• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Hundochkatt
    Undrandee skrev 2020-03-04 11:52:07 följande:

BIM idag, inga menssymtom dock. Lite molvärk men det kommer och går. Innan mens får jag alltid sådan värk ovh ömhet i brösten, blir alltid väldigt dålig i magen natten innan plus jag blir väldigt torr i underlivet.

Nu har jag mer lotionaktiga flytningar, ont i huvet, trött.

Hur har ni känt ni som fått barn förut, innan plusset på stickan dök upp alltså?

Trötthet, illamående, extremt luktsinne, molande värk i magen..så har det varit alla mina graviditeter. Ömma bröst kom mer mot v.6 i alla fall 
  • Jojjo87
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-04 08:15:51 följande:

Det var jag som skrev om SMEP :)

Hade du fast glad gubbe både igår och idag? Intressant, det har jag aldrig haft :)

Jag tycker det låter som att ni har fått till det hur bra som helst. Kör varje dag i tre dagar när du har fått fast gubbe på äl test. Vänta en dag och sen kör ni en gång till. Då har ni gjort allt ni kan :)

Jag är på dag 14 och vi kör fortfarande varannan dag då jag bara får blinkande gubbe. Jag blev iof gravid den månaden som jag bara fick blinkande gubbar, så jag är inte nervös över att inte få en fast gubbe :)

Hej!

Fast glad gubbe både i måndags och tisdags :) hade sex båda dom dagarna så får vi köra idag också och sen på fredag då :)

Blir så himla osäker med alla metoder som finns och vi är inne på vårat 9e försök så alla tips mottages :)
  • Anonym (Swich)
    Jojjo87 skrev 2020-03-04 13:01:32 följande:

Hej!

Fast glad gubbe både i måndags och tisdags :) hade sex båda dom dagarna så får vi köra idag också och sen på fredag då :)

Blir så himla osäker med alla metoder som finns och vi är inne på vårat 9e försök så alla tips mottages :)

Jag börjar misstänka att något är skumt med CB. Jag fick ingen fast glad gubbe (Dvs ingen äl) men blev ändå gravid. Du får två fasta gubbar på rad...hm så mysko.

Jaja huvudsaken är att vi blir gravida :D

Ja precis, kör på så. Då har ni gjort ert bästa iaf :)

Det finns så sjukt många metoder så jag förstår osäkerheten och förvirringen :)
  • Hundochkatt
    Jojjo87 skrev 2020-03-04 13:01:32 följande:
    Hej!

Mitt tips är att ligga kvar i sängen så länge som möjligt. Har själv alltid gått upp och kissat direkt efter sex men de gångerna hag har blivit gravid låg jag kvar i sängen över natten efter att vi hade haft sex på kvällen. 
  • Anonym (Swich)
    Hundochkatt skrev 2020-03-04 14:00:30 följande:

Mitt tips är att ligga kvar i sängen så länge som möjligt. Har själv alltid gått upp och kissat direkt efter sex men de gångerna hag har blivit gravid låg jag kvar i sängen över natten efter att vi hade haft sex på kvällen. 

Då hade jag fått urinvägsinfektion som ett brev på posten. Måste alltid kissa efter sex. Men brukar ligga kvar typ fem minuter och det har räckt för att jag ska bli gravid iaf :)
  • chariots
    Hundochkatt skrev 2020-03-04 14:00:30 följande:

Samma här! Bullar till och med upp under rumpan så man ligger i högläge ???? gjorde det andra försöket med vår son och då tog det sig så nu ligger jag där som ett fån varje gång ????????
    Alexande 11.08.30 / Justababy.blogg.se
  • Staus

temp på 37,4 men antar att den kommer sjunka drastiskt till normaltemp strax.

Bruna flytningar och BIM imorgon. Så kört för mig och nysatsning i BIM 3/4 istället.

• Staus

BIM på fredag menar jag, min mens är oregelbunden vilket stör mig lite.

• ESemlan84
    Undrandee skrev 2020-03-04 11:52:07 följande:

BIM idag, inga menssymtom dock. Lite molvärk men det kommer och går. Innan mens får jag alltid sådan värk ovh ömhet i brösten, blir alltid väldigt dålig i magen natten innan plus jag blir väldigt torr i underlivet.

Nu har jag mer lotionaktiga flytningar, ont i huvet, trött.

Hur har ni känt ni som fått barn förut, innan plusset på stickan dök upp alltså?

Men det känns väl lite positivt? Ska du testa igen eller vänta?
  • ESemlan84
    Staus skrev 2020-03-04 17:16:46 följande:

temp på 37,4 men antar att den kommer sjunka drastiskt till normaltemp strax.

Bruna flytningar och BIM imorgon. Så kört för mig och nysatsning i BIM 3/4 istället.

Vad trist, det är alltid en sån besvikelse.
Svar på tråden BIM mars 2020