt och sen molvärk.
Jag känner mig väldigt varm, brösten har vuxit mer än en storlek men de ömmar inte något vidare. Lätt rosa flytning igår och milt illamående, lätt mensvärk , halsbränna. Har bim i veckan. Alla symptom på ÄL försvann två-tre dagar efter vi sexade första gången. Efter det kom allt detta smygandes.
Men har haft utebliven ägglossning tidigare och mådde femtio gånger värre än nu. Vågar inte ens spekulera
Grattis Loea! Jättekul! När testade du?
Jag är lite förvirrad, fick negativt idag men känner inte alls mensen. Vad är bästa testet?
Grattis Loea! Jättekul! När testade du?
Jag är lite förvirrad, fick negativt idag men känner inte alls mensen. Vad är bästa testet?
Antar att jag får se mig som besegrad denna månad o bara invänta mensen. Köpte RFSU testa ofta igår. Tog ett igår efter att ha hållt mig i 4 timmar. Tyckte jag såg ett svagt svagt streck. Kanske bara testögon som luras. Tog ett imorse när jag vaknade o jag kaaaanske kan ana ngt men d övertygar mig inte. Haft mensvärk till o från dagligen i 2 veckor, d har spänt o dragits i livmodern. Så jag antar att kroppen lurar mig. Fick missfall i tidigt i januari. Blödde från 25/12 (mens) men sen fortsatte jag blöda lite fram till januari o fick missfall. Tror att själva missfsllet kanske var den 9/1 Men svårt att veta då jag blödde hela tiden. Men 10/1 blev blödningen mer. Den 15/1 slutade jag blöda. Så min cykel e f#%$@×!!! Ursäkta... Men jag vet inte... den 19 feb hade jag iaf ÄL flytningar. Men enligt ältest hade jag ingen stegring då. Men testen tog oxå slut den dagen. Så jag känner mig oviss om allt.