• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Leah56
    Bellsss skrev 2020-02-03 18:20:22 följande:
    Jag plussade precis på äl + 8. Jag har haft molvärk och lite som du beskriver. Även varit kissnödig och haft flytningar.
    vad för typ av flytningaR?
  • Leah56

Jag undrar om någon känt av att de "drar" i äggstockarna? ibland höger ibland vänster. svårt förklara, lite diffus men som att de drar åt i mellan åt och sen molvärk. 

• Bellsss
    Leah56 skrev 2020-02-03 18:55:13 följande:

Jag undrar om någon känt av att de "drar" i äggstockarna? ibland höger ibland vänster. svårt förklara, lite diffus men som att de drar åt i mellan åt och sen molvärk. 

Absolut, molvärken och dragandet sitter långt ner på mig.
  • Bellsss
    Leah56 skrev 2020-02-03 18:55:13 följande:

Rätt blandat men alla har varit vitaktiga. Några lite lösare och andra tjockare.
  • Leah56
    Bellsss skrev 2020-02-03 19:13:28 följande:
    Absolut, molvärken och dragandet sitter långt ner på mig.
    Okej! ja känner alltid av något dagarna innan mensen så antar de är mensen på G men tycker de drar lite konstigt  vet inte om de inbillning, men de är väl bara och vänta o se om mensen kommer denna månaden med! 
  • Arneliis
    Bellsss skrev 2020-02-03 18:20:22 följande:

Jag plussade precis på äl + 8. Jag har haft molvärk och lite som du beskriver. Även varit kissnödig och haft flytningar.

Åh grattis:) hoppas jag har samma tur. Tar nog ett testa tidigt imon. Vilket test tog du?
  • Carline
    noraaa skrev 2020-02-03 16:45:55 följande:

Hej allihopa!

När man planerar att bli gravid och vill hålla det hemligt så är väl familjeliv den plats man får ventilera sig på.

Jag har BIM 5/2.

Fick en blodblandad flytning äl+9 som övergick till rosa flytningar äl+10 som tog slut samma dag. Min första tanke var ju en nidblödning, ägget hat fäst sig! Har haft molvärk i flera dagar och känner mig gravid men har testat negativt varje dag. Vet inte vad jag ska tro, hoppas ju på ett plus men nu känns det sådär :(

Känner igen mig så väl!! Har BIM 6/2, tycker också att jag känner av molvärk och har ont i brösten, men får bara negativa test (det har redan blivit några stycken, haha). Vi får försöka hålla hoppet uppe några dagar till, det kanske är för tidigt ännu :)
  • Josefine123

Bim idag! Ingen mens bara vanliga flygningar, hade en rosaaktig flytning igår vid samlag men sen inget! Har känts som att mensen varit på väg i över en vecka. Öm i bröstvårtorna vilket jag inte brukar vara, mått illa vid nåt tillfälle. Testade negativt i torsdag med RFSU testa tidigt men när jag hittade testet dagen efter var där ett blekt rosa plus. Testade sedan helt negativt i lördags. Vågar inte testa igen och bli besviken! ????

• Leah56
    Josefine123 skrev 2020-02-03 20:18:37 följande:

Bim idag! Ingen mens bara vanliga flygningar, hade en rosaaktig flytning igår vid samlag men sen inget! Har känts som att mensen varit på väg i över en vecka. Öm i bröstvårtorna vilket jag inte brukar vara, mått illa vid nåt tillfälle. Testade negativt i torsdag med RFSU testa tidigt men när jag hittade testet dagen efter var där ett blekt rosa plus. Testade sedan helt negativt i lördags. Vågar inte testa igen och bli besviken! ????

testa igen om mensen inte dyker upp :)
  • Enkeli

Så spännande med alla försök! Jag blev helt paff då jag trodde jag skulle ha BIM imorgon men har det imorgon. Hade lagt fel mensdatum i appen. Haft stenkoll på ÄL och vet att det var då, fick starkt utslag. Kört Bisolvon som med förstfödde. Är illamående, svullen, sjukt okt i brösten. Måste vara ngt. Tog dock test men den var negativ, men på kvällen o kisset var nästam vatten då jag druckit så mycket

Svar på tråden BIM Februari 2020