BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Jag undrar om någon känt av att de "drar" i äggstockarna? ibland höger ibland vänster. svårt förklara, lite diffus men som att de drar åt i mellan åt och sen molvärk.
Jag undrar om någon känt av att de "drar" i äggstockarna? ibland höger ibland vänster. svårt förklara, lite diffus men som att de drar åt i mellan åt och sen molvärk.
Jag plussade precis på äl + 8. Jag har haft molvärk och lite som du beskriver. Även varit kissnödig och haft flytningar.
Hej allihopa!
När man planerar att bli gravid och vill hålla det hemligt så är väl familjeliv den plats man får ventilera sig på.
Jag har BIM 5/2.
Fick en blodblandad flytning äl+9 som övergick till rosa flytningar äl+10 som tog slut samma dag. Min första tanke var ju en nidblödning, ägget hat fäst sig! Har haft molvärk i flera dagar och känner mig gravid men har testat negativt varje dag. Vet inte vad jag ska tro, hoppas ju på ett plus men nu känns det sådär :(
Bim idag! Ingen mens bara vanliga flygningar, hade en rosaaktig flytning igår vid samlag men sen inget! Har känts som att mensen varit på väg i över en vecka. Öm i bröstvårtorna vilket jag inte brukar vara, mått illa vid nåt tillfälle. Testade negativt i torsdag med RFSU testa tidigt men när jag hittade testet dagen efter var där ett blekt rosa plus. Testade sedan helt negativt i lördags. Vågar inte testa igen och bli besviken! ????
Bim idag! Ingen mens bara vanliga flygningar, hade en rosaaktig flytning igår vid samlag men sen inget! Har känts som att mensen varit på väg i över en vecka. Öm i bröstvårtorna vilket jag inte brukar vara, mått illa vid nåt tillfälle. Testade negativt i torsdag med RFSU testa tidigt men när jag hittade testet dagen efter var där ett blekt rosa plus. Testade sedan helt negativt i lördags. Vågar inte testa igen och bli besviken! ????
Så spännande med alla försök! Jag blev helt paff då jag trodde jag skulle ha BIM imorgon men har det imorgon. Hade lagt fel mensdatum i appen. Haft stenkoll på ÄL och vet att det var då, fick starkt utslag. Kört Bisolvon som med förstfödde. Är illamående, svullen, sjukt okt i brösten. Måste vara ngt. Tog dock test men den var negativ, men på kvällen o kisset var nästam vatten då jag druckit så mycket