• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Anonym (Uppgiven)
    Louiseo skrev 2020-03-03 21:16:19 följande:

Jag har iaf fått mens så jag lämnar denna tråd och går vidare i april-tråden. Det blir vårt 11e försök men blir nästan sugen på att pausa ett tag. Det sliter så jäkla mycket på en att hålla på såhär månad efter månad. Denna gång brydde jag mig knappt och det är läskigt att man reagerar så till slut.  

Lycka till ni som fortfarande väntar bim i mars :) <3 

Åh vad tråkigt, vi ses i apriltråden :( Delar din frustration! Heja oss som lider oss igenom detta, vem vet det kanske lönar sig nästa månad :)
  • Hundochkatt

Haft fruktansvärt illamående sedan i söndags och känner alla lukter överallt. Sa till sambon om det inte tar sig denna månaden håller jag på att bli galen och inbilla mig saker. Tog ett test imorse och det visar vääldigt svagt positivt. Ska ta ett nytt test imorgon och se om det ökar i styrka. Men nu är jag säker på att jag inte inbillar mig i alla fall. BIM -1/2 idag. 

Till er alla som kämpar: Tappa inte hoppet, det kommer bli er tur en dag. Jag håller verkligen alla tummar och tår för er! Hjärta

• Freya18

Det är helt sjukt vad snabbt man kan tappa hoppet. Ägglossade igår, men såklart så fick vi inte till det och idag är vi båda borta hela dagen.. Hade dock samlag 3 dagar innan och dagen innan äl som kan ju räcka gott och väl, men känns ändå som att man inte har gjort allt.

Måste antagligen hoppa över hela 3 månader efter detta för att få ordning på mina mellanblödningar. Ska gå på nå medicin då.

• Fnattilur
    Freya18 skrev 2020-03-04 07:50:15 följande:

Det är helt sjukt vad snabbt man kan tappa hoppet. Ägglossade igår, men såklart så fick vi inte till det och idag är vi båda borta hela dagen.. Hade dock samlag 3 dagar innan och dagen innan äl som kan ju räcka gott och väl, men känns ändå som att man inte har gjort allt.

Måste antagligen hoppa över hela 3 månader efter detta för att få ordning på mina mellanblödningar. Ska gå på nå medicin då.

Det kan absolut räcka! Tror personligen inte att det spelar så stor roll att precis pricka ÄL på dagen, huvudsaken det finns simmare på plats när den sker. Så dagen innan är ju superbra! Är ju så mycket annat som ska klaffa också för att det ska bli något, menar jag. Håller tummarna för att det tar sig denna gång så att ni slipper vänta 3 månader till nästa försök!
  • myownworstenemy

Jag förstår allas frustration och den där känslan av att man håller på att bli galen. Själv hade jag ÄL i helgen och igår kväll hade jag ont i ena äggstocken. Jag vet ju att ägget inte har hunnit fästa men lik förbannat blir man hoppfull ändå! Suck!

• Anonym (Swich)
    Jojjo87 skrev 2020-03-03 18:07:57 följande:

Hade tydliga streck och glad gubbe igår, kollade med CB imorse och då va det glad gubbe igen.

Hade mys sön och mån ska försöka få till ikväll också!

Finns det någon chans att man har lyckats?!

Har ÄL flyttningar så känner ju att jag verkligen har äl!

Läste i en annan tråd om att man skulle ha mest sex innan äl och inte under själv äl!? Blir förvirrad av allt man läser om. :/

Det var jag som skrev om SMEP :)

Hade du fast glad gubbe både igår och idag? Intressant, det har jag aldrig haft :)

Jag tycker det låter som att ni har fått till det hur bra som helst. Kör varje dag i tre dagar när du har fått fast gubbe på äl test. Vänta en dag och sen kör ni en gång till. Då har ni gjort allt ni kan :)

Jag är på dag 14 och vi kör fortfarande varannan dag då jag bara får blinkande gubbe. Jag blev iof gravid den månaden som jag bara fick blinkande gubbar, så jag är inte nervös över att inte få en fast gubbe :)
  • Anonym (Förväntansfull)

Hade BIM i söndags men har inte fått den än. Men gjorde en testa-tidigt test som var negativ. Nu vill jag bara att mensen ska komma, blir så less av denna oregelbundenheten. Är så svårt att beräkna ÄL.

• Undrandee

BIM idag, inga menssymtom dock. Lite molvärk men det kommer och går. Innan mens får jag alltid sådan värk ovh ömhet i brösten, blir alltid väldigt dålig i magen natten innan plus jag blir väldigt torr i underlivet.

Nu har jag mer lotionaktiga flytningar, ont i huvet, trött.

Hur har ni känt ni som fått barn förut, innan plusset på stickan dök upp alltså?

• Anonym (Swich)
    Undrandee skrev 2020-03-04 11:52:07 följande:

BIM idag, inga menssymtom dock. Lite molvärk men det kommer och går. Innan mens får jag alltid sådan värk ovh ömhet i brösten, blir alltid väldigt dålig i magen natten innan plus jag blir väldigt torr i underlivet.

Hur har ni känt ni som fått barn förut, innan plusset på stickan dök upp alltså?

Tröttheten som var helt galen även innan plus på stickan. Och stickningar vänster sida
  • Kattattack
    Undrandee skrev 2020-03-04 11:52:07 följande:

Ont i huvudet, halsbränna, illamående ibland samt ömma bröst hade jag innan jag plussade i måndags :)
Svar på tråden BIM mars 2020