• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Jojjo87

Varför funkar det inte att ladda upp bilder :/ kan varken göra det eller se andras!

• Freya18
    Mammacitan skrev 2020-03-02 13:40:48 följande:

Är ny på det här med ägglossningstest men förmodar att dagens test det översta är positivt. Vi har myst till fredag, lördag och söndag och kommer nog bli en sväng idag också. Ska man fortsätta Mysa till det några dagar efter ett positivt ägglossningstest

Bilder funkar inte just nu på Familjeliv.

Jag hade också positivt test idag och när stickan är negativ, då har ägget släppt. Bra och ha samlag även efter negativt test. Vi kör på ikväll och även imorgon.
  • Freya18

Glömde skriva också att förra gången hade jag fullt utslag på testerna i två hela dagar innan ägget släppte. Ibland tar det lite tid.

• Kattattack

Är lite paff. Tog ett testa tidigt och det är 2 streck. Vet inte hur jag ska reagera ????

• chipspåsen
    Freya18 skrev 2020-03-02 12:53:24 följande:

Äntligen dags för ägglossning här! Positiv sticka idag på CD 20. Ska bli skönt och slippa Bisolvon för både jag och maken får huvudvärk av den.. Men har jag väl börjat med metoden så ska jag ta färdigt hela "kuren" också.

Om stickan är negativ imorgon så har jag BIM 13/3.

Tjoho! Jag fick också positivt idag, första gången jag testar med ägglosningstester så tar med mig att även testa imorrn för att se om det släppt, tack för indirekt tips :)
  • ESemlan84
    Kattattack skrev 2020-03-02 18:26:45 följande:

Är lite paff. Tog ett testa tidigt och det är 2 streck. Vet inte hur jag ska reagera ????

Grattis vad roligt!
  • Jojjo87

Tog ett äl-test nu på kvällen och det blev en glad gubbe :D

Förra månaden fick jag aldrig någon glad gubbe och på dom andra vart det inte fullt så starka streck. Så nu har jag fått upp hoppet lite!

Håller tummarna nu. Vart mys igår och ikväll också. :)

• Alchme
    Kattattack skrev 2020-03-02 18:26:45 följande:

Grattis!!! Hur många dagar efter ägglossning? Har du haft några symtom? Så många frågor :)
  • Jojjo87
    Freya18 skrev 2020-03-02 12:53:24 följande:

Äntligen dags för ägglossning här! Positiv sticka idag på CD 20. Ska bli skönt och slippa Bisolvon för både jag och maken får huvudvärk av den.. Men har jag väl börjat med metoden så ska jag ta färdigt hela "kuren" också.

Om stickan är negativ imorgon så har jag BIM 13/3.

Slutade du med Bisolvon när du fick positivt på äl?

Har också provat den här månaden och jag vet inte om jag inbillar mig men känner skillnad på flytningarna nu innan äl så jag hoppas det funkar :)
Svar på tråden BIM mars 2020